Vandaag bij Nintendo geweest voor de Post E3 dag. Super Mario 3D World, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, The Legend of Zelda: The Wind Waker HD, Mario Kart 8, The Wonderful 101, New Super Luigi U en BAYONETTA 2!! gespeeld
Op de 3DS: The Legend of Zelda: A Link Between World, Yoshi's New Island en Mario & Luigi: Dream Team Bros gespeeld.
Ik kan zeggen dat ik alle bovenstaande titels zeker wil halen. Bayonetta 2 speelde echt heel lekker, ook met de stylus. De game zag er ook echt heel goed uit op de Wii U. Ik zei voor de grap tegen die dude van Nintendo "Waarom geen Bayonetta 2 op de 3DS nu de game toch met Stylus gespeeld kan worden". Enige wat hij zei was " Ik zal het onthouden en doorgeven". Wat denken jullie? Is Bayonetta op de 3DS mogelijk? Mario Kart 8 heb ik trouwens echt met plezier gespeeld.
Ik vind toch dat de Wii U een paar goeie games krijgt. Alleen het wachten is te lang. Voor sommige te lang, ook in mijn omgeving. Ik denk wel dat met games als Mario Kart 8 en Bayonetta 2 de Wii U's wel verkocht gaan worden.
Laatst bewerkt: 26 jun 2013