1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nintendo gaat Sega echt nog lang niet achterna. Dat duurt nog minstens 5-10 jaar voor het zover zou kunnen komen. Die hebben een stapel cash liggen die ongeveer evenveel waard is als heel Sega rond de release van de Dreamcast.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En daarnaast zijn ze nog steeds redelijk koning in de handheld markt. Ondanks alle iphones en tablets en noem het maar op beginnen de sales van de 3ds al best ergens op te lijken

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, maar echt gamen kan gewoon niet op een tablet of telefoon. Het is leuk voor simpele spelletjes, zo is Angry Birds nog steeds het hoogtepunt van de telefoon-gaming scene.
    Wil je dus een echte game onderweg spelen dan moet je wel naar een van de twee handhelds gaan.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies, dus dat smartphones de echte handhelds totaal gaan vervangen valt vooralsnog behoorlijk tegen (of mee, hoe je het maar wil bekijken).

Achteraf ook volkomen logisch want als ik voor mn kids iets moest halen zodat ze wat entertainment zouden hebben op de achterbank op weg naar frankrijk zou ik ook voor een 3DS gaan en niet voor een iPhone. Dus die klanten blijf je altijd houden, ook al zullen er wat casuals misschien tevreden zijn met iPad/Phone spelletjes

echte gamers en ouders van jongere kinderen zijn volgens mij altijd al de grootste opkopers van Nintendo handhelds geweest

dus de echte handheld markt blijft voorlopig nog wel even en daar hebben ze zowat een monopolie (want de Vita is niet echt een serieuze concurrent :+)

5. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist begrepen dat games steeds minder verkocht worden omdat er steeds meer van die simpele spelletjes op de telefoon, gratis of tegen een heel klein bedrag, gedownload worden..

6. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Goed verhaal en ook goed onderbouwd:thumbs:
    Zelda tegenover GTA V zetten is appels en peren vergelijken naar mijn mening.
    Ik snap dat GTA een zeer grote titel is op ps3 en Xbox maar echt niet iedereen gaat die spelen!
    Bij mij komt ie er in ieder geval niet in, ik heb echt alle soorten games gespeeld zelfs blije kiddie easy achievement games maar al die Gta's vind ik verschrikkelijk!

7. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zelda Windwaker HD komt er bij mij zeker op dag 1 in. Ook al heb ik hem op de cube al gespeeld, dergelijke remakes vind ik persoonlijk super. Hopelijk komt er ook eentje voor Majora's Mask.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond Mario Galaxy 2, na enige gewenning, erg fijn spelen met de wiimote/nunchuk!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je zou toch verwachten dat die wel voor de 3DS in de maak is toch?

na het succes van Ocarina 3D zou het me niks verbazen als ze Majora's mask 3D ergens rond de E3 gaan tonen

aan de andere kant,.. Nintendo lijkt de laatste tijd een beetje vies van heel veel geld verdienen te zijn..

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hopelijk komt ie dan voor beide consoles. Ik vind het persoonlijk leuker op groot scherm namelijk. Een bundel met alle Zelda's in HD zou helemaal mooi zijn, maar dat zal nooit gaan gebeuren ben ik bang.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien als ze allemaal eerst 1 voor 1 uitgebracht zijn dat er dan nog een keer een 'collection' uitkomt :+

Maar ondanks dat ik geen WiiU heb zou ik ze ook liever allemaal daar op zien, alle zelda's in HD zou toch weer een klein pluspuntje zijn wat me eventueel op termijn over zou kunnen halen

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn goed op weg met Windwaker HD. De screenshots zien er proper uit. Ben benieuwd wat de controller toe gaat voegen, hopelijk komt daar de inventory en map op. Zou een leuke toevoeging zijn.

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Hopelijk gaan ze juist iets meer doen dan alleen dat!

Verder speel ik dagelijks op mijn WiiU door die Challenge App van Rayman. Wat is dat iedere keer weer tof joh, helemaal verslaafd samen met mijn vriendin. Het halen van gouden medailles is echt een uitdaging. Die top 10 tijden zijn ook altijd abnormaal snel. :lol:

Het heeft even geduurd, en het is wel erg jammer dat een gratis 'app' dat moet doen, maar ik heb eindelijk (weer) echt plezier van mijn WiiU!

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet je Lego city undercover eens proberen, geweldige game! Laagdrempelig en zoveel te verzamelen!

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik geef je 20euro ervoor

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn exemplaar is helaas voor jou NIET te koop. Bedelen doe je maar bij de mediamarkt.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geld aanbieden in ruil voor iets is bedelen? Rare kijk op de wereld

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bij launch heb ik ook Assassins creed 3 gekocht, maar pas afgelopen weekend echt goed voor gaan zitten. Wat een fantastische game!

Map op de gamepad is erg handig en ook heb ik diverse potjes verder gespeeld via de gamepad als er iets op tv gekeken moest worden.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Deel Deze Pagina