Ik snap dat Nintendo als bedrijf goed loopt, maar voor ons als gamers zou het veel beter zijn als ze de Nintendo games gewoon op de andere consoles uitbrengen (zoals Sega), want voor de rest hoef je het echt niet te doen. Het is dat ze Bayonetta 2 zelf uitgeven, anders had die ook wel multiplatform gegaan.
Ja 'benieuwd' idd met andere woorden, waar blijven ze? Want wat spelen jullie nu op jullie WiiU's? is er na de launch games al iets uitgekomen wat de moeite waard was?
Haha, het wordt steeds meer: http://www.change.org/petitions/ubisoft-entertainment-s-a-keep-to-the-original-rayman-legends-release-date-for-the-wii-u?utm_campaign=share_button_action_box&utm_medium=facebook&utm_source=share_petition Wel mensen die misschien ''te veel'' ragen
Ik snap sowieso niet waar Nintendo als uitgever mee bezig is, de WiiU is in de meeste winkels echt amper te vinden. Nergens mooie displays of demo pods of wat dan ook ze lopen het ook niet echt te pushen (hier in europa)
Er gaat ook ergens iets mis in de marketing van Nintendo.. In de winkel krijg ik regelmatig de vraag of de tablet niet los te koop is want die mensen hebben al een wii thuis en willen deze "upgraden"...
De laatste keer dat dit gebeurde heette de console de Dreamcast en het bedrijf Sega. Doet me wel een beetje daar aan denken.
Het is gewoon een slechte naam. De gemiddelde consument wist ook niet dat de 3DS een nextgen handheld was. Dat kostte ze ook erg veel moeite om dat uiteindelijk duidelijk te krijgen. Dezelfde fout maken ze nu weer.
Ja he.. Het moet of een vervolg nummer hebben of een nieuwe versie in de naam, NINTENDO -> SUPER nintendo > Nintendo 64 allemaal soort van nieuwe naam.. Maar ik had er eerlijk nooit over nagedacht dat veel mensen niet zouden begrijpen dat het een nieuwe console was. Maar ja, de doelgroep heeft natuurlijk 0,0 ervaring of is niet op de hoogte van game nieuws enzo. Ik keek ook raar toen iemand kwam vragen naar die tablet los. Toen bij de 3de persoon die het vroeg ging ik me afvragen of het niet gewoon Nintendo zn schuld was
Ik vrees het ergste en dat uiteindelijk de studio net voor release wordt overgenomen door een bedrijf als EA of Activision en het ook een multiplatform release wordt, Nintendo's Karma op dit moment kijkende ;-) (al voel ik je pijn, heb hier ook een Wii U staan speciaal voor juist die exclusives, begin zelfs bijna te vrezen voor Lego City Undercover)
Lego zie ik ook nog wel gebeuren. Bayo lijkt me sterk omdat die wordt betaald en uitgegeven door Nintendo. Maar wie weet. Met mijn geluk...