1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] nintendo's revolution

Discussie in 'Games' gestart door boss, 27 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    De Revolution zou toch ook op z'n zij kunnen staan. Als je naar die plaatjes kijkt zou je niet zeggen dat die dat zou kunnen, dus ik denk nep.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Gamer.nl meldt vandaag het volgende:

Dus op z'n zij staat doet 'ie waarschijnlijk niet :)

In principe komt het wel overheen met de 2 plaatjes...

Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  3. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach... cube is werelwijd meer verkocht dan Xbox dus snap al dat overdreven gedoe niet... cube gaat niet slecht, maar ps2 verkoopt al de tering. ook verdient nintendo goud geld aan gameboys en ds'en... want die lopen ook goed die dingen !
    Nintendo zal echt nooit games gaan maken voor microsoft of Sony (gelukig) Nintendo games = nintendo console... Ik zou nooit een meesterwerk als Zelda op een Microsoft/Sony console willen spelen... en nintendo gaat het bedrijf ook echt niet verkopen anders had onze Bill Nintendo allang gekocht, maar die jappanners zijn nog echte gamers die het gelukkig niet alleen om het geld te doen is... daarom zal ik ook altijd de Nintendo consoles allemaal in huis halen.

4. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

the undaunted heeft gelijk idd....
    wat jij zegt klopt niet, op de third party ondersteuning na dan maar ach... ik heb alle 4 de next gen consoles en op de eerste plaats komt de cube, 2e xbox 3e dreamcast en 4e ps2.

5. pls_devil

pls_devil Guest

nintendo slaat de plank helemaal mis met de revolution: k heb gelezen dat de revolution gebruik gaat maken van een eigen onwikkelingsplatform. maar als ze dat doen kunnen ze thirt-party games wel vergeten |:-

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Wow! :)

Ik ben onder de indruk.. :x

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk is het filmpje fake..

Van nintendo.nl
    In zijn uiteindelijke vorm zal de Revolution ongeveer zo dik zijn als drie DVD-doosjes en slechts een klein beetje langer. De wendbare Revolution kan zowel in horizontale als verticale stand gebruikt worden, zodat spelers overal waar een televisie beschikbaar is een game sessie op kunnen zetten

[edit] Fake dus :mad:
    A fan-made representation of what Nintendo's next home console could be like has been posted around the internet in the hype for E3 next week.
    Why is it fake? Because there's no Registered sign after Nintendo, the environments shown in the Metroid segment was ripped from the Metroid Prime commercial/game, and Mario looks funky, character design is so not Nintendo unless the big N is creating a new character named Maluigi.

Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, inderdaad. Maar misschien is het ontwerp inmiddels veranderd en het concept gelijk gebleven. :)

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Concept is van een fan, dus dat is onzin :'-(

11. pls_devil

pls_devil Guest

zoals ik al zei: het is cool( :9 ), maar niemand zal er thirt-party games voor ontwikkelen. |:-

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Oke Shriko, jij wint..

Toch jammer :)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is idd bullshit, toch heeft er veel werk in gezeten en zit het erg knap in elkaar. petje af :) Het laatste officiële nieuws is als volgt.

Dat eerste is hier al verteld, dat tweede geloof ik nog niet :)

14. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojusit dit fake filmpje gekeken.
    En ondanks dat het fake is heeft het mijn enthousiasme alleen maar opgelaait. Stel je eens voor; met virtual reality het magische Hyrule binnenstappen.

Ik moet zeggen, respect voor de makers.
    En Nintendo... ga erover heen!

15. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    WOW wat een mooi filmpje alleen jammer dat dit niet de echte revo wordt. Lijkt me echt vet om via virtual reality te gamen.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Pascal, Dual Layerd is inprincipe best mogelijk. de Xbox360 gaat het d8 ik ook ondersteunen, dus why de nieuwe Nintendo niet?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    @god's gamer, het is al bevestigd door nintendo:

Het is dus wel een eigen standaard double layer discs

18. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en Sonic op een Nintendo console was 10 jaar geleden ONDENKBAAR. Op dit moment verdienen ze veel met die gameboys, maar met de PSP krijgen ze een grote concurrent. Als dat minder gaat lopen, blijft er weinig van Nintendo over. Ik zie het op de lange termijn wel gebeuren dat ook Nintendo stopt met consoles, net zoals Sega deed.

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    wat zeggen jullie over de: nintendo nexus?Is dit het proto type van revolution?of de uiteindelijke naam en design of het ding?

Zie hier een plaatje

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    IS denk ik zo nep als maar kan.

Maar de N Revolution wordt gewoon een kopie van de huidige xbox. Lees dit niet al te letterlijk. Maar wat ze online willen doen is gewoon kopier en jat werk van Nintendo. Echt elke featre is ZO xboxlive. VAn friends list tot messages.
    En op die foto staat: 2.07 mgh best weinig als je voorstelt dat xbox 3.2 heeft en daar drie stuks van ;)

Laatst bewerkt: 14 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina