1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo's mysterieuze product: Nintendo DS

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pimmy, 21 jan 2004.

1. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Diego heb helemaal gelijk, maar eerst ff afwachten hoe het nou precies inelkaar zit en functioneerd :p

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de psp

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap jullie niet hoor..
    jullie kraken een nieuw concept volledig af.. en tegelijk juigen jullie een overhyped ding als de psp toe terwijl iedereen het er overeens is dat sonys consoles tegenvallen in vergelijking tot de andere consoles..

mensen... ik ga voor de nintendo ds... nintendo geeft hardcore gamers tenmiste waar voor hun geld.. laat alle casual gamers maar voor de naam van de sony gaan.. *zucht*

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    gb advance waar voor je geld?? en de gameboy is de meest ''casual'' console die er is. (aandacht trekker)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, Nintendo kennende zal het allemaal wel sterk overdreven zijn. Maar nog trekt het mij iig niet aan. Twee schermen noem ik nou wat je zegt 'revolutionair'. Om de een of andere reden denk ik wel dat het goed zal gaan met de PSP, maar dat dit ding gaat floppen (tenzij hij natuurlijk uiteindelijk de gba gaat vervangen en niet meer dient als een extra product). Maar we zullen het allemaal wel zien op de E3.

6. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeer m'n twijfels over dit nieuwe project. Welk bedrijf brengt nu 3 consoles op de markt? Met de Cube gaat het niet vlekkeloos en wat de GBA betreft bespeur ik al tijden een lakse houding, het is gewoon een veredelde draagbare SNES. Ze kunnen beter hun energie richten op hun voornaamste consoles.

In ieder geval is het weer eens wat nieuws en getuigt het van durf, dat kun je "good old" Nintendo niet ontzeggen. Denk ook dat ze wel degelijk hebben nagedacht over het concept, als de 2 schermen de gameplay zouden verstoren zouden ze het immers niet uitbrengen. Maar goed, we zien het allemaal wel op de komende E3.

Word het overigens niet tijd voor Microsoft om een portable console uit te brengen? Vooral op dat gebied lijken "jullie" de slag te missen. Hoe denken de meesten hierover?

7. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    net of de xbox niet vlekkeloos gaat? en dat is dan de enige console van microsoft..

8. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een handheld uitbrengen en een console op de markt leveren zijn 2 totaal verschillende dingen. Bij de nieuwe Nintendo DS zit er zo'n marginaal verschil in concept en gameplay dat het nog maar te bezien valt of het wel een plek kan opeisen. De roep om een handheld uitgebracht door Microsoft is dus niet zó vreemd.

En zeg nou zelf, zou je geen spellen als Splinter Cell of PGR op een portable console willen spellen (mits die goed uitgewerkt zijn natuurlijk)?

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, cheaters kunnen hun gang weer gaan, je nodigt gewoon een vriend uit en vraagt 'm of hij je kan vertellen wat er op het ene scherm gebeurt terwijl jij op het andere scherm speelt :D

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop wel dat de Nintendo DS iets specialer wordt dan alleen maar 2 schermen. Er zijn al geruchten dat het een soort 3d schermen worden, ongeveer hetzelfde effect als zo'n bril alleen heb je geen bril nodig. Verder is er ook nog niks bekend over wat voor soort games erop komen. Ik hoop in ieder geval dat het wel 3d games worden en niet dat het een veredelde GBA met twee schermen wordt.

Deel Deze Pagina