Is al aangegeven in diverse reviews. Bepaalde spellen, zoals Ninja Gaiden 3, spelen niet lekker met een grote gamepad in je handen. Ook voor shooters wordt aangeraden om met de Pro controller te spelen.
oh wow, je kunt de gamepad dus niet gebruiken in de MP van NSMBU? wtf Nintendo. Krijg je zo een dure gamepad bij het systeem, volgens hun een awesome systemseller. Wat zeggen ze? Gebruik je oude Wii-motes maar. DAT WIL IK NIET WANT DAT ZIJN KUT DINGEN! Mja, het zal maar moeten dan. Goed dat ik het nu weet; kan ik die krengen even opladen voordat de Wii U aankomt.
Hoe bedoel je mp? Met meerdere op de bank of online mp. Met meerdere op de bank heeft 1tje toch een gamepad? Of begreep ik dat ook verkeerd
Volgens mij heeft NSMBU toch niet eens online MP? Ik bedoel iig met meerdere op de bank. De gamepad wordt dus blijkbaar alleen gebruikt bij die Boost Rush mode, maar bij de reguliere co-op kun je het niet gebruiken (zelfs niet die Pro controller trouwens)
Serieus? Volgens mij niet hoor maar als dit waar is dan Iemand met Black Ops die zijn/haar ervaring wilt delen? Genoeg mensen online om snel een game te spelen?
Klopt, de Wii U Gamepad gebruik je als boost mode om dus blokken voor anderen te plaatsen, met de Wii motes kan je gewoon normaal spelen, de game zelf ondersteund geen pro controllers wat wel weer heel lame eigenlijk is. Maar als je gewoon singleplayer speelt kan je wel met de Wii U Gamepad spelen, op de normale manier dus.
Tsja, de game is gekocht voor co-op, dus daar kan ik niks mee. Domme Wii-motes. Waarom kan de gamepad in de SP wel, maar in co-op niet? Slaat toch nergens op... Het is dat ik gelukkig nog wat wii-motes heb liggen, maar voor anderen is dat in 1 keer alsnog een dikke onverwachte uitgave erbij.
Yaay, crappy foto's \o/ Lengte van het systeem viel me ook 'tegen'. Zal niet zo veel langer zijn dan de 360 oid, maar het zijn de verhoudingen denk ik die me verrasten. Relatief kleine voorkant, lange body. ^Bovenaanzicht, voor diegene die dat niet uit de foto wist te halen. Zo, nu dat kreng aansluiten. (trouwens, als Nintendo zo van besparen houdt, dan hadden ze wel wat minder dikke plastic zakken voor alles mogen gebruiken. Had hun ook alweer wat centen bespaard!)
Kon de druk niet weerstaan en heb mijn ook een WiiU 32GB gekocht Ze hadden nog genoeg op voorraad van de 3 uitvoeringen. Dacht ik rij even om 10:30 naar de MM maar de hele parkeerplaats stond al stampend vol met auto's. Mijn zusje net een sms gestuurd met de vraag of mijn neefje (5) een Wii wilde hebben. Antwoord : Waarom niet
Ja. Gelijk retour met dat kut ding. Damnit, hoe fix ik dit. Wii U heeft overigens wel de meest useless functie ooit; je kan de gamepad gebruiken als afstandsbediening voor je tv. Ik heb geen idee waarom je dat ooit zou gebruiken. Spoiler edit: December, Kerst avataar. Woehoe!
Voor extreem luie mensen die niet de moeite willen nemen om hun tv harder te zetten met de afstandsbediening misschien?
Eureka! Spoiler Nu de update nog. Het balkje daarvan is nog geen millimeter verder gekomen. Wat ziet de gamepad er schattig uit zo naast de TV. Het lijkt op die foto's trouwens wel nacht. Ik kan je verzekeren dat ik hier niet in een donker hol zit, maar dat mijn camera gewoon uitermate kut is.
HEY. Waar is onze beloofde Rayman Legends demo. Er is in de eShop alleen maar een domme Fifa demo te downloaden. Verdorie, ik keek er al naar uit om Rayman te proberen
Waarom lukt inloggen via mijn Nintendo ID niet. Wachtwoord gereset maar deze wordt ook niet geaccepteerd. Alles werkt nu ! Wat gaat het laden van de menu's toch ontzettend traag
5 minuten op Miiverse en er is me gelijk iets gelukt wat me in 7 jaar Xbox Live nog niet gelukt is. Ook nog zoiets...aparts: Spoiler