1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Nioh 2

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 12 jun 2018.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ok, niet naar de bosses kijken dus, goede tip …
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Zatôichi, the blind swordsman!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Rutger Hauer in Blind Fury
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gisteren binnen een paar keer de boss van het 6de level verslagen, en dat ging relatief makkelijk. Was de eerste fight al goed bezig, daarna een paar keer BIJNA gewonnen maar dan met zo’n one-hit alsnog dood, maar denk dat ik in de 5de of 6de poging de boss de baas was. Misschien de makkelijkste baas tot nog toe.

    Item-management is wel echt irritant.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ja tis af en toe net een loot pinata game. Tegen het einde van de basis game krijg je ook nog te maken met groene equipment, nog beter dan de paarse. Maar ook die kun je weer verbeteren en ombouwen.

    Wist je dat je de smitse ook kunt verbeteren door spullen te kopen, af te breken en andere activiteiten daar uit te voeren? Praktisch alles kan worden geleveled in Nioh 2.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik disassemble nu vrij veel gear, maar nog niet echt door hoe ik mijn favo gear kan upgraden enzo.

    Soul Fusion doe ik ook maar wat. Weet niet of het veel uitmaakt welke ik als ‘base’ neem en welke ik erbij gooi, en of je dan juist de laagste level als base moet nemen en uitbreiden, of juist de hoogste.

    Gisteren even het 7de level/mission stukje gedaan, met die spotlight, daar voorbij gesneaked, en een grote spin met hoofden verslagen (met ninja-wapens zoals die vuur-briefjes gaat dat redelijk rap).
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is alweer even geleden voor mij. Hier zijn goede uitleggen op Youtube voor te vinden.

    Zover ik kan herinneren kun je de gear disassemblen. Dat levert materialen op. Deze hebben verschillende mate van kwaliteit.
    Deze kun je gebruiken om in te leveren op een bestaand stuk armor of wapen waar je blij mee bent met de stats en je wilt upgraden. Je levert dan materialen in en dobbel random voor een bonus. Deze bonus kan zijn plus headshot damage, +ninpo wapens, + arrow damage en dat soort dingen. Hoe beter de materialen die je inlevert, hoe groter de kans dat je iets goeds krijgt.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik ga vanmiddag weer even in de menu's klooien, kijken of er wat mooie dingen uitrollen qua upgrades.

    Volgens mij moet ik ook nog een shitload aan hairlocks enzo 'omzetten' naar Omnyo points enzo. Titles/rep had ik week geleden ofzo wel beetje omgezet naar upgrades. En volgens mij pak je ook nog gele stenen enzo op waar ik iets mee zou kunnen.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Gele stenen geven je exp. Gebruik die wanneer je net niet een level haalt en het verschil daarmee kunt overbruggen. Onder gameplay options staat een optie om hairlocks automatisch om te zetten in skillpoints. Heeft geen zin dat je die laat liggen in je inventory.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks, heb ze inmiddels omgezet, nog niet alle punten gebruikt voor skills.

    Zojuist uiltje verslagen, en ik zie nu dat ik ‘possessed by Yoanami-Hime’ ben. Ook leuk. Denk ik. Geen idee.

    Edit; Ik heb gewoon alles in Storage geflikkerd, nu nog 15-20 items ofzo, dus kan weer een paar missions zonder gezeik op pad.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2022
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gisteren die huge ice-baas verslagen. Had er nogal moeite mee, vooral wanneer hij zo'n one-shot grab doet, maar kwam erachter dat je ook een 'potion' hebt die je hele levensbalk weer vult, dus toen eigenlijk geen problemen meer.

    Zat zelfs even te overwegen om online aan te zetten om iemand me te laten helpen.

    Nu in een level met enge spinnen, stink-vazen, en gasten die long-distance bommen op me gooien. Super-leuk, echt ... (!)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Quick change is dat toch? Ninjutsu vaardigheid, aan de linkerzijde in het skill scherm.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Geen idee of er een ninja-skill is die full health regen doet. Was een pillendoosje volgens mij.

    Die grote ratten zijn vrij irritant (erg snel en aanhoudend), maar reageren voornamelijk op ‘stank’ volgens mij. En maybe dat water-skill (op je zwaard) ook meer damage doet tegen ze. Maybe vanmiddag even proberen. Heb standaard fire als quick-skill op mijn menuutje. Maybe straks water er even bij zetten.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Staart = critical hit. Leuk wanneer je een gevecht met ze begint door gelijk op die staart te schieten. Sommige bosses kun je ook verrassen door op hun hoofd te schieten terwijl ze op jou wachten.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Ben je al voorbij die grote uil? Ik vond het niet lang daarna wel mooi geweest en ben gekapt. Wel toffe game verder!
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Head-shots had ik idd al wel door. Ik probeer de ratten zoveel mogelijk te vermijden, maar zal ze voortaan in hun staart schieten. Thanks :)


    Yeah, uiltje had ik redelijk snel, maybe ook omdat de CPU-partner het best lang volhield, dus kon iets meer op de rode bollen focussen. Weet niet meer goed hoe ik het voor elkaar kreeg.

    De boss erna (waar ik het eerder over had, die snow-boss) die vond ik erg vervelend, ook omdat je iedere keer wanneer je af ging weer eerst langs een zootje enemies moest rennen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Boss Azai was verschrikkelijk, wellicht mede omdat ik sommige basics nog niet goed begrijp, maar ben echt 100+ keer gekilled door die gast gisteren. En dan opeens lees je zijn attacks, weet je wat je wel/niet kunt doen, ‘klikt’ het, en dan lukt het eindelijk.

    Maar echt ontzettend frustrerend gevecht, met erg veel one-hit kills (nou ja, dusdanig sterke attacks dat je meteen, of bijna meteen, dood bent), en weinig momenten waarin je even een item kunt toepassen zonder dat je een mes (ofzo) naar je hoofd krijgt. Al krijg je natuurlijk na een poosje wel door waar die pauzes liggen.

    Met veel andere bazen doe je wel even mee voordat je dood bent, maar hier was het soms echt 1 momentje van onoplettendheid en je was gone.

    Op een gegeven moment had ik even die Scampus (katten) gebruikt en merkte ik meteen dat dat erg goed werkte, maar goed, je had daar geen plek om Scampus te farmen ofzo, dus had er nog 4 ofzo en wilde die ook niet verspillen. Uiteindelijk dus niet gebruikt in het winnende gevecht, maar het leerde me wel om meer/beter gebruik te maken van de Ki-pulse, en ook iets beter gebruik gemaakt van mijn Yokai-transformatie in dat winnende gevecht.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    pff heftig man. sterkte
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Staat niet Game Pass idd, Reck, maar goede contributie verder …
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina