1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    BK wist in mijn ogen dondersgoed wat wel en niet gewaardeert wordt op het forum en tevens zijn de waarschuwingen tussen neus en lippen door dan meer dan genoeg om zo'n actie als vandaag te ondersteunen. Daar komt bij dat de volgorde OW - BAN geen standaard traject is.

2. Ruud

Ruud Guest

Dram er dan niet zo over door en discussier verder waar het WEL over gaat?

Om maar wat geks te noemen?

@being-xboxed en MoB dan he...

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar niet.. want eerst argumenten voorleggen en daarna zeggen dat je zit te zeiken... dan doe je tog iets fout.. eerst een mening geven en dan vertellen dat het gezeik is ? goede mening!

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  4. Ruud

Ruud Guest

Waarom is er dan toch veel onduidelijkheid en komen er veel vragen? Dat er onvrede is met een ban is logisch en niet te vermijden, maar er speelt meer dan dat en dat wordt volgens mij een beetje vergeten.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

De enige die er echt in onvrede mee zijn ben jij, Darkwing en Goiz, logisch jullie zijn vrienden. En zijn dus niet objectief.

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zucht jij weer.. lees aub ff goed en seur niet meer op mij? Zoek een andere sport plz.

Maar mijn vraag is nog niet beantwoord. Heeft BK alleen een GM ban gekregen of een ban voor het hele fora?

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Mag ik ook bij dat rijtje?

8. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Hele fora. Sorry, ik dacht dat ik het al getypt had.

/edit: Het gaat om het idee Slurpgeit, er is een vriendengroep die er helemaal niet mee eens is.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil daarbij toevoegen dat ik er dus ook onvrede mee heb.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik draag nu eenmaal oogkleppen en zie blijkbaar het grotere plaatje niet ;)

Ik ben het met je eens dat het vreemd is dat balleknieper een ban krijgt zonder een OW of een edit. Blijkbaar heeft deze topic een mod wakker geschud (is het toch nog ergens goed voor blijkbaar) en heeft gezien dat balleknieper nogal wat onzinposts op zijn naam heeft staan. Hij is op de hoogte van de regels, die lijken mij duidelijk. Of ballenknieper nou door velen als grappig gezien wordt of juist niet, sommigen van zijn posts kunnen gewoon niet en daarvoor heeft hij imo een terecht ban gekregen. Dat de mods dit niet eerder gezien hebben duidt op enige slapeloosheid dat tijdens de dienst hier blijkt te worden ingehaald. Daarom, ik vind ook dat de mods niet altijd even rechtlijnig zijn en soms beslissingen nemen die ik niet helemaal kan volgen. Daar heb je dus zeker een punt. Beslissingen worden niet altijd conform de regels genomen, maar volgens mij zijn er een heleboel mensen hier die daar dankbaar voor moeten zijn, aangezien ze dan waarschijnlijk ook al meerdere bans aan hun broek hadden gehad.

Maar het blijft onzin om een thread te openen omdat je vindt dat Jan teveel spamt en onzintopics opent. En dan gaan we daar met zijn allen over discussieren.

Stuur dan een pm.... En dan zou de mod in kwestie een OW moeten geven aan de spammer als dit inderdaad het geval blijkt (misschien heeft hij al een OW gehad via de pm voor de ban, ik weet het niet). He jaaaah, laten we de mods helpen om het forum te verbeteren... Of overdrijf ik nu?

11. Ruud

Ruud Guest

Mijn god, ben je echt zo stompzinnig? De onvrede over de ban is duidelijk, niet te vermijden en niet discutabel want jullie hebben blijkbaar gegronde redenen om hem te bannen. Punt.

Maar de manier waarop rammelt aan alle kanten maar dat wordt niet toegegeven. En ik ga het verder niet NOG eens uitleggen, dan lees je maar eens beter.

For fuck sake.

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Wat die vriendengroep van BK/Ruud/DW/... betreft klopt niet. Er zijn ook meerdere mensen die het niet met BK's ban eens zij, waaronder ik, die niet tot BK's "vriendengroep" behoren. Ik heb op dit forum eerder een hekel aan BK dan dat ik maatjes ben, maar het maakt mij niet uit wie gebanned word, maar hoe.

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even voor de duidelijkheid Volkoren;

Ik ken zowel Ruud als Balleknieper als Darkwing net zo goed als dat ik jou ken hoor.

Onvrede? Alleen de manier waarop (zonder OW). Maar goed Orcrist heeft het wel redelijk duidelijk uitgelegd nu. Ik ben het het er alleen niet helemaal mee eens. Maar daar gaat het hier niet over.

En het zit nou ook weer niet zo diep dat ik daar maar een topic over ga openen :+.

Waar ik voornamelijk onvrede mee heb lijkt me een duidelijke zaak. Dat heb ik de afgelopen tijd al een keer of tig door laten schemeren ;)

En ook daarin is iedereen uiteraard vrij om te denken wat hij of zij wil. Ik post toch wel vrolijk door.

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Nee, ik ben niet stompzinnig. Asjeblieft zeg, doe eens normaal en denk niet dat je altijd gelijk hebt, want dat heb je dus niet.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De onduidelijkheid bij een ban / vragen zal je vaak houden aangezien mensen het nooit er geheel mee eens zijn, of het niet snappen. Daar is in principe dit forum voor, zodat de crew zichzelf verder duidelijk maakt. Dit is echter maar zelden nodig vandaar dat we dat niet direct bij de actie zelf posten.

16. Ruud

Ruud Guest

Exact, maar dit dringt niet door.

Er is trouwens geen sprake van een vriendengroep (nogmaals) maar van een zootje members dat aardig op dezelfde golflengte zit.

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, daarom maakte ik ook gebruik van de aanhalingstekens om het woord vriendengroep. Zo staan jullie hier immers bekend.

18. Ruud

Ruud Guest

Ik ben mans genoeg om fouten toe te geven en een gezonde dosis zelfreflectie toe te passen. Ik wéét dat ik fout kan zitten en zal het toe geven wanneer dat zo is.
    Jij daarentegen bent zo erg dat je niet eens tot de stap komt waarbij je een andere kijk op de zaak uerhaupt een kans geeft.

//edit: @MoB, de post was ook niet riching jou bedoelt

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, een koekje voor jou hoor lieverd... Punt gemaakt, wil je echt zo graag bij de relschoppers horen... Die hebben tenminste een argument en begrijpen waar ze het over hebben. Ik qoute je even hoor:

Waar weet jij van hoe oud ik ben?

Even off-topic (alvast mijn nederigste excuses) maar Fardo ga je je 10.000ste post hier in dit onderwerp neerkalken?

Trouwens doel je met de zin: Could I be the one, op aankomend moderatorschap?

Dat zijn drie posts die totaal niet over het onderwerp gaan en als een mod je dan netjes vraagt of je wilt ophouden om offtopic te gaan dan ga je jezelf compleet opblazen en een beetje hysterisch doen. Iedereen moet dus maar meelezen in iedere discussie die verder niemand wat aangaat. Wat kan mij het nou schelen dat jij er niet tegen kan als een mod je terechtwijst. For gods sake hou op...

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat werd tijd. Hopelijk word het eens wat leuker op het forum nu. Wat heeft BK nu te melden hier op het forum. Komop, dit is een Xbox forum. Ik ga direct op zoek naar een moppenforum voor BK. Daar zal tie lol hebben. Hij poste vrijwel nergens anders dan in de greenmile. En als ie ergens anders postte dan was het wel commentaar of een of andere belediging. Een boel mensen zitten met z'n tong in z'n reet en lopen lekker achter hem aan en proberen stoer te zijn waardoor de sfeer nog meer daalt. @ Darkwing: Er zijn inderdaad een boel loze topics in de Greenmile ja. Maar 3 kwart is geopend door BK. Wat moeten we nou met het speelhoekje van Lars. Eerst scheld ie hem uit voor homo, dus zegt ie iets terug.

Daarna maakt ie nog eens een thread aan om het nog meer op te fokken terwijl hij alleen is en Ruud en Darkwing ook lekker mee gaan zeiken. Als admin zou je dat nooit toegelaten mogen hebben DW. En Ruud doet er ook alles aan om de boel lekker op te fokken en lekker de bink uit te hangen. Ik open een thread en kijk eens wat een hulp ik krijg van DW en Ruud: En dan nog wel van een ex-admin. BK's ban komt zelfs nog veels te laat. Hij heeft al genoeg regels overtreden die duidelijk in de FAQ staan om minsten een boel waarschuwingen gehad te hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina