Hierbij open ik een tread van N3 met wat info,het spel heb ik al zelf realease 25augustus (vrijdag) Het is een vrij hack en slach spel waarbij je altijd verder op de map zou moetten lopen In totaal heb je 7poppetjes ter beschikking met elke zon gemiddeld 5lange lvl's Het is best aangeraden je poppetje goed te upgraden vooraleer je de hogere lvl begint, Door je special meter te vullen,en daarna blauwe orbs opraapt Eens je zon special meter vol hebt,komen er ongeloofelijk veel lichtjes en sterven alle mannetjes op je scherm,dankzij de specials Ongeloofelijk mooi en rap/krachtig zijn die specials De eerste lvl's zijn vrij simpel,elk eindlevel heeft zowat zijn eigen eindbaas Waarbij je wel wat combos zou moetten gebruiken De lvs zijn open en minder gedetaileerd maar graphix zijn ongelooflijk mooi. Poppetje beweegt leuk en heeft een zeer goede spelbesturing Langs de open velden zou je goed moeten kijken naar upgrades en items Die loop je snel voorbij zonder je het weet,bv:curesed ring,cursed boots magic ring,absord healt, Dit zijn allemaal opgrades waarbij je slots vrijkrijgt als je levels hogeropgeraakt Kun je ze equiperen. Je kunt het vergelijken zowat met dinasty warriors maar dan veel beter Zelf heb ik het eerste poppetje uitgespeeld en kan je wel zeggen buttonslachen heeft geen zin,je zal flink combos uit de mouw moetten halen Hierbij wat screens. Hierbij deze foto zon zware special die lekker schade aanbrengt
idd, in het XBOX 360 Games gedeelte is al een thread over N3. (link aangegeven door Swordman) Graag daarin verder gaan, deze thread gaat dicht.