1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand zei hier dat je de update moet cancellen en deze dan automatisch verder gaat als je speelt. Is dit juist

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat moet ik hier nu mee? :+

Op verschijningsdatum nog steeds. Kan het dan zijn dat ie alsnog vandaag op de mat valt? Of is die kans nu toch wel verkeken? :p De productpagina is wel geupdate en geeft een levertijd van 2/3 weken aan...

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je MM bellen en daar halen en deze annuleren?

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze hebben duidelijk de keuze gemaakt voor mindere hardware, omdat de console anders te duur zou worden. De console is nu ook aan de prijzige kant, enkel en alleen door die tablet. Ik zou het veel aantrekkelijker vinden als ze een WiiU op de markt brengen zonder tablet. Dat zou ontzettend schelen in de prijs. Voor de meeste spellen heb je niet eens een tablet nodig, maar kan je ook gewoon de Pro Controller gebruiken of de Wii mote.

En inderdaad Moddereter, Mario Galaxy vind ik ook innovatief. Maar als je heel eerlijk bent, dan is dat ook het enige spel. Met de rest staan ze aardig stil. Microsoft trouwens ook de laatste jaren. De zoveelste Halo, Gears, Forza kunnen me ook gestolen worden. Sony heeft deze generatie de meeste nieuwe IP's. Nintendo heeft nooit meer nieuwe IP's. Ze voortborduren steeds op hetzelfde voort.

Andere mensen hebben wel al een verzendbevestiging gehad van bol, dus ik ben bang dat die vandaag niet gaat komen. Maar ik heb ook al genoeg berichten gelezen van mensen die niet gereserveerd hebben en hem toch hebben. Gewoon de winkels afstruinen.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, dan weet ik iig dat als ik langs wat winkels ga dat ie niet alsnog thuis op me staat te wachten. Is altijd zo een gedoe om die dingen terug te sturen. :+
    De MM heeft zo te zien niet de €350 bundel, ik zie alleen die ZombiU bundel. Hm, even kijken wat ik doe...

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bel ze. Ik kom net bij Arena vandaan. Had wel de laatste nintendo land bundel. Een of andere gast met een "gameshop" nam er net 8 mee. Misschien als je nu belt heb je nog geluk

Ik krijg mn Wiiu niet op internet gvd... Ik heb een WPA2 Personal met een TKIP + AES encryption maar hij geeft steeds error ofzo

Godsamme, flikkert mn PC internet eruit als ik eindelijk dat apparaat online heb gekregen door handmatig ip adres en dns in te voeren.. grrrr snap er geen moer van

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    heh

Nu fingers crossed dat dit een gevalletje is van late verzendmail, wel vandaag in huis.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

toevallig t ip ingevoerd wat je pc ook al in gebruik had?

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nope.. vet raar

1 minpunt is wel dat de chargecable van de gamepad niet naar de wii kan.. je moet het naar een stopcontact brengen. vet dom

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.120
    Geen T&T code?

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ze maken me het wel moeilijk dit keer. Stond net met een WiiU ZombiU parking mijn handen voor €399. Maar ja met Mario erbij ben je wel €450 kwijt dan, en dat vind ik toch teveel geld denk ik voor een halve next-gen machine. Als er nou killer lunch games waren zoals een 3D Mario, Zelda, Starfox of F-Zero... Maar nee het is het net niet. Ik hoop hem wel te gaan aanschaffen in de toekomst maar dat hangt gewoon van killersmentaliteit af....

Voor de mensen die wel de stap gezet hebben, bevalt ie goed?????

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.120
    Is er nog wel eens een F-Zero game uitgekomen na GX?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jawel, maar die werkt nog niet. Ik vrees het ergste.

Maar het is iig beter dan helemaal geen krijgen. :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nope

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.120
    Zonde, was zo'n vette racer.. Dan maar hopen dat er nog eens een vervolg er van komt!

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Staan er binnenkort al wat leuke rpg's op de planning voor de wiiu? Als dat zo is wil ik hem wel aan gaan schaffen ^^

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee, er staat nog niks boeiends op de planning, op Bayonetta 2 na.
    Maar goed, Monolith Soft is vast met iets heel tofs bezig. :)

19. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Hele demo stand bij MM Utrecht. Ziet er weer leuk uit, maar het is meer mijn 'hebbuh, nieuwe gadget!' mentaliteit dan het nieuwe geweldige wat ik verwacht van een zogenaamde Next-Gen. Voor mij voorlopig geen Wii-U

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dan wacht ik nig wel even met aanschaffen. Hopelijk snel nieuws dan over een zelda of andere goede games ( ff, tales etc achtige games ) eerst januarie dan maar weer ninokuni op de ps3. Rond die tijd nog eens kijken dan maar! Iig bedankt modder!

Deel Deze Pagina