Ik denk dat het wel een reeele prijs is voor de set. Op marktplaats wordt er flink op geboden denk ik.
Heb mijn Wii U Premium met ZombiU, Nintendoland en New Super Mario U + extra controller voor 350 euro verkocht. Is al wel weer een paar maanden geleden though maar die prijs die jij noemt moet je toch gemakkelijk kunnen halen. Succes!
We mogen eigenlijk helemaal niet klagen over de line up de komende tijd: Augustus: Rayman: Legends, Splinter Cell Blacklist, Wonderful 101 Oktober: Zelda Windwaker HD, Sonic Lost World, Batman Arkham Origins, Assassins Creed: Black Flag November: Watch Dogs, Donkey Kong:Tropical Freeze, Cod:Ghosts December: Super Mario 3D World
Klopt, alleen de meeste zijn toch wel third partie titels, die ik persoonlijk altijd liever speel op de ps3 vanwege vrienden/trophys en online het gewoon actiever is.
Ik haal ze express voor de Wii U omdat ik vind dat je niet moet klagen over te weinig mensen online terwijl je er zelf ook niet aan deelneemt. ;-) En leuke 3rd party verkopen op de Wii U zijn uiteraard positief voor het platform.
Als er nou eerst eens first-party system sellers komen. Ik ga geen Wii U kopen voor een halfbakken Mario. Misschien dat families met kinderen dat wel doen, hoor.
Of Mario 3d world halfbakken zal zijn dat moeten we nog gaan meemaken, maar anders ben je toch op Mario Kart en Smash Bros aangewezen. ;-) Benieuwd wat er nog meer aangekondigd wordt voor begin volgend jaar om ons zoet te houden. Wellicht dat dan de Virtual Console ook wat uitgebreid gaat worden met n64, gamecube?
Het is gewoon een halfbakken 3d Mario. Leuk voor op een handheld, maar op een console verwacht ik iets van het kaliber Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy, niet een iets mooiere versie van een handheld game.
Ja, maar voor een console Mario schiet het gewoon tekort. En ik ben bang dat deze nóg makkelijker gaat worden. En daarnaast ben ik bang dat dit net zo'n melkserie gaat worden als New Super Mario Bros. Die serie mag ook wel een keer dood zijn. De allerlaatste echt OMG-WOW-topgame van Nintendo was in mijn ogen Super Mario Galaxy (Ok, Fire Emblem natuurlijk ook), en ook die game is eigenlijk gewoon een leftover van het eerste deel. Super Mario 3D Land enzo waren erg tof, maar niet OMG! zoals dat bij Super Mario Galaxy het geval was en eigenlijk bijna alle Nintendo topgames voor die tijd. Van een nieuwe 3D console Mario verwacht ik altijd het beste van het beste.
Je vergeet het woordje 'vernieuwend'. Ook al vond ik Mario Galaxy geen reet aan (zouden ze dat gejat hebben van Ratchet & Clank btw, dat rondrennen op planeetjes?) het was wel vernieuwend.
Dat ligt er even helemaal aan hoeveel íe gaat kosten. Pikmin 3 voor 37 euro vond ik een prima prijs bij de Dixons. Even kijken of ik weer zo'n deal kan scoren.
Nog niet. Wacht op een mooie prijs onder de 40, komt die er niet, dan ga ik wel naar de Media Markt op de dag van release...