DON'T! Het is er nog niet. En sodeju zeg wat is die gamepad snel leeg. Laatste paar dagen gewoon steeds een paar minuten gebruikt (beetje Miiverse etc) en valt ie me nu opeens al uit. Grr.
Gebruik dat ding nooit....die gamepad is zo'n stofmagneet dat ie bij mij in de la van de tv kast ligt als ik em niet aan heb staan.
Mja, normaal wel, maar ik had dat ding een paar dagen geleden uitgetrokken om te stofzuigen, en niet meer terug ingestoken.
Had die Trine 2 trial op de Xbox gedwonload, erg sfeervolle game!! Doet me qua sfeer denken aan het beste uit Fable, heerlijk. Echter is het duidelijk dat de game niet voor de Xbox 360 is gemaakt. Net zoals bijv. Okami is dit ideaal om te spelen op de Wii (u). Ik haal 'm () voor de pc, maar zeker aan te raden lijkt me voor de Wii U helemaal bij gebrek aan goede games
Gisteravond een paar uur Assassins Creed 3 gespeeld en gamepad was nog 3 kwart vol daarna. Sowieso energiebesparing aanstaan en helderheid op 3 of 4.
Heb zelf ZombiU en Mario.ZombiU heeft me echt positef verrast! Leuk spel en eindelijk weer eens echt survival horror! Mario vind ik een beetje flauw. Niet echt slecht, maar pijnlijk gemiddeld.
Een groep Amerikaanse dieven heeft 7.000 examplaren van de Wii U, Nintendo's nieuwste spelcomputer, gestolen. De diefstal vond plaats op het SeaTac-vliegveld in Seattle. "Ik zit al 28 jaar bij de politie, maar ik heb nog nooit zoiets gezien. Dit komt rechtstreeks uit de films", zei een politievrouw tegen ABC News. De criminelen reden met twee vrachtwagens naar een Nintendo distributiepunt bij het vliegveld in Seattle. Met twee heftrucks pakten ze hele pallets vol met Wii U's en laadden de duizenden spelcomputers in aanhangwagens achter hun vrachtwagens. De Wii U kost ongeveer $300,-. De waarde van de gestolen spelcomputers kan daarom ongeveer geraamd worden op $2,1 miljoen.
Kun je beter in het Network ID topic plaatsen denk ik (ik had ook jou een invite gestuurd, maar blijkbaar ook bij jou niet aangekomen)...