1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is maar net wat je smaak is. Perfect Dark (multiplayer), Kameo en Dead or Alive 4 vond ik echt geweldig in die tijd. Ik vind het eigenlijk gewoon een schande dat Nintendo niet eens een titel heeft die je echt voor de online MP speelt. Ze lopen zo ver achter op dat gebied.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moest ik de tijd kunnen terug draaien zou ik nu geen wiiu hebben en een deel geld extra hebben.
    Spijt van deze aankoop.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overhaastige aankoop is nooit verstandig maar ik denk dat er zeker nog wel goede tijden aankomen voor de Wii U.
    Op het moment doet de 3DS het ook heel goed en dat was wel anders na de release van dat ding.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Zul je zien dat hardcore Ninty fans gaan zeggen wat voor geweldige updates ze uitbrengen, wat een gigantisch verschil dit is. Terwijl het natuurlijk al zo vanaf het begin hoorde te zijn. Die traagheid was/is niet acceptabel.
    Dus hoewel dit een heel goede verbetering is krijgen ze van mij geen ':thumbs:'. :+

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Wel een heel stuk beter gelukkig...

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wie heeft LEGO City Undercover al?
    Lijkt me zoo hard.

7. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Morgen geleverd :)

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga die vrijdag effe halen.

Waar ik wel ontzettend van baal is dat geen co-op in zit.:mad:

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Laat ff eerste indrukken weten!

10. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga morgenavond even d stad af, kijken of die al verkocht wordt. Heb er zin in!

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

Blijkbaar wil Nintendo alleen third-party indie games op de Wii U hebbem :lol:

13. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Gisteren paar uurtjes met Lego City Undercover aan de slag geweest. Mijn bevindingen tot nu toe.

+ Grafisch ziet het er prima uit, zowel de tussen filmpjes als de wereld is heerlijk LEGO. Het is allemaal nog weer stukken beter afgewerkt als Lego Lord of the Rings dat was.
    + Implementatie met gamepad is meer dan een gimmick, de gamepad wordt voor van alles gebruikt (map, radio, scan etc). Het voelt als deel van het spel, lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk dat deze op de overige consoles gaat uitkomen.
    + Het verhaal is onderhoudend en grappig (soms wel op het infantiele af, maar dit is bij elke Lego game het geval). Voor een film/serie/game-liefhebber is elke missie een vlaag van herkenning, alles is fantastisch tot een groot geheel geweven.
    + Wisselen van kostuums is leuk en gaat vlekkeloos.
    + Wil je alles verzamelen dan ga je met deze game heel lang zoet zijn. (super-builds)

+/- De game wordt nergens uitdagend, zodat het ook voor de kleinsten goed te doen is.
    - De besturing van de platform levels en het rijden zelf mist de nodige precisie.
    - Erbarmelijke laadtijden, af en toe zit je zo een minuut naar een laadscherm te kijken.
    - Geen Co-Op....

Al met al zou ik het geen system-seller willen noemen, maar degene die een Wii U hebben kunnen zonder twijfel deze game aanschaffen. :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    :lol:

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is toch logisch, want WiiU is geen next-gen.

Nintendo had sowieso al de slechtste 3rd party support, maar met de WiiU begint het nu lachwekkende vormen aan te nemen.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Met de WiiU? Dat is toch al begonnen met de N64 (viel toen nog wel mee, maar daarna is het snel achteruit gegaan)...

17. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Lego City is echt zo ontzettend supertof! Ik vind het gebied groot zat en zit tjokkievol items en geheimpjes. Zeer verslavend weer, die verzamelwoede.

18. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen next gen? Alleen omdat de hardware niet veel beter is dan een X360 of PS3? :emo:

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, beste Wii U game tot nu toe.
    Nou is dat niet moeilijk natuurlijk, maar de game is écht leuk en speelt heerlijk weg.
    Lijkt ook glitch-loos te zijn.....een first voor een Lego game.:+

De Gamepad wordt ook echt leuk gebruikt, voegt echt aan de gameplay toe. :thumbs:

Ja, daarom.

Voor Nintendo zelf is het misschien Next Gen, maar samen met de andere 2 is dit current gen, niet next.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo bekijken veel mensen het wel. Officieel gezien worden de 'gens' misschien bekeken nav de release van de apparaten, maar het merendeel van de mensen ziet next-gen als een sprong in techniek. Een grote vooruitgang. En dat is de Wii U niet, dat moet jij toch ook wel toegeven?

Deel Deze Pagina