Bij de ship demon baas. Waar ik 5 uur over heb gedaan om er überhaupt te komen. 30 pogingen later heb ik m nog geen 10% van zijn hp af kunnen snoepen en merk ik dat ik het zat ben geworden.
Heb 'r het geduld niet voor blijkbaar. Dus maar weer in de verkoop en voortaan 'Souls-' achtige games links laten liggen.
De eerste Boss vond ik ook het irritantst, weinig ruimte en waardeloze gear, later wordt het wel beter maar dat maak jij dus niet meer mee
Heb nog niks geforged man, alleen soul match en reforge gebruikt. Eindelijk de video kunnen uploaden. Wel directe stream van twitch vandaar de gare kwali Net de Giant Centipede geklaard. Best easy
Netjes man! Krijg die motherfucker echt nog niet down. Probeer het later nog wel eens. Nu even wat missies eerst doen.
Vanavond giant centipede en side missie Tachinaba down. Centipede vond ik een kut boss en ook een beetje slecht gemaakt. Maar Holy Shit was Tachinaba vet zeg. Wat een boss man. Trillende handjes maar had 'm down.
Misschien moet je dit eens proberen Maakt de game een stuk makkelijker... Moeten ze echt even fixen in een update..
Ik ben dus ook bang voor een dergelijk scenario als ik dit ga spelen. Ninja Gaiden heb ik vroeger gespeeld maar daar was ik na een paar levels ook wel klaar mee. Volgens mij heb ik toen wel de eerste baas verslagen. Wellicht dat ik deze eens pak als er een aanbieding is. Ik ben zelf ook wel een paar jaar gamen verder dus wellicht qua skills ook.
Je kan niet zomaar stoppen met je missie. tenzij je een bepaald item in je inventory gebruikt (naam ff kwijt) waardoor je terug kan keren naar je "starting point" oftewel de kaart.