1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Nioh

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 feb 2017.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Die is inderdaad nog een stuk pittiger :+.
    Maar niet cheap mechanics ofzo, als je die eenmaal door hebt is het goed te doen.

    Ze is alleen zo snel dat ik wel light armor moest dragen, en had een paralysis charm die werkte ook goed.

    De game doet mij trouwens misschien nog wel meer aan Ninja Gaiden denken, dan Soulsborne games.
    Heb nu ook meteen weer hoop voor een echt fatsoenlijk nieuw deel in de Ninja Gaiden reeks.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Toch heb ik bij ninja gaiden wel heel ander gevoel kwa gameplay meer hack and slash zoals dmc ofzo.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Tweede boss Hino-Enma dood na 4/5 tries. Vond hem makkelijker dan de eerste boss, wel toffer om te doen.
    Je dodge skills worden goed getest :+.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Als je haare door hebt en goede armor draagt is ze cake.. maar ben vaak dood gegaan bij haar.

    Wat vind je van Nioh so far?
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heel tof!
    Vind het ook nice dat het loot systeem meer zoals Diablo oid is.
    Combat is ook diepgaander dan Soulsborne games.

    Enige minpuntje vind ik, dat het niet 1 grote labyrinth achtige map is zoals we kennen van Soulsborne :+.
    Altijd een magisch moment als je ergens op het einde vd game een poort opent en WTF ik sta gewoon weer in het begin van de game momentje.
    Level design vind ik sowieso tot nu toe beetje matig.

    Heel iets anders, in welke stats is het verstandig om mijn points te stoppen als ik graag het volgende wil spelen:
    Main weapon een spear andere een sword en light armor.

    Heb het nu een beetje verdeeld over body, heart en skill en een paar punten in stamina.

    Mijn Hino-enma kill:



    directe link: twitch.tv/videos/239054052 (die embedded Twitch video's werken bij mij nooit hier)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2018
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nice. Gebruikte ook de speer.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nue ook dood, was best lastig totdat ik onder zo'n ding ging staan en niet meer geraakt kon worden door lightning :+.
    Die boss daarna Tachibana oid was echt een lachertje, gekilled zonder maar 1 health item te gebruiken. Leek wel gewoon een random mob.

    EDIT: Zie nu dat hij in een side quest terug komt, alleen dan veel moeilijker.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Op dat graanveld? Die is al een stuk lastiger. Later krijg je die missie nog een keer, maar dan twee tegen één.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee hij bedoelt na Nue in dat labyrint. Die was echt easy.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Yes, die inderdaad.
    Sowieso is met een spear wel een beetje easy mode.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Geldt voor mijn bommen ook. Sommige bosses kan ik nog niet eens goed bekijken voordat ze al dood zijn. Op een gegeven moment vecht je ook tegen een gigantische worm... Oh nee, hij is alweer dood. :+
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb ik ook al dood inderdaad. Tenminste als je de Great Centipede bedoeld, zonder bommen was die ook super easy :+.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb het meeste last gehad van die Centipede beest.. kreeg 'm maar niet dood
     

Deel Deze Pagina