1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou gaan voor de 32GB, 8 GB is niet veel en zul je later spijt van krijgen lijkt mij.

    Als je Mario met 2 personen wilt spelen, heb je 2 Wii-motes nodig.
    (helaas werkt het niet met de gamepad en 1 wii-mote....erg weird weer van Nintendo).

    Mario is NIET speelbaar met de Wii (U) Classic Controller ....ook al een tegenvaller.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ook is nintendoland en de cradle het wel waard om 50,- meer te betalen. Mn gamepad staat zo altijd netjes.
     
  3. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de info, dan is de keuze snel gemaakt en zal het de 32 gb worden.
    Beetje vreemd inderdaad!
    Telt dat ook voor nintendoland dat je niet met een gamepad en 1 wii-mote samen kunt spelen?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee daar speelt 1tje met gamepad. De rest met wii mote
     
  5. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    8GB moet voldoende zijn ja, echter krijg je voor het "kleine" prijsverschil zoveel extra's dat premium de beste keus in alle gevallen is. (tenzij je perse een witte console wilt uiteraard)

    Voor co-op van NSMBU heb je echter 2 wii-motes nodig. De gamepad kan bij de co-op niet gebruikt worden als controller, enkel om blokken mee te plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    mario is ook niet speelbaar met de Wii U pro controller heb ik begrepen?

    Ook erg krom. Alles wat je nodig hebt zit op de controller.
     
  7. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb de Wii U nu paar dagen in bezit, erg jammer dat er niet veel goede games voor zijn.

    Enige die ik heb is Black Ops 2, AC3, ZombiU en Mass Effect 3 omdat dat de enige beste games zijn die ervoor beschikbaar zijn.

    Maar ben nu alweer uitgekeken.

    Zou het dom zijn om terug te gaan naar 360?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, ik snap ook niet waarom je voor de WiiU als main console hebt gekozen

    als extraatje erbij voor de exclusives kan ik inkomen maar ik zou er nooit mn 360 voor de deur uit doen
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    +1.

    Ik heb een Nintendo console altijd als extraatje, puur voor de echte Nintendo games; voor de rest is een N-console gewoon niet interessant (IMO).
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Sinds de N64 is de Nintendo console inderdaad puur voor erbij. Dat mensen dat anno 2013 nog steeds niet snappen is een mysterie. :+
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ergens best pijnlijk dat dit een "+ 1 post is" immers, ik ben nog van de NES/ SNES tijd en daarin was Nintendo gewoon hét bedrijf van je main console...

    Sinds de Wii is de nintendo console de console voor erbij, ik vond de N64 en de NGC nog erg sterke main consoles. Okay, NGC al iets minder maar 't was net te doen!
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb ze ook steeds alleen maar gekocht om de exclusieve SEGA-games te kunnen spelen. Hier en daar ook wat andere exclusieve titels.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ach, Sega is tegenwoordig ook kut, dus waarom zou je? :p
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Veel meer keus had je toen ook nog niet he?:9
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Daar ben ik het 100% niet mee eens.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hier ben ik het ook niet mee eens trouwens. Toen had je natuurlijk ook SEGA en Atari consoles. Maar vergeet ook de Neo Geo en 3DO niet.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mwoah, destijds kon je in NL kiezen tussen een NES, een Master system of een PC

    voor de rest was je qua games afhankelijk van import e.d

    en de Jaguar's , 3DO's e.d was toch een tijdje later en toen had je ook al Playstation's en Saturn's dus die andere consoles hebben hier amper voet aan de grond gekregen

    sterker nog , ik geloof dat ik geen van beiden ooit buiten een speciaalzaak heb gezien

    en over de NEO GEO helemaal maar te zwijgen. Ik heb even een NEO GEO CD gehad en ken wel geteld 1 persoon die de eerste cartridge based (of zeg maar arcade board) versie had maar dat was niet bepaald mainstream

    ben met Modder eens dat het ergens tussen de 64 en de Cube is mis gegaan

    Waarschijnlijk het enorme succes van Sony met de playstation wat Nintendo van de troon heeft gestoten, en die klap zijn ze eigenlijk niet meer te boven gekomen
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je onderschat de oudere Atari consoles of misschien de console in disguise Commodore 64. Bovendien waren er natuurlijk meerdere consoles van 1 merk die tegelijk verkrijgbaar waren.

    Maargoed, los van de details, ik wil alleen zeggen dat er altijd wat te kiezen was en dat de situatie nu niet wezelijk anders was dan toen.

    Ik ben het er mee eens dat Nintendo ergens de boot gemist heeft. Ik denk dat het meteen al bij de N64 misgegaan is. Ik vind het altijd nog een wonder dat ze uberhaupt nog zoveel succes hebben gehad in de periode erna. Ze hebben volgens mij echt mazzel gehad met een Wii en DS craze. Ook met een licensie zoals Pokemon.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah trauma's van het uit elkaar gaan van Nintendo en Sony's idee van de CD add on voor de SNES
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nouja, de keuze om voor cartridge te gaan in plaats van CD voor de N64 heeft Nintendo toen genekt. Hadden ze dat wel gedaan, dan was de Playstation nooit een succes geweest.
     

Deel Deze Pagina