ZO, Splinter Cell is binnen. Vanavond eens spelen. Nog mensen die Wonderful 101 aan gaan schaffen vandaag? Reviews zijn erg positief over beide games.
Reviews zijn matig enthousiast; de toy box is leuk en prima, maar de levels van de karakters zelf schijnen tergend te zijn. Gamespot-6 Eurogamer-6 Alleen IGN schiet eruit met een 8 of 9...
...of een idioot grote Disney-fanboy....dan ben je ook niet objectief meer. Maar Gamespot is gedaan door Kevin van Oord, 1 van de beste reviewers die er zijn IMO. Hij legt het ook altijd erg duidelijk uit. Kijk die review maar eens. Ik twijfelde al heel sterk (niets van wat ik zag leek mij nou zo geweldig op de langere duur), maar dat heeft mij doen besluiten Infinity over te slaan...
Sow, die draak heeft wel een ERG groot hoofd! Dat zicht over het landschap zag er als enige eigenlijk belovend uit, de rest is erg meh....tenzij het op de WiiU een meer normale gameplay bevat, not interested.
Ik wel. Is de game oorspronkelijk voor gemaakt, met gamepad als besturing. Zeggen sommige reviews ook. Ik haal em ook voor de Vita; heeft ook touchcontrols, en extra levels als ik me niet vergis.
Voorlopig m'n handen nog vol aan Pikmin 3 en Splinter Cell. Misschien koop ik 'm ooit eens voor een mooi prijsje.
Releasedata voor Wii U-games 2013 bekendgemaakt Nintendo heeft vandaag naast hun 2DS en Wii U hardwarebundels ook een hoop releasedata bekendgemaakt voor Wii U-games die dit jaar nog gaan verschijnen. De complete lijst van Nintendo kun je hieronder vinden. Welke game koop jij? Rayman Legends - 29 augustus Just Dance 2014 - 1oktober The Legend of Zelda: The Wind Waker HD - 4 oktober Sonic Lost World™ Deadly Six Edition - 18 oktober Skylanders SWAP Force - 18 oktober Batman: Arkham Origins - 25 oktober Wii Party U + Wiiafstandsbediening Plus - 25 oktober Assassin's Creed IV Black Flag - 31 oktober Angry Birds Star Wars - 1 november Call of Duty: Ghosts - 5november LEGO® Marvel Super Heroes - 15 november Watch_Dogs - 21november Mario & Sonic op de Olympische Winterspelen: Sotsji 2014 - november Donkey Kong Country: Tropical Freeze - december SUPER MARIO 3D WORLD - november Scribblenauts Unlimited - december Wii Fit U Nintendo 2013 Wii Karaoke U by JOYSOUND - 2013