1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat denk ik ook. Maar missschien is het juist wel dat ze niet echt een stap terug doen.

    Ze maken niet zelf de games meer maar moeten nog wel overal hun goedkeuring voor geven

    dus ze hangen nog wel de huidige makers in de nek te hijgen om het negatief te zeggen

    kan me voorstellen dat dat niet de ideale manier is om je franchises fris te houden en te innoveren
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    [yt]PwwjcfgTksU[/yt]
    Op zich ziet het er wel aardig uit, maar niet te vergelijken met 64 of galaxy.
    Lijkt meer op een new super mario bros met 3d elementen erin. Dit spel had meer potentie gehad als ze de tijd eruit hadden gelaten en meer te onderzoeken was. Dit is van A naar B lopen, springen, klimmen en rennen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb die new super mario. Moet ik dan die Luigi op disc kopen. Is dat cheaper?
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Nintendo heeft veel kansen laten liggen. Mario Kart, Smash Bros, Bayonetta, Wind Waker, Pikmin en X van Monolith zijn tof, maar er had meer AAA moeten zijn zoals een F-zero, Star Fox, Metroid.. oid. Gewoon een echte knaller waar iedereen het over zou hebben.

    Super Mario 3D world ziet er leuk uit, maar mensen hadden een overtreffende trap van Galaxy willen zien in een bombastische trailer met orchestrale muziek op de achtergrond en graphics zoals nog nooit vertoond...

    Nu kregen we een game waar ik eerst van dacht dat het beelden van een 3DS game waren.

    Niets aangekondigd voor de Virtual Console qua N64,Snes of Gamecube games...

    Nintendo hoeft zich niet te schamen, maar dat ze de fans een beetje teleurgesteld hebben zullen ze wel lezen op de interwebzzz en op Miiverse.


    Overigens raad ik iedereen aan die Developer Commentary's te bekijken zodat je meer ziet en hoort over de games. Ook wat extra gameplaybeelden per game. Zo ben ik door die Mario 3D world developer commentary trailer wel iets positiever geworden:

     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben er niet zo zeker van dat een AAA titel aankondigen wel veel nut zou hebben gehad. 5min na de uitzending zou die toch al vergeten worden door al het nieuwe next-gen geweld én heel het DRM issue.

    Tuurlijk hadden ze de fans wel wat gesust, maar of dat opweegt tegen de nadelen... .
     
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Zelda U of een Galaxy achtige game met zoals we gewend zijn een tof nieuwigheidje in de gameplay, 60 fps in 1080p en veel mensen zouden het daar denk ik wel over hebben.

    Ben trouwens benieuwd wanneer ze de marketing machine eens aan gaan zetten. Met de ps4 en xbox one nog 5 maanden van ons verwijdert, zou ik dat maar eens gaan doen.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of juist niet omdat je qua exposure toch niet op kan boksen tegen die 2

    dus misschien beter om de centen op zak te houden tot je de games klaar hebt staan en die gericht onder de aandacht kan brengen?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Marketing gewoon beginnen zodra deze game uitkomt. (anders vergeet ik em te kopen :+)



    Dat en Bayo 2. Dat zijn de games waar ik naar uit kijk. Wind Waker lijkt me ook niet slecht, maar daar is een aankoop ook afhankelijk van de prijs. (ik heb nog valse hoop dat ie minder gaat kosten omdat het 'maar' een remake port is)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Allemaal leuk en aardig, maar dan moeten ze eerst eens met games gaan komen. Oh wacht, 2014...

    Nintendo is gewoon helemaal de weg kwijt, helemaal als je dit leest:

    :lol:
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is voor nu idd lol....maar op dat allerlaatste zinnetje heeft ie wel gelijk; breng een nieuwe Mario Kart uit en BAM sales go way, way up!

    Helaas duurt dat nog wel effe, Pikmin is echt geen system seller, en hoe leuk de Wind Waker remake ook is, ook dat lijkt mij geen system seller omdat het een remake is....

    Ach, mijn dochter vermaakt zich nog prima met Lego City en de Rayman demo/challenges app.:9
    En ik vermaak me nog prima met de Vita.:cool:
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoi
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoi!

    Ik zou em altijd op disc kopen; kun je hem altijd nog verkopen als ie tegenvalt.:thumbs:

    (geen idee wat het prijsverschil trouwens is tussen de digi en de physical?)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik dacht misschien dlc prijs ofzo. I dno. Mastat?
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    In Amerika is het verschil 10 dollar. Tastbaar product is altijd beter vind ik, omdat je het prijsverschil er sowieso wel uit hebt met 2ehands verkoop mocht het tegenvallen of als je er klaar mee bent. En dan nog eens dat de dlc consolegebonden is, dus bij een defect heb je er een hoop werk aan om het terug te krijgen denk ik.

    30 cent:
    •21 februari: F-Zero (Super NES) (tot 23:59 op 22 maart)
    •21 maart: Punch-Out!! (NES) (tot 23:59 op 19 april)
    •18 april: Kirby’s Adventure (NES) (tot 23:59 op 17 mei)
    •16 mei: Super Metroid (Super NES) (tot 23:59 op 14 juni)
    13 juni: Mario & Yoshi (NES) (tot 23:59 op 12 juli)
    •15 juli: Donkey Kong (NES) (tot 23:59 op 13 augustus)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als het een 10tje is koop ik em gwn op disc. Maar als het echt 20 zou schelen dan dowqnload. Die Mario & Yoshi heb ik hier op de NES zelf liggen, plus op de 3DS gehad van Nintendo. Vroeger speelde ik dat dood, vette "puzzle" game
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik snap gewoon nog steeds niet hoe je van dít:
    [yt]eDX_fY3wDM0[/yt]

    naar dit kunt gaan en je niet kapot schaamt:
    [yt]PwwjcfgTksU[/yt]
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op 0:26 zie je heel even een glimps van iets wat je van een opvolger van Super Mario 64 zou kunnen verwachten

    maar de rest is idd allemaal net NSMB
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    En de disc versie kan je spelen zonder Mario te hebben, voor de dlc heb je die wel nodig.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hey als je als princess kan spelen, wie gaan we redden dan
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mag toch hopen dat Nintendo in ieder geval wel bezig is met een klassieke Mario-platformer. Is wel heel erg treurig als mensen het moeten doen met Super Mario 3D World en later Super Mario 3D World 2 ofzo. :lol:
     

Deel Deze Pagina