1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] nintendo's revolution

Discussie in 'Games' gestart door boss, 27 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    de xbox is nog maar net begonnen. Microsoft ziet geld in oa de Halo serie en zal die dan ook blijven uitbrengen(dit is maar een voorbeeld natuurlijk). En dan heb je over 10 jaar ook halo 8, PGR 20, Amped 7 etc.

    Denk niet dat ik een nintendo fanboy ben ofzo, maar bekijk het eens objectief:
    Hoe lang is nintendo al bezig met games en hoe lang is microsoft bezig? Ik wil wel eens zien hoeveel vervolgen microsoft over 15 jaar heeft gehad. Als ze dat niet hebben gedaan vind ik het klasse.

    Maar jij ziet niet in dat de Kirby, Mario, Yoshi en Donkey Kong games stuk voor stuk kwaliteitsgames zijn, check de cijfers maar (op de mario party games na dan). De nieuwe Yoshi, Donkey Kong en Kirby zijn innovatiever dan een Halo 3 of iets dergelijks en dus ook origineel en geen uitmelkerij. Mario heeft nog niet echt een nieuwe besturing of iets revolutionairs gezien sinds de n64 versie, maar check de cijfers: Elke Mario game die uitkomt blijft hoge cijfers scoren en een kwaliteitsproduct te zijn. Kijk naar Paper Mario(uitmelkerij? Als jij dat uitmelkerij vind snap ik je niet), zelfs Mario Sunshine is een kwaliteitsproduct.

    Met de Mario Party serie heb je wel gelijk, maar die andere series zijn gewoon geen uitmelkerij.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Hier trouwens nog een nieuw rumor... hopen dat het waar is, maar ik wacht wel af tot de E3:

    Een voormalig werknemer van Nintendo die op dit moment werkt bij een gamebedrijf dat aan de Revolution werkt liet op anonieme wijze zijn ideeën weten over het nieuwe apparaat van Nintendo. Hij liet via een Amerikaans forum onder andere weten dat de Revo geen touchscreen zal hebben, maar dat het ding wel een handvat, of iets dergelijks, zal hebben dat gevoelig is voor beweging en druk. Het handvat zou bijvoorbeeld enorm goed gebruikt kunnen worden bij racegames zoals Mario Kart. Ook zei de man dat hij het handvat niet verwacht op de E3, omdat Nintendo haar ideeën simpelweg nog niet meteen wil laten zien aan het openbare publiek.

    De anonieme persoon wist nog veel meer te melden. Zo zijn Capcom en Namco al in het bezit van een kit van de Revolution, en Square-Enix is al bezig aan een echte game, die deze E3 al zal moeten worden getoond. Andere bedrijven die aan het werk zijn voor de Revolution zijn onder andere Sega, met 3 typische Sega games, en Retro Studios, die op de E3 ook het één en ander tonen. Zoonami zal binnenkort een game onthullen die exclusief voor de Revolution is en die games als Splinter Cell en Metal Gear Solid doet verbleken, aldus Mr. Anoniem.

    Ons mysterieus persoon bleek echter nog niet klaar te zijn met zijn verhaal, nee er stond nog veel meer in zijn bericht. Zo zal de Revolution net zoals de DS spraakherkenning ondersteunen en dus een microfoon bevatten. Misschien dat er zelfs een speciale soort van helm/headset wordt ontworpen om een party game zoals Mario Party volledig te kunnen ondersteunen met spraak en beweging.

    Ook verteld hij in zijn bericht dat de online service de service van Microsoft zal overtreffen. Je zou online kunnen spelen, demo's kunnen downloaden met je DS, forums bezoeken en zelfs magazine's zoals Nintendo Power online kunnen downloaden. En om het nog leuker te maken: Het is helemaal gratis en voor niets. Als Nintendo haar online service aankondigd zullen ze dat doen met een nieuwe Super Smash Bros. Dit spel zal dan veel nieuwe personages bevatten die ieder hun eigen persoonlijkheden hebben. Ook zal het spel omgevingen hebben die je kan vernietigen en zal er een nieuwe combat systeem aanwezig zijn. Ook zou je kunnen kiezen tussen bijvoorbeeld Cell-shaded Link uit The Wind Waker of Old Link uit Ocarina of Time. Of als je bijvoorbeeld Mario kiest, zou je kunnen kiezen tussen bijvoorbeeld Mario uit Sunshine of de Mario die we kennen als Paper Mario.

    Last but not least, de Revolution zal de Xbox 360 op alle gebieden verslaan. Let er wel op dat dit bericht gebaseerd is op een forumpost, van een persoon die zichzelf voordoet als een werknemer in de gameindustrie. Of het dus fake is weten we niet, we merken het vanzelf. Wij van GameQube houden je natuurlijk op de hoogte, want ook wij willen hier meer over weten.
     
  3. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, voeg me maar toe :)

    Wat betreft het verhaaltje hierboven, lijkt me een geval van stierenschijt :p Het lijkt me sterk dat er ineens een online service komt die Xbox Live + MSNTV (wat volgens de geruchten op de Xbox 360 beschikbaar wordt) even kan verslaan. Online gamen, voice chat, content download, media download, e-mailen, browsen, msnen etc. Knap als ze dat kunnen overtreffen :+
     
  4. p-boy

    p-boy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik in dat ding een controller zien??
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In ieder geval,ik ben toch wel heel benieuwd naar de revolution, hoe zit het eigelijk met die 3D brilletjes enzo,daar zijn toch ook geruchten over. Zo kan je in een beeld kijken met verschillende kijkhoeken(dit zijn allemaal geruchten he). Ik denk persoonlijk wel dat dit niet gaat komen met de revolution,maar zou wel cool zijn!
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nintendo blies ook hoo van de toren met hun zogenaamde gameCube-OnLine gebeuren. Reslutaat 2 á 3 games die online kunnen! XboxLive zal altijd goed zijn en verbeteren. Geef toe Microsoft heeft gewoon superveel kennis en praktijk ervaring op online gebeuren. Msn/DirectX. Het zal nog vetter worden als

    Dit komt. Verder kan ik jullie zeggen dat in een speech van bill gates dat hij heeft gezegd dat er ook een vorm van een mediacenter in kan. Dat is echt het ultieme voor mij. Die speech staat op www.teamxbox.com frontpage.
     
  7. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo's laatste 2 consoles hebben mij persoonlijk erg teleur gesteld. Ik zou liever zien dat ze net als sega ook gewoon gingen concentreren op het maken van goede games en de console markt aan sony en microsoft over laten.
     
  8. warriodude

    warriodude Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog ff belangrijk nieuws

    nintendo ds kan met de revolutions comunuseren via WiFi

    zo kan hij ook online

    en nintendo`s online servers worden GRATIS!
     
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    joepie _O_
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat is al een tijdje bekend hoor... Of heb jij een officiele pressrelease van Nintendo erover? Dan heb je natuurlijk wel nieuws :)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu eventjes terug naar de revolution, zijn jullie niet benieuwd naar de revolution op E3? Waarschijnlijk gaat xbox 360 het meest laten zien,allé das zowizo al zeker eigelijk, hij komt het eerst uit,.... En dan gaat xbox 360 ook al games,... laten zien en noem maar op, ps3 gaat filmpjes over de kracht laten zien enzo wat de ps3 aankan,... denk ik,en ook al eerste beelden denk ik van games,maar niet veel(komt behoorlijk laat uit he). Maar wat gaat revolution laten zien?? Die hebben toch nog niet veel officieel bevestigd,... Misschien laten ze wel ook filmpjes over de kracht zien van de revolution,en mss ook over games(van nintendo zelf dan he), ben benieuwd!
     
  12. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Revolution alleen achter gesloten deuren zonder camera's wordt gepresenteerd. Zonder toeters en bellen, gewoon om hem als eerst door de pers te laten zien... Hier laten ze zien wat hij allemaal kan, filmpjes + hardware en verdere innovaties die de xbox en playstation doen verbluffen... En gamekings heeft dan natuurlijk een camera naar binnen gesmokkeld :D
    En misschien willen ze ook wachten om eerst te kijken hoe Sony en Microsoft het doen.
    Verder wilt Nintendo zich nog eerst concentreren op de gamecube zelf, anders krijgt de nieuwe Zelda geen kans om zich te bewijzen....
    En misschien laten zij hem op 12 mei bij NIckelodeon zien :+
     
  13. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat gebeurd stop ik voorgoed met gamen. Ik heb ooit de fout gemaakt een XBox te kopen (leuke DVDspeler). Nintendo titels zijn over het algemeen zo veel verslavender en origineler. Het is jammer dat zoveel mensen het afdoen als 'kinderachtig'. Mario Kart of Smash Brothers Melee bijv. zijn zo onwijs verslavend. En op de revolution kan dat ook nog over internet! Reden genoeg om een Nintendo te kopen toch? Overigens deed de Xbox het waardeloos in Japan.

    Dat plaatje van de controller is zeker fake. Ik heb een andere gezien (kan de link niet meer vinden) die een stuk geloofwaardiger is, maar goed, dat blijft gissen. Dat ze wat met die controller uit gaan halen is zeker.
     
  14. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ooit op Battle.net hebt gespeeld van Blizzard weet je dat er nog een hoop te verbeteren valt aan Xbox Live. Diegene die Blizzard kan evenaren maakt de grootste kans op de online-gamemarkt
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo's Revolution verschijnt midden 2006

    Hoewel we inmiddels al weten wanneer de Xbox 360 ongeveer in de winkels zal liggen (november 2005 in de VS), is er over de releasedata van de nieuwe consoles van Sony en Nintendo nog aardig wat onduidelijkheid. Gelukkig zijn er altijd bronnen die perongeluk wat naar buiten brengen wat eigenlijk niet de bedoeling was. Zo maakte Monolithic System Technology, dat een zeer efficiënte technologie voor intern geheugen heeft ontwikkeld, perongeluk de releasedatum van Nintendo's Revolution bekend.
    Monolithic System Technology kondigde in een conference call namelijk aan dat haar technologie deel uit zal maken van Nintendo's nieuwste spelconsole, de Revolution. Deze zal volgens Monolithic medio 2006 op de markt zal komen. Hiermee is dus direct de releasedatum van de Revolution op straat komen te liggen, al wilde Nintendo nog niet reageren op deze uitlatingen.

    Medio 2006 betreft waarschijnlijk de Japanse releasedatum, voor de Europese release gokken we op eind 2006. Daarmee zal de Nintendo Revolution qua releaseschema ongeveer gelijk lopen met de derde spelconsole van Sony.

    www.gamer.nl
     
  16. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt die technologie nou in? Ik bedoel wat merken wij van die technologie?
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Kom net deze plaatjes tegen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Voor de duidelijkheid: Niets is bevestigd; niets is officieel. Dit kan dus ook door een of andere nerd gemaakt zijn. :)

    Maar áls dit het echte design is, en dan doel ik voornamelijk op de controller, weet ik zeker dat ik hem niet koop. _0/
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF?¿ 2 knopjes maar op de controller? Maar volgens mij is het niet echt.
    Maar zo'n gelijk design zag ik laatst ook in de Gamepro*
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  19. pls_devil

    pls_devil Guest

    breek me de bek ni open ;)
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb ooit de fout gemaakt om een Gamecube te kopen. Alleen Resident Evil 4 maakt nog wat goed, maar die komt ook op de PS2. Wat een baggerzooi komt daarop uit zeg. Nintendo heeft totaal geen third party ondersteuning met goede exclusieve titels. Enkel de titels die Nintendo zelf maakt. Maar ze beginnen steeds meer op EA te lijken. Hoe erg kan je een koe uitmelken. De Xbox heeft veel meer ondersteuning en veel exclusieve titels. En Microsoft blijft denk heer en meester in het online gamen. Ze hebben al een goede reputatie en al veel ervaring opgebouwd. Ze liggen een stapje voor op Sony en een stap of 5 op Nintendo.
    En wat boeit mij het nou dat de Xbox het niet goed doet in Japan. Dat is toch hun probleem. Ze weten niet wat ze missen. ;) . Nee, al mijn centjes gaan naar de Xbox 360. Die Revolution neem ik wel een keer mee als ie gratis is bij een pak wasmiddel. Maar ik voorspel hetzelfde lot voor Nintendo als voor Sega. Ze gaan het echt niet redden tegen Microsoft en Sony. Over een paar jaar spelen we gewoon Zelda op de Xbox ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina