Ik maakte me erg zorgen over de Wii U, veel developers nemen geen moeite om hun multi-platform games naar de Wii U te brengen maar Nintendo laat goed zien dat ze veel in verschiet hebben voor hun eigen apparaat. Hoop er Wii U te hebben staan tegen de tijd dat de eerste toppertjes in de schappen te vinden zijn.
Yoshi (L) terwijl veel meiden op jonge leeftijd een paard wilde en jongens een stoere hond, wilde ik mijn eigen Yoshi En dan zo'n baby yoshi, zelf opvoeden en dan vliegen... ach laat maar teveel fantasie
Hmm, een Wii U begint nu zowaar aantrekkelijk te worden! Wie weet misschien zo´n Zombi U versie toch maar aanschaffen .
Ik ben wel benieuwd naar die cross-over van het Fire Emblem universum en het SMT universum, twee series die niets met elkaar te maken hebben.
fuck al die Nintendo games, dit is waar het om draait (was helemaal vergeten dat dit was. Verdorie. Heb je altijd als het een goede ND is )
Geweldig conferentie vanmiddag. Dat ik een Wii U ging aanschaffen was al een feit maar nu ben ik nog enthousiaster geworden. Nu alleen nog maar kijken wanneer want de prijs vind ik op dit moment nog te hoog voor het systeem.
Heel misschien haal ik als de X720 en PS4 uit zijn een WiiU in een leuke pakket.. Het is toch een Nintendo console en dat kan ik eigenlijk niet skippen. Mario Kart, Mario Wii U en de Yoshi game tja
Lol, LittleBigPlanet is de kopie, hoor. Overigens ben ik totaal niet impressed met deze game. Het is gewoon Kirby's Epic Yarn met Yoshi... Kirby's Epic Yarn was awesome omdat het hele stijltje en sommige gameplay elementen nieuw waren, maar dit wordt zeker weer de nieuwe melkkoe a la NSMB.
Dat wel, maar om bijna de exacte assets weer te gaan hergebruiken is ook weer wat minder. Maar waar ik echt naar uit kijk is de nieuwe 3D Mario, dat is waar Nintendo altijd alle magie in stopt die ze vergeten te stoppen in de NSMB games.
Beste nieuws van deze Nintendo Direct: nieuwe Monolith Soft game!\o/ Voor de niet bekenden; makers van Xenoblade Chronicles, de beste game op de Wii. Die game alleen al maakt het kopen van de Wii U het waard, wanneer de game ook uitkomt! Natuurlijk kijk ik erg uit naar de nieuwe Kart, Mario en Zelda games, maar dat die kwamen wisten we wel. Maar als herfst de eerste zal zijn (Zelda: WW remake)....... Shit man, voor dit soort games heb ik de Wii U gekocht. Ik hoop niet dat we tot herfst moeten wachten voordat we onze eerste Nintendogame krijgen (Pikmin even niet meegerekend).
N1ntendo.nl heeft wel een paar actieve nieuwsposters, maar op het forum is het ook redelijk een kerkhof. De internationale Nintendo fanwebsite is iets actiever maar het mario bros u topic heeft maar iets meer dan 20 reacties.. Ik las al langer tussen de regels op gamewebsites dat Nintendo geen grote N- only userbase meer heeft maar het is dus echt zo. Ten tijde van de gamecube waren er nog Nintendo websites die onderling concurreerden. Ndomain, Cubezone etc.. Tientallen paginas vol meningen over games... Zijn er sowieso nog wel (hardcore) gamers waarvoor de Nintendo console de eerste console is? Voor wie Nintendo games maakt die ze ook buiten de partys spelen... Jammer dit
Ik ben zelf met Nintendo opgegroeid. Bijna alle consoles gehad en ook echt een Nintendo liefhebber, schaam me dan ook dat ik de Wii U nog niet heb gekocht. Wat ik gewoon storend vind is als ik in mijn omgeving zeg dat ik een Nintendo Wii U wil gaan kopen mensen roepen " koop je nog steeds die kiddie consoles van Nintendo? ". Je kent het wel. Ik erger me er gewoon kapot aan. Nu precies hetzelfde met de conferentie van gisteren. Ik zag heel wat moois maar andere vonden er niks interessants tussen zitten want Yoshi zag er kiddie uit.... De "kenners" verwachten ook dat de Wii U doodbloedt. Als ik de line-up van gisteren heb gezien vind ik dat de console vanaf maart juist begint op te bloeien en daarbij is het apparaat nog geen drie maanden uit.