Een dezer dagen geloof ik beelden. Helaas schijnt de game een MMORPG te worden. Edit: Beeld van de Wii versie:
Zou ik ergens jammer vinden. Het is tijd voor een nieuw idee, het galaxy concept was geweldig maar nieuwe console > nieuw soort mario wat mij betreft
Als de WiiU qua power echt in de buurt ligt van de 360/PS3 dan denk ik dat er minder AA zal zijn dan in die screens. Jammer. Neem bv Dragon Age; vrij lelijke game, maar heeft flink wat AA waardoor ik het toch heerlijk vind om naar te kijken. AA moet een prioriteit worden! Samen met de framerate uiteraard. De rest komt later wel.
Graphics kan ik weinig over zeggen bij zon screen maar ik mag toch hopen dat de WiiU wel betere textures (in inderdaad ook betere AA) aan kan dan dat
Hetzelfde kan ik aan jou vragen. Vergroot je het wel tot de originele grootte? Anders zie ik niet waar jij kartels ziet in die screens. low res textures heb ik het nu niet over
Die onderste screen barst er van toch? Die kantelen op dat kasteel bijv. Die rand van het platform waar mario op staat, de zijkant van dat beest wat voor hem hangt enz enz
Ik heb nu echt voorovergebogen naar het scherm zitten kijken en zie wat je bedoelt (al vind ik dat je overdrijft met 'het barst er van' ). Weet niet of ik nu zo een slechte ogen heb of jij zo een goede. Was me helemaal niet opgevallen. Ik twijfel nog steeds niet dat de WiiU zo een cleane graphics aankan, maar misschien ben ik vrij gemakkelijk onder de indruk? Geef me wat AA en ik ben tevreden.
Ik was wel even met mn neus er boven op gaan zitten natuurlijk. Om even te simuleren dat ik voor een grote tv zat
onderste plaatje kan idd nog behoorlijk wat AA gebruiken. Ik zal iig niet erg onder de indruk zijn van dergelijke graphics en als het weer op smg 3 en Zelda: link to windmakers past op een pokebal uitkomt wordt het iig weer geen Nintendo console voor mij