Groot fan van Sunshine hier! Muziek, sfeer en het zonnetje icm het gebruik van water was genieten. Zomerse sferen alom. Neemt niet weg dat Galaxy een stuk genialer was, maar zomerse games zoals Sunshine en in een bepaalde mate ook Wave Race Blue Storm, weten mij wel vrolijk te krijgen.
Over Wave Race gesproken. Laat iemand een nieuwe Wave Race maken! Ik heb de Gamecube versie nooit gespeeld, dus het zou mij alleen maar meer impressen.
Benieuwd of weer iemand me de nek om wilt draaien, maar; Wave Race > F-Zero. Wederom, beide niet gespeeld. Alleen gebaseerd op wat IK wil.
Verkoop onmiddelijk alles van Nintendo wat je bezit! heiden! Wave Race is echt wel een tof spel, maar F-zero is imo zeker de betere van de twee.
De gamecube versie nooit gespeeld van F-zero helaas. Wat ik er van gezien heb is meesterlijk vet en ziet er anno 2013 nog steeds goed uit. Van mij mogen ze zowel Wave Race als F-zero in een nieuw jasje steken op de Wii U! Gameplay technisch was Wave Race echt geniaal op de Gamecube met die golven.
Toch Lego City gehaald en hij bevalt erg goed. Leuke en grappige game en de laadtijden vallen mij ontzettend mee. Ik heb nu ZombiU, SMBU, Nintendoland en Lego City Undercover voor de WiiU en die games zijn stuk voor stuk leuk om te spelen maar nog geen echte toppers helaas. Ik hoop die toch wel te (zien te) krijgen op de E3! Oh en trouwens: Sunshine > Galaxy. \o/
Sakurai heeft getweet dat hij de trailer van Smash Bros in de Nintendo Direct gaat missen omdat hij dan in het vliegtuig zit onderweg naar de E3. HYPE HYPE HYPE HYPE!
Nieuwe nba2k game niet voor de Wii U. Dat de 2k's en Ea's van deze wereld eerst wel die games uitbrengen en vevrolgens niet meer dat snap ik echt niet? Je gaat dus investeren met het eerste deel ( welke later verscheen als voor de andere platformen dus grote kans dat de mensen die de game willen 'm al hebben), je weet dat de installed base niet groot is... maar dan toch gaan janken als er niet heel veel verkocht worden!? En de mensen die de game toch kopen al dan niet in de budgetbak, die hebben volgend jaar ineens pech?
Das toch helemaal niet zo moeilijk te begrijpen; tegenvallende verkoopcijfers. Komt dan ook nog eens bij dat Nintendo nee heeft gezegt tegen EA mbt used games (dit weten we natuurlijk niet zeker maar het is allemaal teveel toeval IMO). Gezien de Wii hadden ze gewoon een grotere markt verwacht...maar ben het wel met je eens, precies om de punten die je maakt. Die blijven dan toch gewoon de huidige versie spelen? Hier zie ik geen probleem.
Ik kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn die zo'n Nba of Fifa titel al voor xbox of playstation hadden, de game dus lieten liggen voor Wii U en eind van het jaar de nieuwe game liever voor de Wii U willen gaan halen.
Nee ik ook niet. Nintendo komt staks weer met zn eigen sportgames. Mario Golf Mario tennis Mario Soccer Mario Baseball Mario Soccer Mario Kart Mario op de Olympische spelen Mario op de Olympische winterspelen Mario op de Paralympics Mario Fishing etc etc. Ze hebben de rest niet nodig.