Hier ben ik het volledig mee eens, met pijn in mijn hart. En dan waren er wat toffe games, komen die in 2014 uit.
Ik heb de admins al gevraagd dit subforum te verwijderen. Wat een droevigheid. Ik mag toch hopen dat Mastat als die-hard Nintendo fan enorm teleurgesteld is. Mijn Nintendo-hart is gebroken.
Haha, ben blij dat ik mijne op tijd heb verkocht. Alleen voor een nieuw deel van Super Mario Galaxy overweeg ik er weer een aan te schaffen, maar die is dus nog niet eens in ontwikkeling
Valt inderdaad vies tegen dit. Ik houd in ieder geval komende tijd een hoop geld in mn zak. Ik vind het nog steeds geen miskoop, omdat ik me vermaak met Lego City en NSMBU. Ook met Windwaker ga ik me enorm vermaken. Het apparaat staat me niet in de weg. Het lijkt erop dat ze de console hebben gemaakt en pas op de dag van release de games in ontwikkeling hebben genomen, triest. Toch zal de toekomst nog een hoop goeds brengen.
Ze hadden maar 1 dikke Nintendo exclusive titel aan hoeven kondigen a la Mario 64 / Galaxy over een maand en ze waren uit de problemen. Nintendo lijkt zn creativiteit kwijt te zijn. Voor mijn part brengen ze alle N64 en Gamecube Mario / Donkey / Zelda games uit in HD, ben ik dik tevreden. De eShop op de WiiU is ook nog steeds om te huilen. Deze wil ik wel [yt]uDuJUJHCQmU[/yt]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik heb ook 'lang' gewacht met de aanschaf van de WiiU, te lang duurde het voordat er meer als 1 รก 2 spellen waren waarvoor ik hem echt wou. Ik had meer verwacht van de E3, Nintendo viel zwaar tegen. Nou weet je met Nintendo dat die titels waarvoor je een console van hun neemt er uiteindelijk wel komen, maar het had wel wat sneller gemogen.
Helemaal waar. 1 echte innovatieve topper zoals alleen Nintendo dat kan (kon?) en het ziet er alweer heel anders uit of alle games die ze nu aangekondigd hebben gewoon deze kerst in de winkel, was ook goed geweest maar 2014,2014,2014,2014 en een gewoon niet interessant uitziende Mario is gewoon niet goed genoeg
Ze kunnen het nog wel, dat hebben ze met Galaxy 1 & 2 bewezen. Misschien heeft er ook mee te maken dat een bepaalde lichting (Miyamoto en consorten) ouder worden en een stapje terug doen?