Ik heb de tritton headset gekocht zeer degelijk voo die prijs echter niet bij alle games komt de muziek uit de headset. Is dit ergens in te stellen?
Voor Xboxworld zat ik op Nintendo only websites maar daar is 't nu nog rustiger, daar is de laatste reactie van een willekeurige game 4-5 maanden terug Meeste (voormalige) N fanboys hebben nu wel een PS3 of X360 erbij
Lol! Ik weet nog dat ik bij Pikmin 1 had je idd zo'n timer.. maar toen ging ik de laatste dag oid nog een heel leger opbouwen.. bleek dat je daarna nog een extra missie ofzo had waar je een dag voor nodig had en kon ik 'm met die save niet meer uitspelen
Daarom vond ik Pikmin 2 al zoveel beter dan het eerste deel. Kon je lekker op je gemak de wereld verkennen en een leger opbouwen, etc.
en errmm , wat als ie kapot gaat en ik koop gewoon een nieuwe .. ben ik dan ook mn shit kwijt? zijn die licences nou account of device gebonden? edit:// ik lees blijkbaar niet goed, als ie kapot gaat heb je gewoon pech en is het gewoon weg... wat een bullshit
Ik heb bergrepen dat support van Nintendo dat gewoon netjes regelt zodat jij dat gewoon kosteloos kan downloaden op je vervangende Wii U.
Heb je dus niet goed gelezen, je koopt& download games via je Nintendo account. Nintendo ziet wat je hebt gekocht etc, dus je kan via een telefoontje met Nintendo opnieuw die games downloaden.
lol, telefoontje. Nintendo loog niet toen ze zeiden het online deel helemaal op hun eigen manier aan te willen pakken
Tja koppigheid is mede waardoor Nintendo sinds de SNES geen marktleider meer is op het gebied van games die ook de hardcore gamers tevreden stellen.. Heel zonde ook zoiets als dit
Ik ben totaal nog niet bekend met de wii dus wellicht dat iemand me hier kan helpen Ik zit te overwegen om de wii u aan te schaffen, eigenlijk voor de new super mario bros. Is het dan voldoende om de 8gb versie aan te schaffen? Of is dat echt te weinig als je meerdere games wilt gaan spelen in de toekomst? En is het nodig om een extra controller aan te schaffen buiten de gamepad voor de co-op? Of is de oude remote controller ook goed voor de co-op bijvoorbeeld bij mario?