Ik kijk erg uit Need For Speed:Most wanted. Erg benieuwd ook naar de graphisc, aangezien de Wii U versie high res pc textures gaat gebruiken. Wat jullie?
Klinkt allemaal wel leuk, maar niet fantastisch. Het eeuwige verzamelen van blokjes word ik een beetje moe van zo langzamerhand. Misschien iets voor een budgetprijsje.
Dit zou echt kansloos zijn zeg! http://www.duimschroef.nl/2013/03/lego-city-under-cover-eet-je-schijf-op/
Aanbiedingen in de eShop: "ZombiU Was: €69.99 Nu: €34.99 Assassin’s Creed 3 Was: €69.99 Nu: €29.99 Just Dance 4 Was: €49.99 Nu: €24.99 Marvel Avengers: Battle for Earth Was: €49.99 Now: €24.99 Rabbids Land Was: €49.99 Nu: €24.99 Sports Connection Was: €49.99 Now: €24.99 Your Shape: Fitness Evolved 2013 Was: €49.99 Nu: €24.99 Little Inferno Was: €9.99 Nu: €4.99 Pokédex 3D Pro (3DS only) Was: €14.99 Nu: €11.99 " http://www.gamersnet.nl/nieuws/201303/digitale_wii_u_uitverkoop_vandaag_van_start/
Maar eigenlijk zag iedereen toch al aankomen dat het een kutding is? Het is dat de 3DS er nog is, maar anders zou Nintendo weer het lachertje zijn van de industrie. Net als in de post-SNES en pre-Wii tijd dus.
Kutding? Valt wel mee. Zag ik aankomen dat 3rd party support (wéér) zou falen? Jazeker wel. Ik haal een Nintendo console dan ook puur en alleen voor de Nintendo games. Is wel balen voor de gamer die alleen een Nintendo-console heeft, maar goed, elke echte gamer met een beetje verstand heeft de Wii U voor erbij, en niet als hoofd-console. Support is dus kut. Het apparaat zelf is zo slecht nog niet en heeft ook echt wel potentie....maar alleen met/voor de echte Nintendo titels.
Japanse developers zullen de Wii U vast wel aardige ondersteuning geven. Monster Hunter 3 Ultimate lijkt me ook een zeer degelijke ( online ) game.
Nou ja en voor de niche games zoals ARMA en DayZ enzo er is genoeg interessants op de PC wat ik graag op de consoles zou zien + beste versie van BF3
Nintendo moet eigenlijk doen wat Sega heeft gedaan. Nokken met hardware en enkel software gaan maken. Of het enkel en allen bij handhelds houden. Home consoles maken kunnen ze niet meer in ieder geval.