Het transformeren van vehicles zit ook namelijk in Mario Kart 7, en er zijn nieuwe levels natuurlijk in de game, er zitten genoeg veranderingen in. Double Dash had bijvoorbeeld ook een verandering vergeleken met de voorgaande delen. Dus veranderingen genoeg man
Het enige waarvan ik echt vind dat ze het moeten verwijderen is het blauwe schild, die is echt te irritant.
Die is idd een ramp, helemaal als je zo goed als altijd een bananeschil krijgt als je eerste bent...als je dan wordt ingehaald kun je niks meer beginnen net voor de eindstreep (en ze bewaren dat kreng altijd voor het einde).
Ik zat te wachten op Rayman Legends als sommigen hier, de game zou gewoon binnen 2-3 weken moeten uitkomen, en nou is het opeens uitgesteld, en voor 7 maanden zelfs. Dit zie je eigenlijk nooit gebeuren.
Fucking bs ja.. breng het dan eerder uit voor wii u. Vertrouwen in de WiiU is er dus echt niet meer xD
Ik was van plan om de game op de release te halen, maar nu het toch uitgesteld is naar September interesseert me de game heel weinig, en ik denk dat veel anderen dit nu ook hebben. Ik vind dit gewoon niet tof van Ubisoft.
De game zou eerst bij de release van de WiiU uit moeten komen en nu eigenlijk over een paar weken en dan word hij weer uitgesteld. Schandalig van Ubisoft. De game was al af en er was een demo van te downloaden. Ze moeten gewoon de WiiU versie releasen en dan voor die andere consoles maar later. Ik had voor deze game graag de volle prijs willen betalen maar nu niet meer. Als ik hem nu nog überhaupt haal koop ik hem wel van iemand over.
Wat een grap dit,de wiiu speciaal voor deze kom toch wel gekocht. Konden ze dit nu niet paar weken vroeger bekend maken ? Dan had ik de wiiu mooi laten liggen in de winkelrekken.
.... hm :{ Even geen idee welke emotie ik moet uitbeelden bij dit nieuws. De Wii U staat hier vanwege Rayman. Wat al een launch game had moeten zijn.
Snap ook niet de game moet toch gewoon af zijn geweest ? Telkens zeggen dat hij enkel voor de wiiu komt en dan nu dit...
Ik had ergens wel verwacht dat ie ooit multiplatform zou gaan, maar op deze manier? Ik voel me flink genaaid. Nu bedenken of Bayo 2 voldoende is om de Wii U te behouden.
Heel goed, dan hebben we hierbij een deal. De rest is ooggetuige, zodat ik hem voor niet meer dan een paar tientjes mag overnemen.
Zo zie je maar weer dat 3rd party's de Nintendo consoles niet serieus nemen. Het is wel erg als je op het spel zat te wachten. Zoveel kwam er de komende maanden niet uit op de WiiU.
Het is absoluut een naaistreek en het slaat nergens op om de Wii U versie niet nu uit te brengen. Ik begrijp goed dat mensen pissed off zijn als ze hier speciaal een Wii U voor gehaald hebben. Maar goed...ben zelf ook heel erg skeptisch over de Wii U. Wel benieuwd naar E3, maar als dat mij niet enthousiast kan krijgen, meh.