Eind deze maand Rayman Legends, dan is alle stof weg en het wachten afgelopen... [yt]52gwzOHXSTQ[/yt]
Lego City en (in mindere mate Pikmin 3 ) zijn niet de echte toppers die makkelijk 9+ scoren in elke review. Ik verwacht dat Wonderful 101 dat wel gaat doen.
En volgende week Ducktales! Dat is de échte topper! (ok, ik ben bang dat ie heel matig gaat scoren in de reviews...)
Ja, ik heb iedere dag die Rayman Challenge shit gespeeld en ik werd er al helemaal schijtziek van, ik ga lekker die game met een controller in mijn eentje spelen. :b: En als ik over een jaar een nieuwe WiiU koop die 100,- euro goedkoper is dan ik destijds ervoor heb betaald heb ik het er toch ook al uit? Ben wel benieuwd naar de W101 verhalen trouwens, ben echt benieuwd hoe die game is. Ik snap het allemaal nog niet zo goed.
Uhm, nee. Als jij een TV koopt, zeg je dan ook wow ik heb effe 2000 euro bespaard want dat koste de TV 4 jaar geleden? Maar goed, als jij het zo wilt bekijken, ook prima natuurlijk!
Ik hoop het. Ik kan niet stoppen met het kijken van de aankondigingstrailer. edit: Jezus, die spelling soms op Miiverse edit2: fuck wat ben ik toch slecht in Mario. Ik kom maar niet voorbij Zoetmijnen - 7. Misschien mijn eer inslikken en Luigi het maar laten doen. Kan ik tenminste verder, haha edit3: WOOHOO GEHAALD. HELEMAAL ZELF Pro
Zeg, ik blijf geen edits posten. Niemand leest die! Ok, Wonderful 101 gespeeld. Meh. Ik vind de feel van de gameplay gewoon weer goed, dat wat je inmiddels verwacht van Platinum, maar daar blijft het verder bij. Een aantal dingen wat de game (te) ver naar beneden halen voor mij. Zo vind ik die vormpjes tekenen (op de gamepad of met de rechterstick) niet lekker werken en ik had gewoon liever een knoppencombinatie voor gehad. Ook vind ik het vaak te druk op het scherm. Geen idee waar ik ben of wat ik aan het doen ben. En waarom zoomt de camera zo ver in als er geen combat is? Hoe moet ik zo fatsoenlijk vinden waar ik naartoe moet? Valt tegen. Ik blijf wel weer geduldig wachten op Bayo 2.
Heh, deze Mario is op sommige stukken ook echt pittig. De vorige (op de 3DS) was ook echt té makkelijk...
Wat een gare vergelijking... Als ik een TV ter waarde van 1200 euro verkoop voor 1000 en ik koop diezelfde TV een half jaar later voor 700 euro terug heb ik toch gewoon 100 euro 'winst' of wat? Ik heb dan alleen een half jaar geen TV kunnen kijken. Maar het geld interesseert mij eigenlijk helemaal niet, dat ding stond hier stof te happen dus zou er komende tijd toch niks mee doen dus dan kan ik hem beter wegdoen en als hij ooit nog interessant voor mij gaat worden koop ik hem wel weer terug, met of zonder verlies, /care.
Plus dat wanneer je hem verkoopt en opnieuw koopt je opnieuw je garantie hebt natuurlijk. Wonderful 101 demo gespeeld en moet zeggen dat ik er niet warm van word.
Wat zou je voor een Wii U Premium met Nintendoland, Zombi U, Rabbids Land en New Super Luigi U kunnen vangen? Minimaal toch wel €275? Plastic is nog op mijn Wii U zelfs. Ondanks dat het een cadeau was voor mijn ouders en zusje raakt niemand hem aan en gaat niet gebeuren. Dus mag hem verkopen en lekker een stofzuiger en andere shit voor kopen.
Mijn fanart wordt gewaardeerd! Heb al zeker 7 Yeah!'s gekregen. (er is volgens mij niks wat geen Yeah krijgt. )