[PS4] Nioh 2

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 12 jun 2018.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    832
    THE YEAR OF THE SAMURAI!

Laten we tussen alle heavy hitters wat betreft games deze topper niet vergeten. Deeltje 1 was fucking tof en dit belooft nog vetter te worden.

Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

Zifnap Cool and collected

Leuk Bevonden:
    1.725
    Ben nog met deel 1 bezig. Bijnaaaa alle submissies uitgespeeld. Tering jantje wat zijn sommige missies pittig zeg.

3. Servantes

Servantes Live: Servantes NL PSN: Servantes-NL

Leuk Bevonden:
    2.237
  4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    587
    De 'Last Chance' demo staat inmiddels beschikbaar in de PS Store. Ben zelf nog niet verder gekomen dan de character creation (ZO pittig is die game dus!), maar die character creation is wel erg leuk en uitgebreid. Heb al een leuke waifu gemaakt, dus ik heb geen vriendin meer nodig ...

Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    1.725
  6. Servantes

Leuk Bevonden:
    2.237
    (Review in Spanish) 7.5/10:
    Nioh 2 is a fun game and very similar to the first entry. Not only in its systems, it also reuses many elements of the first game's UI, equipment and enemies - even bosses and levels-. If you don't have a problem with this, you have something close to the DLC that arrived afterwards, only with a greater length and some improvements like Yokai abilities and counters, which mix up combat a little. However, even enjoying Nioh's formula, I grew more and more tired from mission to mission, once the lack of surprises and reused elements started piling up.

Mitchell Saltzmann: IGN:
    9/10: Nioh 2's many systems may be a little overwhelming, but the stellar combat and satisfying difficulty make it worth it.
    Garri Bagdasarov: Playstation Universe:
    9.5/10: Masterfully crafted and executed, Nioh 2 sets the benchmark for action/adventure games that people just have to experience. Team Ninja's latest provides one of the most in-depth combat systems and an addictive loot system that may put all but the best dungeon crawlers to shame. It's quite simple, Nioh 2 has Game of the Year written all over it.

8.5/10

Laatst bewerkt: 10 mrt 2020
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    1.725
    Ik blijf toch een beetje dat "Nioh 1.5" gevoel houden. Op zich niet erg (Nioh was een goede game), maar Nioh 2 lijkt vooral het stapelen van meer systemen op dezelfde ondergrond. En er is veel hetzelfde, t/m letterlijk dezelfde graphics, geluiden en menu's, monster design etc. Er ontbreekt het element van... verrassing voor mij. Voor mij is het daarom geen must have, maar voor degene die Nioh GOTY materiaal vonden kan ik mij voorstellen dat men dit het liefst wil zien.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    1.725

Enthousiaste en positieve reviews. Iemand die zijn tanden al op deze game aan het stukbijten is?

Laatst bewerkt: 13 mrt 2020
  9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    587
    Vond de demo indrukwekkend, kreeg helaas de in-game Japanse stemmen niet aan de praat, en zal de game waarschijnlijk kopen zodra er een complete edition is die in de budgetbakken ligt.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    1.725

Is dit het demo gebied?

Laatst bewerkt: 14 mrt 2020
  11. Servantes

Leuk Bevonden:
    2.237

Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina