1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Komt op hetzelfde neer toch, te weinig mankracht

Ubisoft of Activision huren gewoon desnoods 37 externe studios in om kleine stukjes van de nieuwste Assasins creed of CoD te maken indien nodig

Maar Nintendo wil dat blijkbaar in eigen hand houden en dat is hun goed recht. Maar als platformhouder kun je je niet de Valve of Blizzard mentaliteit van 'het komt uit als het klaar is' veroorloven.

Zij moeten de kar trekken om te zorgen dat er een install base komt die voor 3rd parties interessant word.

OF ze hadden met geld moeten smijten om andere uitgevers die kar te laten trekken

Maar ze doen geen van beide

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt,ga de mijne proberen voor 300 euro te verkopen.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zonde man, als je nu gaat verkopen. Als je 'm dan toch al hebt, hou 'm dan nog even tot de Pikmin's en mario Kart's komen. ALs je dat niet op kan brengen snap ik echt niet waarom je in de eerste plaats een Wii U gekocht hebt?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Tegen de tijd dat die titels uit zijn kun je waarschijnlijk voor minder geld dan dat je er nu nog voor krijgt een nieuwe Wii U kopen...

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet is er dan toch hoop:

linkje

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Resurgence te midden van de nieuwe console releases en het overvolle AAA blockbuster games seizoen (waarvan er flink wat niet van op de WiiU uit gaan komen) ?

Klinkt als een flinke uitdaging

Maar wie weet, als ze voluit met wat mooie games voor een re-launch gaan,...

wie weet kunnen ze heel misschien al die mensen die destijds de Wii gekocht hebben maar niet perse hardcore gamers zijn weer terug naar de winkel lokken op tijd voor de kerst

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    No shit. In oktober/november launchen ze een nieuwe Mario, een nieuwe Mario Kart en misschien ook nog Super Smash Brothers. Dat kon ik begin dit jaar ook al voorspellen. :+

9. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je in godsnaam een wii u willen? dat is voor kleuters + er komt geen fatsoenlijke game voor uit! net als op de wii alleen van die partygames, met die kut nunchuck was toch ook niet te spelen..

10. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Geen fan dus?

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Nou, ik denk dat hij het wel een kans wil geven ;)

12. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, nee echt niet ;) maar als jullie t wel leuk vinden, wie ben ik om te zeggen dat je m niet aan mag schaffen :) maar ik hoef m niet al kreeg ik er geld bij, eerlijk waar..

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan zal ik er maar snel eentje aanschaffen, aan je taalgebruik te zien functioneer je op kleuterniveau.
    + als je niet met een nunchuck kan spelen heeft dat met je motorische onvermogen te maken niet met de nunchuck.
    Wees lekker cool met je xbox360 bro, hopelijk ben je de man op het schoolplein met je verhalen over je stoere xbox en plaag de jongetjes en meisjes uit je klas maar flink met hun WiiU, de kleuters.

Was getekend,
    een zeer contente WiiU en Xbox360 gebruiker.

15. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    nee jij reageert lekker volwassen mafkees. mag ik m´n mening niet geven ofzo? veel plezier met je wii u en de hartelijke groeten :)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen kan wel met de nunchuck spelen, maar het is de vraag of je dat wel wil. Er waren best wel wat leuke spellen op de Wii, maar de manier van spelen verknalde het wel voor mij. Zelfs bij een spel als Mario Galaxy 2.

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Serieus, wat wil je hier mee bereiken? Prima dat je het niks vindt, maar was dit echt nodig?

18. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    heb je zijn reactie ook gezien? ok. misschien was ik iets te hard in m´n commentaar over de wii u.. laten we t erop houden dat ik t niks vind maar ik kraak m wel volledig af. m´n excuses als ik iemand beledig heb :b:

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Terror stefan, wie de fuck is dat nou weer :lol:

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het feit dat Nintendo geen persconferentie dit jaar heeft op de E3 vind ik zorgelijk. Maar laten we eerlijk zijn, Nintendo kan niet op tegen het geweld van de PS4 en de nieuwe Xbox. Met de Wii U loopt Nintendo opnieuw gewoon een generatie achter ten opzichte van de concurrentie. Op nagenoeg alle vlakken loopt de Wii U zelfs achter ten opzichte van de PS3 en de X360. Kijk alleen maar eens naar het Nintendo netwerk en z'n online functies en zet dat eens tegenover een Playstation Network of een Xbox Live. Dan is het Nintendo network gewoon echt een lachertje en loopt het gewoon een flink aantal jaar achter. Nintendo hangt op het moment aan elkaar van de remakes en men teert op het sentimentele gevoel van vroeger bij de gamers. Alleen het Nintendo van nu is al jaren niet meer het Nintendo van vroeger.

De E3 is by far het grootse game event ter wereld. Wereldwijd krijgt de E3 belachelijk veel aandacht, zowel van pers als van consumenten. Als je daar als Nintendo geen show hebt, dan is dat gewoon een misser. Of Nintendo is realistisch en zien in dat het bedrijf in haar huidige vorm met haar huidige strategie niets te zoeken heeft op de E3.

De Wii U heeft de strijd nu al verloren. We gaan nu de rustige zomermaanden in waarin de game industrie in de welbekende zomer dip komt. De sales zakken dan echt vrij hard weg. Qua sales zullen er dus geen wereldschokkende aantallen weg gezet worden. Vanaf september bloeit de industrie weer op. Dan komt tevens de grootste game release ooit, GTA V, op de PS3 en X360. En dan zijn de PS4 en de nieuwe Xbox misschien nog maar 2 / 3 maandjes weg. Prijstechnisch komen deze consoles zeer waarschijnlijk goed in de markt te staan en gedurende de E3 zullen de gamers lekker gemaakt worden met veel next gen games, waarvan een flink aantal uit het launchaanbod zal bestaan. Verwachting is dat er vrij weinig zal veranderen aan de prijs van de Wii U, tel daar het beperkte game aanbod bij op en tel daarbij op dat de consument net lekker is gemaakt met al het echte next gen materiaal van de PS4 en de nieuwe Xbox, dan word het steeds moeilijker en moeilijker en nog moeilijker voor de Wii U. Waar kiest de consument dan voor? De PS4 en de nieuwe Xbox.

Ja in september komt Zelda The Wind Waker HD (weer een remake....), maar in september komt ook GTA V. Het maakt niet uit welke game er uit komt in september, GTA V vreet alle aandacht van de gamers, de industrie en de consument op. Zo'n game als Zelda raakt gewoon ondergesneeuwd. Sowieso verwacht ik niet dat zo'n remake een enorme verkoopboost zal geven aan de Wii U.

Persoonlijk vind ik de Wii U geen next gen console, vind hem zelfs eigenlijk niet eens gelijkwaardig aan de PS3 en X360. De consument ziet de Wii U niet anders als een upgrade van de Wii. En Nintendo doet er verdomt weinig aan om het tij te keren. En dat is erg jammer, want het apparaat heeft echt wel potentie. Vanaf de Gamecube is het flink bergafwaarts gegaan met Nintendo betreffende consoles voor mij persoonlijk. Third party support is alweer echt belabberd slecht en vind dat Nintendo zelf momenteel ook veel te weinig doet met de Wii U. Als dit zo door blijft gaan, dan zal het mij niets verbazen als Nintendo een handheld only bedrijf gaat worden one day. Of dat ze misschien zelfs Sega achterna gaan. Zou wat mij betreft misschien nog wel beter zijn ook...

Laatst bewerkt: 6 mei 2013

Deel Deze Pagina