Heb er net mee gespeeld, ligt verbazend goed in de hand, alleen het schermpje is veel te klein. Mocht eigelijk niet, maar stiekem toch een foto gemaakt:
niet normaal klein man maarja iets te klein als je het mij vraagt iets meer voor de aziaten met die turende spleetoogjes en kleine handjes
Hoelang zal het duren voor ze een kleine ds maken, vin deze echt bizar groot voor een handheld. Xbox en PS2 zijn ook niet de kleinste, maar die zet ik in mn meubel of bij mn tv en heb er geen last van, maar voor een handheld heb ik niet de behoefte aan een groot ding, niet dat ik de ds wil, maar toch. De micro is lekker klein, maar lijkt me weer iets te klein. Alleen jammer van die (lelijke) skins op de foto's, maar goed, dat moet hij/zij weten.
Psp is ook niet al te klein de nieuwste technologie moet er nog wel inpassen Anders krijg je strax weer het gezuer dat de grapichs niet goed genoeg zijn
ja dat vraag ik me dus ook af, ik dacht dat slurpgeit bij de intertoys ofzo werkte (?) misschien dat dat ding al in verkoop gaat...
ik moet zeggen, als ik nou eens 100 euro onder mijn bed vond en ik verder nix nodig had, dan kocht ik em wel, echt weer zo'n geil hebbedingetje. \o/ gadgets \o/