1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Nioh 2

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 12 jun 2018.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    THE YEAR OF THE SAMURAI!

    Laten we tussen alle heavy hitters wat betreft games deze topper niet vergeten. Deeltje 1 was fucking tof en dit belooft nog vetter te worden.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.419
    Leuk Bevonden:
    3.403
    Ben nog met deel 1 bezig. Bijnaaaa alle submissies uitgespeeld. Tering jantje wat zijn sommige missies pittig zeg.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.893
    Leuk Bevonden:
    3.277
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.748
    Leuk Bevonden:
    2.008
    De 'Last Chance' demo staat inmiddels beschikbaar in de PS Store. Ben zelf nog niet verder gekomen dan de character creation (ZO pittig is die game dus!), maar die character creation is wel erg leuk en uitgebreid. Heb al een leuke waifu gemaakt, dus ik heb geen vriendin meer nodig ...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.419
    Leuk Bevonden:
    3.403
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.893
    Leuk Bevonden:
    3.277
    (Review in Spanish) 7.5/10:
    Nioh 2 is a fun game and very similar to the first entry. Not only in its systems, it also reuses many elements of the first game's UI, equipment and enemies - even bosses and levels-. If you don't have a problem with this, you have something close to the DLC that arrived afterwards, only with a greater length and some improvements like Yokai abilities and counters, which mix up combat a little. However, even enjoying Nioh's formula, I grew more and more tired from mission to mission, once the lack of surprises and reused elements started piling up.

    Mitchell Saltzmann: IGN:
    9/10: Nioh 2's many systems may be a little overwhelming, but the stellar combat and satisfying difficulty make it worth it.
    Garri Bagdasarov: Playstation Universe:
    9.5/10: Masterfully crafted and executed, Nioh 2 sets the benchmark for action/adventure games that people just have to experience. Team Ninja's latest provides one of the most in-depth combat systems and an addictive loot system that may put all but the best dungeon crawlers to shame. It's quite simple, Nioh 2 has Game of the Year written all over it.



    8.5/10
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2020
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.419
    Leuk Bevonden:
    3.403
    Ik blijf toch een beetje dat "Nioh 1.5" gevoel houden. Op zich niet erg (Nioh was een goede game), maar Nioh 2 lijkt vooral het stapelen van meer systemen op dezelfde ondergrond. En er is veel hetzelfde, t/m letterlijk dezelfde graphics, geluiden en menu's, monster design etc. Er ontbreekt het element van... verrassing voor mij. Voor mij is het daarom geen must have, maar voor degene die Nioh GOTY materiaal vonden kan ik mij voorstellen dat men dit het liefst wil zien.





     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.419
    Leuk Bevonden:
    3.403





    Enthousiaste en positieve reviews. Iemand die zijn tanden al op deze game aan het stukbijten is?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2020
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.748
    Leuk Bevonden:
    2.008
    Vond de demo indrukwekkend, kreeg helaas de in-game Japanse stemmen niet aan de praat, en zal de game waarschijnlijk kopen zodra er een complete edition is die in de budgetbakken ligt.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.419
    Leuk Bevonden:
    3.403





    Is dit het demo gebied?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2020
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.893
    Leuk Bevonden:
    3.277
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.419
    Leuk Bevonden:
    3.403



    Ook Lunkey speelt deze game met plezier.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.893
    Leuk Bevonden:
    3.277


    EDIT:


    Nioh Collection coming to PS5 in February (4K/120fps)
    For everyone that recently purchased the PlayStation 5 console, you will be able to experience the complete Nioh 2 adventure in Nioh 2 Remastered – The Complete Edition, along with a remastered version of the first entry in the series: Nioh Remastered – The Complete Edition. If you would like all of this content in one convenient place, we have the perfect title for all of your Nioh needs. Get ready to relive the entire series with all DLC included for both titles in The Nioh Collection for PlayStation 5.

    All of the titles available on PlayStation 5 will support 4K resolution for crystal clear visuals, up to 120 FPS gameplay** for silky smooth combat, ultra-fast load times and the ability to transfer your data from the PS4 versions to pick up your journey right where you left off.
    For those of you who are looking to continue your demon slaying journey in Nioh 2 onto PlayStation 5 from your PlayStation 4, there are two upgrade routes for you to take***:

    • Players that own Nioh 2 – The Complete Edition on PS4 can upgrade to Nioh 2 Remastered – The Complete Edition on PS5 at no additional cost.
    • Players that own Nioh 2 on PS4 can upgrade to the base game – Nioh 2 Remastered on PS5, and receive the PS5 version of any DLC expansions they own on PS4.
    Upgrades for disc copies of PS4 versions are only available if you have a PlayStation 5 console with Ultra HD Blu-Ray disc drive***. To obtain your upgrade, you will need to insert your PS4 game disc into your PlayStation 5 console with Ultra HD Blu-Ray disc drive, navigate to the Game Hub and select the upgrade offer to download the corresponding digital PS5 remastered version of the game, which you can then play while your PS4 disc is in the drive.​
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.640
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Nioh 2 Remastered voor de PS5 gekocht. Altijd al willen spelen en loopt als een zonnetje in 120fps mode en loopt over van sfeer.

    Maaaaaarruhhhh, deze game is moeilijk gek, hahaha. Ik dacht dat ik best een aardige souls gamer was, heb ze allemaal uitgespeeld. Maar in het eerste gebied ben ik echt al meer dan tien keer doodgegaan, lol.

    Sowieso snap ik geen reet van de honderd mechanics. Binnen één level zat mijn inventory al propvol. Iemand tips toevallig? ;)
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja. In begin als je magienaukt gebruiken moet je aanvals scrolls gebruiken voor xp of bommen en Ninja ster items voor ninitjsu xp om aan eerste skillpoint voor magie/ninjitsu te komen.

    Dan krijg jenvoortaan items die je unlocked bij de shrine net als die health items.


    Alles wat je niet gaat dragen of gebruiken van items en armor selecteren bij de Blacksmith en met 1 knop dismantlen voor materialen die je kunt gebruiken voor crafting en upgraden.

    Kijk ook eens op Youtube bij Youtuber Fextralife. Die heeft goede Nioh guides om alles uit te leggen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.640
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Thnx, ik snap alleen de laatste zin dus ik ga me eens inlezen :+ Wel een bijzonder spel volgens mij! Ben begonnen met de Odachi en Hatchets. Eentje wat meer power en langzamer en de ander snel en mogelijkheid om te gooien. Leek me wel aardige combo. Vanavond maar eens verder. Beetje bang alleen, haha.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je moetnitems gebruiken om skillpoint voor magie en ninjakracht te krijgen.

    Pas dan kun je zelf ninjasterren en magie scrolls maken.

    Bij keuze van wapens moet je op stats letten.

    Een wapen dat beter schaalt op strength kun je beter niet combineren met een wapen dat schaalt op dexterity. Ze moeten elkaar aanvullen. Kijk ook naar wat je voor speelstijl wilt. Als je zware armor wilt gebruiken hoort dat de strength stat bij. Als je daar veel punten in stopt is een bijl een goede keuze omdat die goed meeschaalt op iedere punt in strength.

    Met 1 wapen werken gaat trouwens ook goed. Dan houdt je 1 wapen in je slot om te level voor proficiency en ruil je die als die 100 procent is.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2021
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.640
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Eerste wereld down. Rare poison slang beest was best lastig. Verder zit ik er wel lekker in merk ik. Ik blijf de hoeveelheid systemen en subsystemen overdreven vinden en de hoeveelheid nutteloze loot is echt gigantisch, maar verder vermaak ik me prima! Ki Pulse en stances zijn wel echt tof en een unieke toevoeging.

    Speel eigenlijk alleen met de lange katana (Odachi ofzo) en gaat me prima af. Misschien dat ik dit weekend eens wat andere wapens ga proberen. Die switchglaive lijkt me best wel vet. Moet ik misschien wel even respeccen.

    Laatste vraag: ik heb een shitload aan punten die ik niet kan besteden omdat ze locked zijn door een missie. Is dat de bedoeling en kom ik die vanzelf tegen? Dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me toch? Zit op 8 punten op samurai ofzo...
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja als je verder komt in het verhaal speel je dojo missies vrij. Als je die haalt kun je meer met je skillpoints doen.

    Als je nog verder komt krijg je weer nieuwe dojo missies zodat je in delen de hele skilltree vrijspeelt.

    Die slang die je hebt verslagen heb ik heel.lang gebruikt als soulcore.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.640
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Oh ja, is die goed? Ga ik hem ook even proberen. En thnx dat is even aan mij voorbij gegaan, haha. Vond het al zo gek dat ik steeds skillpunten kreeg en ze niet kon inzetten
     

Deel Deze Pagina