1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Jammer dat ze die ook niet voor de 3DS voor die prijs erop gooien, dan had ik hem gekocht. Dan maar weer eens op de pc spelen, Nintendo's eigen schuld.

2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kwam ik bijna heel even in de verleiding om een WiiU te kopen enkel en alleen om een portable Super Metroid te kunnen spelen :+

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    doen, lets goooooo

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Super Metroid is natuurlijik een +1, helaas heb ik hem een paar weken terug net uitgespeeld :+

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo portable is het niet hoor. :+ 2 meter van mijn tv en de gamepad verliest het signaal. Prutding! ;)

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Inderdaad. 2 meter is misschien wat overdreven, maar 4 is toch wel de max...

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja dat valt ook goed tegen zeg.:mad:
    Snap best dat ik niet op de 1ste verdieping nog ontvangst heb, al zou dat wel tof geweest zijn natuurlijk, maar dat kan ik nog enigzins accepteren...maar ik kan dus niet eens op mijn bank gaan zitten....:F:
    EDIT: mijn bank staat 3m van mijn TV af.

Laatst bewerkt: 13 mei 2013
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, wist niet dat het alleen via bluetooth werkte,..

ik dacht dat wifi ook een optie was

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb al regelmatig 5 meter bij m'n console vandaan in de badkamer zitten schijten terwijl ik aan het gamen was. Ik heb geen ontvangst problemen in ieder geval.

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er si inderdaad niks mis mee. Er komen hier veel microsoft fanboys die nintendo maar wat graag afzeiken.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gaat een beetje ver om de paar WiiU eigenaren hier die problemen met het bereik hebben meteen voor MS fanboy uit te maken vind je niet :+

Zal wel gewoon net als met alle signalen te maken hebben met hoeveel frequenties er in de directe omgeving al bezet zijn en of er storende factoren zijn etc

Maar ik dacht echt dat een wifi verbinding genoeg was om je spelletjes op de pad te kunnen spelen. Jammer dat het niet kan

Al zag ik wel deze:

http://www.nintendolife.com/news/2013/04/hardware_review_maxplay_wii_u_in_car_adapter

Hoe werkt dat dan? Want je hebt dan uiteraard geen verbinding meer met de console?

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat moet het zijn. Iedereen die kritiek heeft op de Wii U moet een Microsoft fanboy zijn. Onfeilbare logica. Het is immers onmogelijk dat dat ding echt problemen heeft.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Al die stomme fanboys die zo nodig meer dan 3 games te spelen willen hebben! Kinderachtige types..

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De console ligt in het dashboard kastje. Het is ook niet meer dan een controller met scherm. Jullie verwachten er teveel van. Het is geen gamegear.

Het is gewoon onzin dat het ding maar 2 meter bereik heeft.

Wisten ze toen ze dat ding aanschaften. Niets om nu over te zeuren.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wie ben jij om te zeggen of dat onzin is? Jij bent niet de enige die zo een ding thuis heeft staan. Ik overdrijf niet als binnen de 2 meter het bereik volledig wegvalt.

Het spijt me dat ik iets negatiefs zeg over je geliefde Wii U.

Als je niet erkend dat dat ding een hoop problemen heeft, dan weet ik niet waarom jij anderen fanboys zit te noemen...

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je al contact opgenomen met nintendo? als je bereik volledig wegvalt is er iets mis, ze zullen je probleem graag verhelpen denk ik.
    Ik zal niet ontkennen dat ik een Nintendo fanboy ben, want geloof me dat ben ik.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Denk dat velen toen nog niet wisten dat er geen GTAV zou komen voor de WiiU, of dat EA de support volledig zou laten vallen

vooral dat laatste is natuurlijk echt een flinke domper

niet dat EA nou zoveel geweldigs maakt, maar als je geen Madden op je platform hebt weet je dat je in de US minder consoles gaat verkopen

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, want ik vind het verder geen probleem dat het na 2 meter wegvalt. Ik heb het gewoon een paar keer voor de lol geprobeerd om te kijken hoe ver ik zou komen.

Je mag van mij best op je gemakje een fan zijn, zolang je maar niet iedereen die het niet met je eens is of kritiek heeft aanvalt en een 'micorosoft fanboy' noemt. De kritieken zijn zeker geldig. Jij hebt er persoonlijk gewoon minder last van.
    Precies. Nintendo consoles staan nooit bekend om hun 3rd party support, maar deze keer is het wel heel erg.
    En dan nog eens dat Rayman Legends fiasco eroverheen.

Gelukkig is het zeker dat Bayo 2 niet multiplatform gaat. :+ Heb ik tenminste nog iets...

Enige waar ik van Nintendo op zit te hopen nu is eigenlijk een Mario Kart met leuke/veel online mogelijkheden (oftewel, ga niet met de camera foto's van mijn gezicht maken en die tijdens de race laten zien -_-)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als EA gewoon ronduit zegt 'wij doen niet aan WiiU' dan zit er echt wel iets goed mis qua vertrouwen inderdaad

het is ook een beetje een Catch-22

Geen install base = weinig 3rd party support = weinig groei in je install base

Geen Madden vind ik vooral een beetje een klap in het gezicht van gamers omdat die game in heel veel artikelen juist als voorbeeld gebruikt werd om te laten zien wat je met dat 2e scherm zou kunnen (playbook en replays e.d) en dat ook echt wel potentie heeft.

Dat je geen ports van de huidige EA games krijgt, so be it. Maar de jaarlijkse sport games moet je gewoon hebben

Deel Deze Pagina