Bij Mario kan je toch verder gaan op je gamepad scherm en andere mensen hun ding doen op de televisie.. Is het nou de bedoeling om gewoon een ander kanaal op de tv te selecteren en naar je gamepad te kijken als je dan verder wil spelen? En ik heb de update aangezet, moet nu toch naar werk toe tot 22u. Maar klopt het dat de gamepad gewoon aanblijft tijdens het updaten? Maw het gamepad scherm gaat paar uur aanblijven? Edit: f* het. Kom niet door de update
Zo net mijn WiiU opgehaald bij de MediaMarkt in Den Haag. Ik had hem gePreOrded bij GameMania Vlaardingen en daar hadden ze hem nog niet. "Misschien morgen" kreeg ik te horen. Mazzel dan
Begin komend jaar komen er goede spellen voor diverse consoles. Bij de WiiU tast je nog een beetje in het duister.
Hey, wat is dit nou weer voor negativiteit/sarcasme? Ik mag het toch jammer vinden dat een apparaat waar ik flink wat geld voor neerleg niet op de afgesproken datum binnenkomt?
Bij de MM (Hengelo) lag een grote stapel met WiiU's Kwam een gezin aanlopen , pappa kijkt naar de prijs €399,99 Papa draait zich om en pakt vervolgens de Wii Heb even naar de ZombiU versie gekeken maar vind €400 voor een Nintendo wel heel veel geld. Bol.com is niet te vertrouwen als het op de relasedatum gaat , heb al veel dingen 1 of zelfs 2 dagen later thuis gekregen.
Klopt, en ik vind het toch zelf wel een next gen console, de manier hoe spellen gespeeld worden is best wel tof, ze doen iets anders in ieder geval op de manier van games spelen, dit bevalt me in ieder geval meer dan de Wii mote.
Ik vind wel cool ook.. Hopelijk leuke games, die gekke ports hoef ik niet.. Weet je hier het antwoord op teovallig?
Voor de Wii is al zoveel rotzooi te koop en hoop niet dat deze allemaal overgezet gaat worden naar de WiiU 1 ding viel me vanavond bij de MM wel op , ik zag meer mensen lopen met een Wii , PS3 en Xbox360 doos in hun handen. Denk toch dat de meeste zijn geschrokken van de hoge prijs van de WiiU. Moet niet teveel denken aan de WiiU want anders staat morgen nog zo'n ding in de kamer Vooral nu dat ik weet dat er een grote stapel ligt bij de MM.
Is natuurlijk ook niet echt waar, want in de basic pack zit geen sensorbalk. En een wii mote en pro controller is ook gewoon een must. En apart zijn die spullen duur. Maar goed, het is allemaal maar relatief, want ik ben ieder blok op school al 300 euro kwijt aan boekengeld. Die boeken gebruik je 10 weken, en met een WiiU ben je weer 5 jaar zoet.
Waar was dat dan? Hoezo is een pro controller een must.. Ik kon niet zien waar ik dat ding voor nodig heb (nog)