Ziet er top uit! Enige wat ik altijd jammer vind van Sonic titels, is dat je niet echt kunt genieten van de omgevingen....
Nee hoor, ik heb generations op 3ds en Xbox .. Anyway, Mastat, self proclaimed expert at Nintendo Entertainment. Welke Wii U games ga jij op korte termijn aanschaffen
Dit is wel tof http://kotaku.com/these-are-the-89-best-buys-where-you-can-play-nintendo-510254228 natuurlijk US only en 89 winkels is niet heeeel erg veel maar het idee is goed als je toch overal demo pods in winkels hebt staan,.. geef de mensen die niet naar E3 kunnen komen dan tijdens E3 hetzelfde voorproefje
De aanschaf waar ik me zeer op verheug is op dit moment de remake van Windwaker. Tot op heden zijn we nog druk met Lego City Undercover.
Lego City is dan ook wel erg tof. Kunt ook wel merken dat Nintendo over de schouders heeft meegekeken: er zit niet 1 bug in de game! (en dat is voor een Lego game uniek!) Windwaker remake kijk ik ook erg naar uit, maar komt ook wel omdat ik die game nooit uitgespeeld heb....ben nooit verder dan de helft gekomen volgens mij, toen slokte andere games en hobbies mijn tijd op....
Betere batterij voor Gamepad, 32 gb witte Wii U en quick charge station voor Wiimotes aangekondigd: http://www.nintendolife.com/news/2013/05/32gb_white_wii_u_rechargeable_wii_remote_battery_and_2550mah_gamepad_battery_announced
Pro controller support werd tijd. Maar ik wacht op de andere games van Nintendo om te kijken welke het nog meer supporten want voor 1 game ga ik dat ding niet kopen.
Hoe zit het met de laadtijden van Lego City? Ik heb die game een keer in de Media Markt gespeeld en toen heb ik letterlijk anderhalve minuut moeten wachten voordat ik door een deur naar buiten kon. Dit kan de speelervaring voor mij wel eens goed verpesten eigenlijk. Is daar al een update ofzo voor?
Nee, dat is het enige minpuntje van deze game. Maar het is niet dat je om de 5 minuten spelen een laadscherm hebt. Het is kut, en niet meer van deze tijd, maar de game zelf maakt het wel goed.
Valt echt wel mee, dat is als je van het politiebureau de straat op gaat, duurt inderdaad lang. Voor de rest heb je weinig last van laadtijden. Edit: echt een gemiste kans dat zelda ooa en oos niet naar de WiiU geport zijn.
Die sloot aan Game Boy & Game boy Advance games die komen sowieso beschikbaar voor de Wii U. Wanneer? Geen idee.