Ze hebben duidelijk de keuze gemaakt voor mindere hardware, omdat de console anders te duur zou worden. De console is nu ook aan de prijzige kant, enkel en alleen door die tablet. Ik zou het veel aantrekkelijker vinden als ze een WiiU op de markt brengen zonder tablet. Dat zou ontzettend schelen in de prijs. Voor de meeste spellen heb je niet eens een tablet nodig, maar kan je ook gewoon de Pro Controller gebruiken of de Wii mote.
En inderdaad Moddereter, Mario Galaxy vind ik ook innovatief. Maar als je heel eerlijk bent, dan is dat ook het enige spel. Met de rest staan ze aardig stil. Microsoft trouwens ook de laatste jaren. De zoveelste Halo, Gears, Forza kunnen me ook gestolen worden. Sony heeft deze generatie de meeste nieuwe IP's. Nintendo heeft nooit meer nieuwe IP's. Ze voortborduren steeds op hetzelfde voort.
Andere mensen hebben wel al een verzendbevestiging gehad van bol, dus ik ben bang dat die vandaag niet gaat komen. Maar ik heb ook al genoeg berichten gelezen van mensen die niet gereserveerd hebben en hem toch hebben. Gewoon de winkels afstruinen.
Laatst bewerkt: 30 nov 2012