1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    weet vrij zeker dat het in NL nog niet strafbaar is :+

En zodra er een aanbieder komt die mij een legaal alternatief bied wat net zo goed werkt en net zo reclamevrij is met hetzelfde aanbod voor een enigzins redelijke prijs ben ik de eerste die overstapt

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik niet. Diefstal? Bullshit.
    Wie de fuck kijkt er nog tv idd. Alleen maar poep en het nieuws is zelfs ook om te janken ( RTL :emo:).
    Nu.nl is ook niet veel beter, daar niet van :+

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Haha dit is echt een hilarisch topic geworden :) *pakt popcorn en leest verder*

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niemand koopt nu nog een WiiU dus stiekem is dit het nieuwe nutteloze :+

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moderators liggen in de zon op Curacao? Ik kan me herinneren dat ik voor minder off-topic gebrabbel op m'n vingers getikt ben.

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Of iets strafbaar is of niet is niet ter zake doende wat mij betreft, het gaat mij om het principe. Iemand maakt iets en dat wil je hebben. Dan moet je er iets voor over hebben, geld, advertenties of wat dan ook. Heb je dat er niet voor over, dan kun je beter iets anders gaan doen.

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    LEGO Batman 2 komt naar Wii U

LEGO Batman 2: DC Super Heroes krijgt dit voorjaar een versie voor Wii U. Dat heeft gameontwikkelaar Travellers Tales bekendgemaakt. De studio heeft in deze versie verschillende features gestopt speciaal voor de GamePad van de Wii U.

Eén van de extra features is de optie waarbij in co-op één speler kan spelen op de GamePad en de ander op de televisie. Daarnaast krijgt de GamePad te mogelijkheid om te fungeren als interactieve map of als selectiemiddel voor abilities van je personage.

LEGO Batman 3: DC Super Heroes is al sinds juni beschikbaar op Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Vita, Wii, pc, Nintendo DS en Nintendo 3DS.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Cool!
    Zeker het splitsen van de co-op is fijn aangezien dat op 1 tv best wel kut is af en toe.

Hopelijk krijgt de PS4 en Vita eenzelfde soort functie.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Assassins Creed IV: Black Flag bevestigd voor Wii U.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

DAY ONE.
    Flikkers port hem eens gewoon naar 360.

11. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben hier toch wel erg blij mee!

"Capcom heeft na feedback van de community besloten enige dingen aan te passen in Monster Hunter 3 Ultimate door middel van een latere update.

Op 8 februari kwam naar buiten dat Monster Hunter 3 Ultimate op de Wii U regio-gebonden online servers zou krijgen waardoor een Europeaan bijvoorbeeld nooit met een Amerikaan of Japanner zou kunnen spelen. Op 20 februari volgde het nieuws dat het spel ook geen Remote Play ondersteunt, waardoor het spelen van Monster Hunter 3 Ultimate op enkel de Wii U GamePad niet mogelijk zou worden.

De reacties van de Monster Hunter-fans waren op beide punten vrij fel en Capcom heeft geluisterd naar deze feedback. Vandaag laat het bedrijf dan ook weten dat het spel wereldwijde servers zal krijgen, waardoor spelers in Europa in ieder geval met spelers uit Amerika kunnen spelen. Het spel zal ook Remote Play ondersteunen. Beide veranderingen worden doorgevoerd door middel van een server-update in april.

Monster Hunter 3 Ultimate ligt op 22 maart 2013 in de Europese winkels voor de Wii U en de Nintendo 3DS."

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de demo gespeeld van Monster Hunter 3 en kan ondanks mijn open mind niet ontdekken wat er leuk aan is. Speelt houterig, lege/kale opmgevingen, grafisch ondermaats ( ja het is lekker helder, maar de omgevingen, animaties en details stellen niets voor) en zit een half uur op een beest in te hakken zonder resultaat.

Mis ik iets?

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je bent geen Japanner. :+

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had echt precies hetzelfde! Snap niet wat mensen zo tof aan deze games vinden. Vind het zo saai en eentonig.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zelfs Morrowind (ui 2002) op de originele xbox is een geavanceerdere game qua techniek en gameplay. Resolutie buiten beschouwing gelaten.

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Zijn er eigenlijk al meer Virtual Console games bekend buiten die games die voor 30 dagen 30 cent kosten?

17. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Komende maand of de maand er op wordt de virtual console dmv een update geinstalleerd.

Ik denk en hoop dat ze dan wel een leuk aantal games beschikbaar hebben om te downloaden.

18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Is er dan ook iets bekend over niet Nintendo console-games? Op de Wii had je ook tof Neo Geo, Mastersystem, Mega Drive, Turbographx, C64...

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geen idee... Ik hoop ook op Dreamcast. En dan vooral omdat ik die Ecco alsnog graag wil spelen.

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Saturn en Dreamcast, Panzer Dragoon Saga en Skies of Arcadia :cool:

Deel Deze Pagina