New super mario bros u gaat ook ondersteunt worden. Nee die eshop op de WiiU is tot nu toe erg karig.
Ik liep toen inderdaad vanuit het politiebureau de straat op ja. Misschien dat ik die game toch maar eens moet gaan proberen dan..
Ik persoonlijk het meest. Nieuwe Mario, SMash Bros, Mario Kart, Zelda: Wind Waker HD Bayonetta 2 en denk dat er nog wat verrassingen aan zitten te komen.
Ik verwacht niet het meest, maar ik hoop wel op een paar leuke verrassingen...nouja, voor zover je de zoveelste nieuwe Mario kart, Mario 3d etc verrassend kunt noemen. Maar ik hoop het wel, want ze hebben het nodig....en ik ook! En iedereen kan Nintendo belachelijk maken; het is wel de enige console die zich kan redden met alleen eigen exclusives. Nintendo hoeft alleen maar een goede (3D) Mario uit te brengen en de Wii U gaat als zoete broodjes over de toonbank. Jaja, zelfs ik heb zin in een 3D Mario na het ietwat teleurstellende (door weinig nieuws) NSMB U.
Ik hoop zelf dat het meer de Sunshine kant op gaat dan de Galaxy kant. Nu heb ik Sunshine nooit gespeeld, maar Galaxy wel. En wat ik zag van Zonneschijn beviel me meer dan wat ik heb gespeeld van Galaxy.
Heh, die indruk krijg ik niet van dat wat ik heb gezien. Maar goed, het zelf spelen is altijd anders. Geen Shunshine 2 voor jullie dus? Niet dat het dat ooit zou worden, maar de game verdient een herkansing.
Wat awesome zou zijn is als er een crossover zou komen tussen alle grote bedrijven. Rot op met onderlinge concurrentie en laat iedereen tegen iedereen vechten.
Was wel een leuk spel maar ik vond het niet echt passen bij Mario. Dat was mijn mening 10 jaar geleden, weet niet hoe het nu zit