Mijn ervaring is helaas dat ze pas laat die store updaten. Laat voor ons Nederlanders in ieder geval.
•21 februari: F-Zero (Super NES) (tot 23:59 op 22 maart) •21 maart: Punch-Out!! (NES) (tot 23:59 op 19 april) •18 april: Kirby’s Adventure (NES) (tot 23:59 op 17 mei) •16 mei: Super Metroid (Super NES) (tot 23:59 op 14 juni) •13 juni: Mario & Yoshi (NES) (tot 23:59 op 12 juli) •15 juli: Donkey Kong (NES) (tot 23:59 op 13 augustus)
Er is een Scribblenauts Unlimited op de Wii U en pc (pc versie heeft niet de vele Nintendo items etc.). Wij in Europa hebben die game echter nog steeds niet, terwijl hij in de VS al bij de launch uit kwam.
http://www.computerandvideogames.com/406572/ea-has-no-games-in-development-for-wii-u/ Dus ook geen FIFA meer,...
Die ontwikkelen ze geeneens. Is alleen andere cover en spelers updaten. Dat kan je geen ontwikkelen noemem
Twitters: Nintendo Nederland @NintendoNL Voor #WiiU-spellen die in de herfst en later komen, is er een #NintendoDirectEU rond de tijd van E3 in juni http://ow.ly/l5Qqm
Ik vind persoonlijk dat ze de laatste jaren in FIFA behoorlijke veranderingen en nieuwe features toevoegen. Gezien het feit dat ze maar een jaar de tijd hebben dan he. Je kan ook maar zoveel doen in een jaar
De wii en vita versies zijn letterlijk 98% zelfde als vorig jaar. Andere cover en spelers update thats it. Pc/xbox/ps zijn enige die gameplay veranderingen krijgen. Daarom zei ik voor de grap fifa.komt nog want die ligt al klaar en hoevel ze niet te ontwikkele
Heel misschien dan Mario Kart, die zou al ergens rond de zomer uitkomen. Voor de rest inderdaad niet veel nieuws. Trouwens, over het EA gedoe: Het is ergens wel hilarisch. Dacht je dat het na de Wii niet slechter kon met third-party support, is het op de WiiU nog erger.
Sonic exclusief naar de Nintendo platformen. Gezien de geschiedenis best grappig. Dat wordt een Wii U halen, MetalSonic.
Hoe kom jij bij Yakuza? Maar een nieuwe Sonic? Hopelijk doet Nintendo meer dan alleen de game uitgeven, en wie weet wordt het dan nog iets. Heb het idee dat het een 3D platformer gaat worden als ik zo die eerste pic bekijk...