Hier duurde het hele updaten bijna 2 uur. Het is toch idioot om bij een nieuwe console op releasedag eerst een firmware update van 1GB te moeten downloaden Er zijn gebruikers waarbij het downloaden meer dan 4 uur heeft geduurd.
En dan per game ook nog eens een update van 5-10 minuten. -_- Die daarna ook nog eens uitgebreid moet installeren.
Damn dus PS3 all over again? Dacht dat daar wel genoeg over werd geklaagd dat andere niet zo dom zouden zijn om zoiets ook te flikken.
De update was hier van de week in 45 minuten klaar. Bij mensen uit mijn omgeving heeft het bij niemand langer dan een uur geduurd. De Wii U zelf vind ik top! Gamepad is super tof en werkt erg goed. -New Super Mario Bros U Tof, tof en nog eens tof. Game ziet er goed uit, erg kleurrijk. Gameplay is bij Mario altijd top. Heerlijk om deze game ook lekker op de Gamepad te kunnen spelen. Doet mij op sommige momenten weer denken aan de SNES versie. Topper! -Zombi U Echt een hele toffe game. Ziet er goed uit, is erg sfeervol, spannend en is een echte survivor horror game. Game speelt erg fijn en de Gamepad functies zijn tof verwerkt in de game. Topper! -Nintendoland Heerlijke fun game gewoon! Ziet er leuk uit, sfeervol en toffe games die op allerlei manieren gebruik maken van de gamepad. Voor de Nintendo fan echt een hele leuke game. Erg tof!
Ik blijf twijfelen over de aanschaf van de Wii U, alleen New Super Mario Bros spreekt mij aan. Het is denk ik verstandiger te wachten op de andere Nintendo exclusives. Mijn xbox houd ik toch voor de grote titels
Het enige waar ik heel benieuwd naar ben is Zelda.. hopelijk doen ze daar nog wel 2 jaar over om te ontwikkelen en is tegen die tijd de prijs gedaald Ben erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien met deze generatie graphics (of moet ik eigenlijk zeggen.. graphics van 7 jaar oud aangezien de x360 toen uitkwam)...
Hij begon met downloaden en toen werd de verbinding verbroken (foutmelding 108 0144). Ik heb echter geen haast ivm werk, ik kan dus bijvoorbeeld vanavond de Wii opnieuw opstarten en verder gaan met updaten? (had begrepen dat je die 1e update niet mocht onderbreken namelijk)
Ik had een paar keer de melding gekregen dat de verbinding met de server was verbroken. Toen ik via Systeeminstellingen oid weer wilde updaten ging ie verder waar ie was gebleven. Ik heb de Wii U zelf niet uitgezet of opnieuw opgestart, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of dat kan.
Ok, bedankt voor de info. Voor alsnog lijkt het geen probleme te geven... Maar krijg ik die melding vanwege drukte op de server of is het signaal gewoon te zwak? (Wii u en router staan ver van elkaar vandaan) Edit: weet iemand misschien waar je een goedkope lan adapter kunt krijgen? Hoeft niet per se van Nintendo te zijn.
Misschien is het een idee om een gamingrouter te nemen om je draadloos internet sneller te krijgen. Vooral omdat ie ver van elkaar af staat. Deze bijvoorbeeld staat vrij goed aangeschreven: https://www.sitecom.com/gaming-router/ Vind de prijzen ook erg mee vallen. Nog geen jaar geleden betaalde je meer dan het dubbele.
Ik vindt wel koel dat je het spel kan spelen terwijl de update aan het downloaden is. Kan je toch het spel spelen en de volgende keer als je het spel start dan wordt de update er opgezet! Ik vindt alleen jammer dat in Wii-Mode de kleuren niet goed overeenkomen zoals ze horen te zijn.
Iedere keer als ik op de Home knop druk staat bovenaan 'Gegevens gedownload'. Maar hij zegt niet hoe/wat/waar. Iemand enig idee? edit: KUNST
Dit accepteer ik nog, maar dit... gaat me te ver. Ach, de meeste kunstenaars werden niet gewaardeerd toen ze nog leefden.
ik zit even te lezen maar ik snap niet wat zn nieuwe projectje cloudje.nl nou precies is.. ik lees van alles over ontwerpen en android apps en etc etc maar als ik erheen ga kom ik op een mirror van mijndomein.nl uit? maar het blijft wel een ondernemend mannetje edit:// nu al tot en met october terug gelezen en weet nu nog niet precies wat t doet.. maar denk dat als ik hem even deze http://www.ovgbackup.nl/backup link tweet ik zijn hoop wel de grond in geramd heb Misschien ook nog even wat links naar skydrive en google drive etc erbij doen
Je wordt bedankt want ik zit nu weer met een aantal vragen 1. Wat ziet die chick in hem. 2. Waarom naar kantongerecht in Almelo.