Echt he... wil het liefst in me auto stappen en naar huis rijden en de rest vd dag mezelf opsluiten en nioh spelen.
Ik ook. Moet nog tot half 5. Heb wel al een paar samurai moves gemaakt met de bezem naar mijn collega's toe maar die waren niet zo onder de indruk en begrepen er niet zo veel van., Edit: vind de combat trouwens doper dan die van de Soulsborne series. Krijg veel Demon's vibes bij deze game. Niet qua stijl maar het gevoel van doodgaan en leren en de diepgang van combat. Alsof ik weer in 2010 aan het gamen ben..
Ja het is verfrissend. Vond DaS3 geweldig maar vernieuwend of verfrissend was het nergens. Weet nog niet of ik het leuker vind want daar ben ik nog niet ver genoeg voor. Moet nog steeds de eerste area finishen maar denk dat het vandaag wel lukt. Ben nu zo'n 2 uur bezig en heb bijna geen deaths gehad. De moeilijkheid moet nog echt komen @Jorrie Hoe bevalt het?
Heb net de eerste boss in 1x gekilled. Vond 'm erg makkelijk tbh. Beetje dodgen en hits geven. Heeft mij 3 health items gekost.
Nice! Wat is je gamertag? Kan je me misschien nog is helpen haha. Helaas weinig tijd om te gamen soms. Maar hoop hem vanavond te verslaan. Wat is trouwens met die kleine mannetjes die je soms vind?
Vierde boss inmiddels verslagen.....na tig keer. Die kleine mannetjes, kodoma, kun je verzamelen en hiermee wordt bijvoorbeeld de kans op weapon drop groter. Bij een shrine moet je maar eens kijken bij het kopje Kodoma.
Gisteren de eerste baas verslagen na 2 pogingen. Mothefucker begon ineens te bowlen, dat was fataal de tweede keer. Daarna easy
KidNappin1135 Filmpje van mijn battle. Misschien heb je er wat aan. Baas was eigenlijk gewoon een Bloodborne achtige boss. Gebruikte dezelfde techniek als met BB @Lijpe Mocro Game al binnen van bol?
Baas van de eerste demo. Die vond ik echt klote. Kwam vooral door de beperkte bewegingsruimte die je in die cabine hebt.
Eerste baas down,1e side missie ook gedaan heerlijke game hoor! Krijg wel weinig goeie loot en gear so far. En moet nog even de blacksmith goed begrijpen,best veel info allemaal. Klopt het dat ik nog geen onyo magic heb? Komt dat later pas?
Volgens mij moet je in magic punten stoppen om dat vrij te spelen. Pin mij er niet op vast. Congrats op je overwinning
Man die 2e boss!! Ze testen hier wel even je skills hoor. In het begin kreeg ik niet eens een kwart van haar af gechopt maar kreeg al meer in de gaten wat haar patroon was. Lichte armor is heel raadzaam in deze battle met paralyze resist. Enorm vette bossfight! Zal zo ff mijn battle uploaden Edit: Wel door al mijn healing items heen