1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als verkoper kan je mensen sturen en er een keer een korting op games bij doen of een extra wii mootje / nunchuck, wii points. Wees creatief!!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een goede verkoper verkoopt geen troep!

:+

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, maar troep is het niet. Het gameaanbod valt jullie enkel tegen.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Of juist wel ^^

Ik wil best een Wii U verkopen maar mensen zijn nu geinteresseerd in die 360 + Kinect die daar voor de helft van de prijs van de Wii U staat met handje vol games.. En dat gaat zo blijven denk ik. Kan het die kinderen verrotten wat ze krijgen toch? Ze zijn super blij met een gameconsole, als is het een oude gen.

Laatst bewerkt: 19 apr 2013
  5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn 'leuke' games maar neit meer dan dat. het is geen kaskraker, geen system seller. Pikmin 3 zou het kunnen zijn maar het liefst nog gecombineerd met 3-4 andere echt grote namen. En het helpt dan niet dat die titels steeds verder naar achter geschoven worden. Ik denk dat de WiiU pas echt los komt halverwege volgend jaar. En dan is het al te laat. Want dan zijn MS en Sony er al bij waarschijnlijk.

6. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje gamer heeft gewoon Playstation,Xbox en Nintendo in huis.
    Bespaar je je in ieder geval de discussie wat nu de beste console is!

:b:

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als verkoper kun je beter eerlijk zijn en luisteren naar wat het beste voor de klant is, als je die klant ooit terug wilt zien. Schijnt beter te zijn.

Gameaanbod van de Wii U is gewoon triest. Punt.
    Als je dat niet inziet dan heb je echt een verdomd roze bril op richting Nintendo.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik gok dat Nintendo de grote titels die ze op E3 aan gaan kondigen al voor de kerstdagen releasen. Dat zou de slimste zet zijn.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja want dan zit je lekker in het vaarwater van een niet nader te noemen game die niet op de WiiU uitkomt en naar september verplaatst is :+

en vanaf oktober richting kerst gaat het hele circus aan AAA releases weer losbarsten met wie weet al een nieuwe xbox..

Er moeten gewoon NU games voor dat ding uitkomen. Dit eerste half jaar was de window om een install base op te bouwen, niet straks als GTA uitkomt , de najaarstoppers op de huidige gen gaan losbarsten en de next gen voor de deur staat

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    MEE EENS

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk ook dat Nintendo dit (next gen, toppers rond die periodes op andere consoles) zéér onderschat.

Het succes van de Wii is ze naar hun bol gestegen.
    Ze beseffen niet dat ze nu weer zo goed als opnieuw moeten beginnen, en dat ze dezelfde fout dreigen te maken als met de Gamecube....

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk het ook.. en like I said.. mijn voorspelling is dat ouders vooral nog naar de oude generation gaan kijken omdat die deals gewoon weg beter zullen zijn... en kinect is popi bij kids. Wat was Wii release price ook alweer? 230 ofzo?

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor ons is het misschien heel normaal om steeds nieuwe spellen te halen. Die kids krijgen een keer een spelletje met hun verjaardag of sinterklaas.Veel hoeft er niet te zijn voor kids, ik speelde vroeger bijvoorbeeld op de nes steeds opnieuw spellen uit. Ouderen doen dat niet, kinderen wel, die doe er veel langer mee. Als ik een spel niet meer leuk vond dan leende ik er eentje bij een vriendje en hij van mij, zo ging dat.
    Aan de andere kant zijn er tegenwoordig veel ouders die hun kroost de gehele dag laten computeren.

14. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach die kids van tegenwoordig zijn veel te veel verwend. ben ik bij de bart smit staat daar zo´n zeikjong tegen z´n moeder mag ik dit, mag ik dat.. en die ouders geven toe omdat ze hun lieve kinderen alles willen geven wat ze vroeger zelf niet hadden! ik danste door de kamer toen ik een snes kreeg maar tegenwoordig is dat maar normaal. correct me if i´m wrong maar ik ben dan ook van een andere generatie :x

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helemaal gelijk Stefan. Bij ons thuis was het ook een groot feest toen de snes in huis kwam en we hebben max 2 games per jaar toen aangeschaft. Mijn ouders speelden er niet op, dus die gaven er echt niet veel geld aan uit.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, Saturn heeft een 3 = 2 betalen actie. Nu zijn Zombi U en andere Ubisoft-titels afgeprijsd dus misschien kopen. Plus die Rayman-game, zo bijzonder is het volgens mij niet, maar het is niet als of er veel andere party-games zijn. En Lego dan maar! Kan de Wii U eens aan. :+

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De Wii U verkoopt op het moment echt heel erg slecht. Software word er echt amper verkocht. Consumenten schrikken af door de hoge prijs en het mega gebrek aan games. Ouders met kids komen momenteel vooral voor een PS3 of een eventueel een X360. Naar de gewone Wii is tevens meer vraag dan naar de Wii U. Als Nintendo niet snel met een price cut en toffe games gaat komen, dan zie ik de toekomst heel erg slecht in voor de Wii U. Wat ik de laatste tijd met Nintendo heb, is dat ze hun magie kwijt zijn. Nintendo is voor mij het verleden, niet het heden.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Of je kan je geld besparen en wachten op de exclusieve Rayman Legends Challenge mode die donderdag uitkomt! :+ (gratis)

Nah, met Lego en ZombiU heb je iig wel redelijke titels te pakken. ;)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Challenge mode is toch gewoon gratis? Vond de demo van Rayman Legends wel gruwelijk. Origins kon me gewoon nooit boeien op Wii, PC en Xbox 360. Te vaak geprobeerd, deed me al snel niks. :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, daarom had ik er ook (gratis) achter gezet. :+
    Heh, Origins helemaal niks vinden en Legends dan wel? Wat maakte het verschil? :9

Deel Deze Pagina