Toch aan Nioh begonnen, en vanochtend de eerste boss Onryoki verslagen. denk dat ik er ongeveer 10x over gedaan heb.. als je zijn taktiek ken is het zo super simpel. En ik moet leren niet zo greedy te zijn, liever een stoot te weinig dan te veel. Verder valt het me op dat ik totaal niet boos ben na een death, dit omdat het altijd mijn eigen fout is, en ik het anders aan moet pakken. Setting vind ik zo ongelofelijk tof, de wereld ziet er super uit. Enkel minpuntje is dat ik vind dat er best een shrine mag staan bij een boss.
Shrines zijn (bijna) nooit te ver van bossfights vandaan. 9/10 x gewoon doorrennen Heb tot nu toe 1 level gehad waarvan de run echt te lang was.
Ja dat is bizar. Heb in region 5 een midboss en endboss in 1x gekilled. Moeilijkheidsgraad is ZWAAR overrated imo.
Goede tip! zal dit ook zeker doen. Submissies zijn leuk om te doen, echter merk ik wel dat ik nog wel enige moeite heb met lange gasten. Overigens 2de missie bij de cliffs, okay dat was echt een surprise! Spoiler Kut vleermuizen
Krijg de indruk dat de moeilijkheidsgraad best meevalt in Nioh? Bepaalde pieken lastig, maar meestal goed te doen?
Ik vind het oprecht een pittige game. Maar ben misschien niet zo goed als rienbu en leipemocro Vind sommige sub missies waarbij je een wave aan yokai monsters moet verslaan soms erg pittig. Zeker met maar 3 elixirs.
Die eindbaas van region 5 is een dikke lul. Gast had mij vaker dan ik zou willen Edit: Eerste boss 6e region. Krijg 'm niet down. Heb geen idee ik deze moet neerhalen. Ruim 2 uur mee bezig en nog niet eens 60% van zijn leven :/ @Smok3y Nou ik ben hier toch wel effe behoorlijk slecht Hahah
Pff Hino-Enma... volgens mij heb ik nog nooit zo een agressieve baddie gezien. Krijg niet eens lucht. Morgen maar weer verder proberen
Hino is down, nu nog even de sub missies doen, en op naar de 3de boss Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nue en Tachibana down, beide in een keer, deze gingen beide erg simpel. Kga er ook vanuit dat deze bossen de simpelste waren Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb die asshole van region 6 ook down. Nachtje slapen en werken heeft goed gedaan. Daarna even horizon gespeeld maar ga morgen kijken of ik Nioh af kan maken qua storyline. Dan bewaar ik de side missies voor later want ben een klein beetje Nioh moe Edit: dat gezegd te hebben als er DLC komt dan moet ik die meteen