1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij mag uiteraard een andere mening hebben, ik heb er alleen zelf geen last van.

    Het aantal games beschikbaar is prima. Natuurlijk, ook ik zie graag een GTAV en nog wat andere titels komen, maar verder heb ik nog eea liggen wat nog uitgespeeld dient te worden en heb daar nu lekker de tijd voor. Ook Pikmin 3 had eerder mogen komen, maar dat dat wat later tijdens de zomer komt, doet mij eerlijk gezegd ook niet zoveel.


    Nintendo heeft nooit beloofd dat er een 3d Mario.Smash Bros of Zelda tijdens deze launch periode zou komen. Met een beetje gezond verstand kan je aanvoelen dat ze die bewaren voor de "holidays".

    Wat ze wel min of meer beloofd hebben is dus Pikmin 3 & Rayman Legends. Dat deze dus nog niet zijn verschenen is absoluut een slechte zaak maar voor mij persoonlijk echt niet onoverkoombaar.


    Is mijn punt zo een beetje duidelijk? :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Welke game is nu eigenlijk de moeite waard voor de WiiU? Ben daar wel benieuwd naar.
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is ook allemaal persoonlijk. Ik ben Nintendo fan, als er een nieuwe console is schaf ik die aan. Ik weet dat ik niet teleurgesteld word op de lange termijn, een ander kan dat wel zijn, smaken verschillen.

    EA vind ik persoonlijk niet zo erg, daar koop ik geen spellen meer van, met hun online pass gebeuren.

    Lego City undercover en NSMB Wii U zal ik zeker aanraden.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat lijkt me toch! Ik heb er verdorie €400 aan uitgegeven! (premium editie + game)

    Waarschijnlijk
    Je punt is zeker duidelijk. En ik ga hier ook niet verder met mijn mening op te sommen. Mijn probleem hier is gewoon hoe je niet gelijk gewoon met deze post kwam, maar ervoor koos om mij aan te vallen. Net zoals dat al eerder door Mastat werd gedaan. (daar was ik opeens een microsoft fanboy)

    Ik snap echt dat jullie er wel plezier van hebben, en dat gun ik jullie ook. Maar respecteer aub ook de mening van mensen die er wat minder plezier van hebben.

    ZombiU

    edit: En de Rayman App. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is eigenlijk nog waarom ik er zo over klaag.. Ik heb volgens mij sinds de SNES alle nintendo consoles op launch gekocht (handhelds niet meegerekend en NES was al een poosje uit toen ik hem kreeg) Ik irriteer me eigenlijk aan het feit dat het me niet lukt om ook maar een beetje warm te lopen voor de WiiU

    En dat ligt misschien ook deels aan het feit dat mijn smaak misschien is veranderd en het aanbod van games tegenwoordig nu eenmaal enorm is op allerlei platforms en ik dus de wereld aan keuze heb.

    Maar het games-aanbod en de hardware spelen daar ook echt wel een rol in.

    Ik had me al een beetje voorgenomen om een WiiU te halen als tussen-console , ervan uitgaand dat alles er op uit zou komen en net ietsje beter zou zijn dan op de 360 en ps3

    maar geen van beide is waar en het games-aanbod sluit nog amper aan op mijn persoonlijke smaak.

    En al die dingen zoals maar 1 WiiU gamepad per console en hardware die eigenlijk gewoon current-gen is helpen ook niet mee natuurlijk.


    Ik had gewoon meer gewild dammit :mad:
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat je erg irriteert door de semi-sarcastische toon van je berichten icm de vele smileys. Daardoor wek je de indruk niet serieus te zijn. @DulleNL
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik irriteer? Ik ben sarcastisch? Ja, in mijn post op de vorige pagina, toen ik die smiley gebruikte nadat ik mezelf een arme ziel noemde. 8) Smileys zijn juist een manier om de hele post wat lichter van toon te maken, niet sarcastisch. Anders gebruikte ik wel die verdomde emo smiley. (serieus, iedereen die de emo smiley gebruikt haat ik gelijk! :p)

    Je had het misschien verkeerd geïnterpreteerd omdat de inhoud van mijn post je niet beviel, haha. (er wordt vaker gezegd; de toon van een post is heel moeilijk in te schatten. Vaak pas je de toon min of meer aan nav je eigen humeur van dat moment. Ben je zelf geïrriteerd? Dan klinkt een post opeens stuk irritanter dan ie bedoeld is)

    Hoe kan iemand nou de geniale clown smiley als saracastisch zien. Dat is gewoon de lol smiley van XBW. :+ Als die betekende dat ik sarcastisch was dan heb ik nog vrijwel nooit een serieuze post gemaakt op XBW.

    Jammer dat je er zo over denkt.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als fan kun je toch wel critisch zijn?
    Ik kan me voorstellen dat je er geen spijt van hebt, heb ik ook niet echt, maar ben toch wel teleurgesteld in het gebrek aan Nintendo-games.
    Kan me niet voorstellen dat je als Nintendo-fan niet teleurgesteld bent om het feit dat er (naast NSMB) gewoon GEEN ENKELE Nintendo-game is uitgebracht, en dat de eerste pas bijna 1 jaar na launch komt! En de volgende? Duurt nog langer!!
    (WW remake tel ik effe niet mee, das geen echt nieuwe titel)

    True.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Tsja, jij bent gewoon nog steeds een Sega man. Want Sega does what Nintendon't. :+

    Ik heb gewoon nooit gesnapt hoe iemand bijvoorbeeld een Sonic game beter kan vinden dan Mario. De laatste is gewoon zoveel verfijnder (vooral in de 3D iteraties).

    En Mastat: Kom op, New Super Mario Bros U aanraden? Leuk als je die andere 4 delen nog niet hebt gespeeld, maar daar is de glans sinds het DS deel ook al vanaf. Lego City Undercover is daarentegen wel awesome!

    Ik ben sowieso blij dat ik nog geen WiiU gekocht heb. Ik haal dat ding later dit jaar lekker met een Nintendo topper voor een spotprijs. :cool:
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    New Super Mario Bros zou ik ook zeker geen nieuw deel van halen. Heb me er mee vermaakt, maar Super Mario World is 20x zo vet en 20 jaar ouder.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is de artsyle wat zo slaapverwekkend is. Dat ze eindelijk eens iets nieuws doen.

    Dit zal niet de spotprijs zijn wat je zoekt, maar best cheap volgens mij; http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...&Ztb=False&cm_pi=Home Page&cmid=WEH&VIEW=Grid
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Over een paar maanden is dat ding overal 200 incl game, of zelfs goedkoper. :cool:
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Over een paar maanden is er Mario Kart en verkopen ze er zat.:b:
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    We gaan het zien. Ze verwachten er zelf dit jaar 9.000.000 te verkopen (fiscal year, dus van maart tot maart)

    Ik gun het ze van harte maar denk dan wel dat al die sales dan rond de kerst moeten gebeuren. Voor die tijd zie ik het nog niet echt aantrekken (tenzij ze misschien met de prijs gaan stunten?)

    En dan moet de line-up voor holiday 2013 wel echt geweldig worden.
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er gewoon geen nadelen van ondervonden. Tuurlijk is het jammer dat er nog weinig games zijn, maar ik ben er niet teleurgesteld over. Ik kijk wel uit naar WW HD. Ook hoop ik dat de Eshop binnenkort vol ligt met rpg's.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar, ehm... Als Mario Kart uit is koopt natuurlijk iedereen em en gaan we gezellig XBW matches houden? :D
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk, dat is geen probleem.
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard! Trouwens best benieuwd hoe dat Mario Kart zal gaan zijn en er uit zal gaan zien in HD!
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina