1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo maakt de fout door geen gewone console te maken met normale controllers en een goede online mogelijkheid met gamertages en gamerscore, plus een goed line up bij de release.
    Ik zou graag mario party online spelen tegen anderen of co-op mario galaxy, stel je eens een co-op zelda voor. Mario smash bros online. En bedenk het maar, er is zat waarmee ze zich terug op de kaart hadden kunnen zetten.

Ze willen steeds vernieuwend zijn met hardware, dat nekt ze nu.

Je ziet het ook aan kinect op de xbox, de mensen vinden het voor een keertje leuk. Niet om savonds lekker relax te kunnen gamen zoals gamen bedoeld is.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
  2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, de N64 en Gamecube waren juist in vergelijking met de concurrentie krachtige consoles. Juist toen liepen ze achter met verkoopcijfers. Sinds ze gingen experimenteren met de DS en de Wii hebben ze verkooprecords verbroken. Ik snap het wel hoor, dat ze nu op dit 'experimentele' pad blijven.

Maar ja, wat al vaker gezegd is, matige marketing en onduidelijke naamgeving helpen de WiiU niet echt. Heb zelf ook nog geen WiiU terwijl ik normaal elke Nintendo console bij de launch moest hebben. Toch weet ik dat ik er wel een zal halen. Het zal dan enkel en alleen voor die paar Nintendo games zijn.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Marketingmachine komt vanzelf wel op gang, logisch dat ze nu niet wild lopen te adverteren zonder echte klappers die binnekort uitkomen.

Wel komen er langzaamaan leuke titels aan:
    Need for speed Most wanted (leuk artiekel over deze versie van de game die er grafisch stukken op vooruit is gegaan: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-need-for-speed-most-wanted-wii-u-behind-the-scenes )

Pikmin 3

Lego City

en die nieuwste Deus Ex komt met een directors cut in mei naar de Wii U.

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wil je dat online spelen en niet offline op de bank met een pot bier?

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom niet beide bedoelt hij ook denk ik. Tis 2013. Als mn foon mp games kan kan nintendo dat ook

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een gemiste kans dat ze geen multiplayer/coop in Pikmin 3 doen. Juist dit zou het een hele andere draai geven aan het spel, nu lijkt de game gewoon enorm op zijn twee voorgangers.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat het geen leuke games zijn, maar Deus Ex en NFS:MW zijn gewoon (heel) late ports. Niet het soort games die ik naar voren zou schuiven als ik redenen moet geven om een console te kopen. :+

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wat een vreselijke marketingtechnische typische trieste Wii U reclames zijn dit toch ook zeg :lol: :emo:

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Mja, maar aan de andere kant is het trucje ook wel uitgewerkt. Hoeveel mensen hebben de Wii niet gekocht in een opwelling na een leuk avondje/middagje bij vrienden en Wii Sports (bowlen en tennis alleen al).
    En bij hoeveel mensen stond dat ding redelijk snel te verstoffen naast de tv..?

Tel daarbij op dat menig casual gamer nog niet doorheeft dat dit een nieuwe console is ipv een upgrade of extra accesoire en je hebt niet echt een bijster sterk en duidelijk product in de schappen liggen.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ben stiekem wel geïntresseerd in die DC van Deus Ex voor de Wii U :+.

Heb van de game genoten op de pc (DLC moet ik nog spelen) en het ondertussen toch al zo lang geleden.

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vanaf heden is het adult content slot weer van de eShop af. \o/

Gewoon 24 uur per dag kun je games als Zombiu en Assassins Creed downloaden en bekijken in de Eshop.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wat een kansloze beslissing was dat zeg :lol:

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    HEHE, EINDELIJK kan ik de ZombiU demo eens proberen. 8) Mijn god zeg... Nintendo maakt heel veel domme beslissingen, maar dit was wel een van de domste.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft nog veel te leren over online maar ze maken nog steeds veruit de beste games van de drie.

15. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Word nu toch echt wel eens tijd voor nieuwe GOEDE Wii U games. Aanbod is echt bizar matig slecht nu. De verkoop word ook steeds slechter op het gebied van hardware. Nintendo moet echt wakker worden en flink aan de slag gaan zeg...

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nintendo weet dat ook echt wel hoor en ze zijn ook echt wel wakker. Ik weet ook zeker dat ze balen dat ze gebruikers/klanten hebben die nu niet aan de slag kunnen met games als Mario/Zelda en metroid, maaaaarrrrrr zoals altijd worden de grote klappers bewaard voor eind van het jaar om te concurreren met de andere partijen.

Ook een beetje het risico van een early adaptor zijn. Kan me herinneren dat bij de launch van de xbox360 ook niet al te spannende games uitkwamen in de eerste 6 a 7 maanden.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dan staan ze dus rechstreeks tegenover de Xbox 3 en PS4 games?

Lijkt me op zijn zachtst gezegd niet handig als je je eigen race loopt en je van de concurrentie wilt onderscheiden moet.

En ik kan me niet voorstellen dat de games-droogte op de WiiU in de planning past. Ik denk dat de 3rd party support het gewoon weer verschrikkelijk laat afweten en Nintendo zelf te laat aan zijn eigen games is begonnen

20. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moet echt op de E3 gaan knallen want anders gaan ze onder voor al het next-gen geweld.

Deel Deze Pagina