1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar weer de grote afwezige; chat via een headset tijdens gamen.

Waarom die optie niet?
    Lijkt mij juist heerlijk om New Super Mario Bros samen met mijn neefje te spelen via online en dan met chat zodat je kunt ouwehoeren (en lachen)......

Grote min IMO.

Voor de rest; ziet er wel geinig uit allemaal, maar al die happy BIG-smiling gezinnetjes, ik wordt daar zo kotsmisselijk van.|:-

Filmpje heeft mij nog steeds niet overgehaald om een Wii U te gaan halen........

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Als er geen chat via headset komt is de online service van Nintendo imo weer net zo sneu als tevoren. Die gezinnetjes idd om te kotsen en veel features van gister spraken me totaal niet aan. Het waren slechts voorbeelden maar ik hoef echt niks over een game kwijt op een random massage board 8) Video chat boeit me ook geen zak geef mij maar gewoon een headsetje. Of die shit dat je bij Mario Bros meningen e.d. van mensen bij de levels zag.. BOEIEND!!

Enige wat mij kan overtuigen om de Wii U wel of niet aan te schaffen zijn de games die morgen getoond gaan worden :)

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Na het zien van deze presentatie hoef ik de games geeneens meer te zien. Net zoals de Wii mijn ding nooit is geweest zal dit ook voor de Wii U gelden. Dat de Wii U een stuk krachtiger wordt als de 360 / PS3 mag ik hopen voor Nintendo, dit zijn echter niet de consoles waarmee Nintendo de strijd aangaat uiteraard ( hooguit de eerste 2 jaar ) . Daarvoor eerst maar eens afwachten wat MS en Sony als volgende console releasen, ben bang dat ze daar qua specs niet meekunnen.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geen chat zou echt te triest zijn, maken ze gvd gewoon dezelfde fout als Sony. Kan je als je gaat Wii U'en je 360 aanzetten als je met vrienden/familie etc wil praten. Chatten via zo'n tablet is grappig hoor....maareh Nintendo....telefoons met sms of whatsapp? Totaal niet nodig dus.

Dus inderdaad, de games morgen. Als daar niks boeiends tussen zit, waar je echt WOW van zeg....dan haal ik dat ding gewoonweg niet in huis. Een nieuwe 2D Mario ain't gonna cut it.....at all. Ze moeten gvd met een gloednieuwe 3D Mario komen, niet in Galaxy stijl maar gewoon 64 stijl qua levels. Maar naast Mario moet er gewoon iets anders komen, van first party maar ook echt exclusive third party support. We shall see!

Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Van mij part mogen ze al hun franchises qua formule helemaal door elkaar schudden! Dus bijv. Mario in één enorme spelwereld. Maarja, Nintendo toch vastgeroest in het verleden wat betreft spelformules :+ In essentie zijn Zelda, Mario etc. nog precies hetzelfde als 16 jaar geleden.

De laatste "franchise-verandering" die ik me nu even kan herinneren is van Metroid 2D naar Metroid 3D, dát zijn echt toffe vooruitgangen. Eigenlijk is alles van 2d naar 3d toffer geworden maar sindsdien blijven hangen.

6. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    niet te vergeten:
    Dit was een voorproefje van de press conference. Alles wordt pas echt aangekondigd a.s. dinsdag om 18.00

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang het maar opgeladen kan worden via inductie of zo is het niet zo erg.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nergens geen prijs of releasedatum bekend ?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fall 2012 is het enige dacht ik.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bij de Gamemania kan je al de Nintendo Wii U reserveren trouwens, wat ik dus gewoon gedaan heb. Ik verwacht zoals het bijna bij elke Nintendo systeem is dat het ding niet zo extreem duur gaat worden.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    You cray? 8)

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Yep.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen maar ik doe het wel hier.

Damn, het is natuurlijk blijkbaar wel hun eigen fout maar Silicon Knights was best wel een goed bedrijf in de Gamecube periode, Eternal Darkness en Twin Snakes waren echt awesome en het is wel jammer dat het nu zo gaat met het bedrijf, qq.

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
  16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257

Lolwut, achievements? eindelijk?. :+

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind het nog steeds een vaag verhaal mbt de Friendscodes.....

Als ze dat neit aanzienlijk verbeteren, dan is het gewoon kut! ;-)

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Correct me if im wrong maar de gamecube was toch ook 300 euro bij release?

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Alleen was de Gamecube next-gen hardware. ;)

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Het is en blijft kut!! Hele lijn van Nintendo van de afgelopen 10 jaar!!
    Maar toch zul je zien dat hier er ook een komt te staan... je voorliefde voor Nintendo blijkbaar groter..

Deel Deze Pagina