1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh, zag ik niet. :+
    Dunno, denk door het gebruikmaken van de gamepad en dat levels niet alleen maar 2D zijn.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jij staat vast nog niet in mijn friendslist? Even fixen, zodat ik misschien nog wat namen zie bij die challenge mode. :+
    (pro-tip: voeg mensen alleen op deze manier toe:
    Of ze moeten het inmiddels gefixed hebben dat het ook op een andere manier kan. (de Wii U sinds de Rayman demo/Google App niet meer aan gehad volgens mij 8))

edit: Verrek, wat is je NNID eigenlijk? Anders kom ik niet ver. :+

Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fii-NL als het goed is, verbonden met een Mii van mijn zusje. :+

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Helemaal juist. Kleine kantekening, het gaat dan puur om de consoles. Op de handheldmarkt zijn ze de boss.

Ik heb sinds de Gamecube nimmer meer een Ninty console in mijn bezit gehad (de Wii had ik na een tijdje maar verkocht). Na een pricedrop en wat goede games gaat de Wii U gewoon weer als een malle verkopen. Veel ouders van nu zijn opgegroeid met Nintendo. De Wii leek ook nergens op in het begin, toch heeft het ding het meer dan goed gedaan.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dat de Wii u niet verkoopt is logisch, er zijn bijna geen games voor :F:

Haal pas 1 zodra de echte Nintendo games uit komen. En dat gaat nog wel even duren.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    De Wii was niet aan te slepen in het begin... de wii u ligt er nog...

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Er waren grote leveringsproblemen, daarom lag hij niet in de winkel. Zo kan ik het ook natuurlijk.

De 3DS had hetzelfde, die verkocht voor geen meter, analisten schreeuwden om het hardst, het ding ging floppen. En nu verkoopt het ding in de hele wereld als een gek. Terwijl de Vita veel krachtiger is. Na een pricedrop van de Wii U en wat goede Ninty games, verwacht ik dat hij toch gaat aanslaan.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geniaal om te zien dat Nintendo er ook aan blijft werken om sales van de Wii U laag te houden. Breng je een Wii Mini uit voor €99. Enorm veel mensen die nog even een Wii kopen, trekt veel aan omdat het onder de honderd kost, plus het assortiment aan Wii-games is nu zodanig groot en goedkoop dat een keuze voor een klant veel eerder naar de Wii gaat dan naar Wii U. En dan mogen er tegenwoordig wel geen games meer komen voor Wii, bij Wii U is dat net zo goed ook zo. :+

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou weet nog dat we in de winkel 1000 hadden liggen. Tot het plafond van het magazijn gestapeld en 2 weken later was het op... denk dat het een gamecube verhaaltje wordt hoor voor Nintendo. Maar we zullen zien.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Time will tell, maar ik denk toch dat ze goed gaan verkopen. Maar dat gaat alleen lukken met een pricedrop en games. Als straks een PS4 voor € 400,00 (hoop ik haha) in de shops ligt dan is het niet handig als de Wii U daar heel dicht bij zal zitten.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als het een Gamecube verhaal wordt is het goed, die console had namelijk erg goede games :cool:

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, daar waren een boel leuke SEGA exclusives te vinden. Ik heb toen vooral erg veel plezier gehad met Beach Spikers. Nu mis ik echt third party releases. Persoonlijk heb ik erg weinig met Nintendo games. Maar als het apparaat zo slecht blijft verkopen, zullen er natuurlijk ook nauwelijks games uitkomen van andere bedrijven.

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  15. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, gisteren per ongeluk achter gekomen.
    Meteen maar 1 tje gekocht!:thumbs:

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nu weer 299,- btw...

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit ben jij?
    Excuseer de crappy foto kwaliteit.

Ik kan/mag je blijkbaar niet toevoegen aangezien de Vriendschapsverzoek knop grijs is. :mad:

edit: Zo de naam even weggehaald. Maar nu lijkt de foto nog slechterder, zo zonder de naam van je zusje, haha. :+

Laatst bewerkt: 24 apr 2013
  18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo schattig Fiasco

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, of had ik de naam even moet wegblurren aangezien het om zijn zusje gaat... Zal het straks/zometeen misschien even alsnog doen voor de zekerheid.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hij is al gequote, dus voor altijd te achterhalen :+

Of Upinsmoke haalt die link natuurlijk weg :+

Deel Deze Pagina