SEGA was zelfs erger toen, als Nintendo straks wel goed verkoopt met hun nieuwe toptitels dan zijn ze straks over de verkoopcijfers heen van de Dreamcast. Het is niet alleen de Dreamcast die hun in geldproblemen heeft verzorgt maar ook de SEGA Saturn die ook gewoon slecht was qua verkoopcijfers.
Ik zeg toch ook dat Sega toen al geen centjes meer had. Dat is het grote verschil: Nintendo kan in principe nog 3-4 consoles laten floppen en het met gemak overleven.
Het eerst jaar was niet geweldig maar qua leuke games en exclusives was het ook in het eerste jaar een stuk beter dan de WiiU edit:// okay vanaf de japanse launch misschien niet, maar die was ook gewoon een jaar te vroeg in de US en EU had je binnen een half jaar een hele aardige lineup aan games dat kan ik van de WiiU nog niet zeggen
Het goede nieuws hier aan is dat Nintendo echt hun best moet doen deze generatie om consoles te verkopen.
Waarom denk je dat? DE grote Nintendo titels zijn allemaal onderweg voor de komende maanden. Wat daarna uitkomt gaan we nog horen. Hebben jullie de Pikmin reclame al op tv gezien? Ik nog niet namelijk.
welke grote titels komen er in de komende maanden dan? Het is toch allemaal 2014? Enige grote titel die ik kan verzinnen die in de komende 2 maanden komt is GTA V en die komt volgens mij niet op de WiiU uit
Ten eerste, beetje laat. 1 jaar na release pas je eerste 'toppers' releasen is gewoon niet goed. En over die 'toppers' gesproken: natuurlijk zullen het stuk voor stuk goede games zijn, en veel gameplezier opleveren, maar toch.... Zelda WW remake, weinig inspirerend...Mario 3D World, idem dito.... Nogmaals, het zullen stuk voor stuk echt wel goede games zijn, maar ik ben toch een beetje teleurgesteld dat er geen echte instant Nintendo klassieker tussenzit, die iedereen wil spelen....een echte game die eens iets anders doet....