Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien moet ook jij dan eens naar de regels kijken ;)

Waarom zou je een gameboy niet mogen verkopen/ruilen ??

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  2. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik te overdreven...

Ok, ik ben het niet eens met de threads die in de GM zijn geplaatst, maar ik vind het dom om er een slotje op te zetten. Je moet de lol ervan inzien...
    Laat die mensen hun eigen feestje bouwen, dan post jij in threads die jij leuk vind. Ik ben het dus niet met de Ban eens. Laat de mensen zoals ze zijn, de een ziet hen als vervuilers van de GM (zoals jij), maar ik zie ze zoals ze zijn (sociaal he). En er zijn misschien grenzen, maar die zijn wat mij betreft nog niet overschreden. En als iemand denkt dat dat wel zo is, dan kun je gelijk de hele heutemeteut gaan bannen die vrolijk mee hebben gepost in die 'vage/leuke/lollige/vul zelf maar in..'-threads.

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat het om balleknieper gaat...

4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook na voordat je iets plaatst; Draagt het bij aan de discussie? Hechten andere mensen waarde aan deze post/thread? Welke mensen hebben waarde gehecht aan het topic van het hoekje? Daar kan je toch niks mee bereiken? Alleen maar problemen...
    Ruud, wat wou jij dan met je ''coole'' topic bereiken? Vind je dat nu echt grappig? Ik verwacht nou toch niet dat je nog maar 11 bent he. Whiehiehie, moet je kijken, je moet hier zo lang mogelijk niet in posten. Vet stoer!! Laat nou eens zien hoe oud je bent man.

5. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nu wel zou willen weten is wat de druppel was die de emmer deed overlopen. Want ik zeg wel wanneer ik iemand zou bannen, maar wat was dan voor de crew die druppel? Want volgensmij weet niemand hier hoe het echt zit.

6. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Na het sluiten van het snikkeltopic. Een beetje mod kan wel omgaan met de zoekfunctie, had ik gedacht.

7. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet dat het gebeurde na dat topic. Maar ik mag toch aannemen dat hij daarom niet gebanned is. Als dat de enige reden is en dat die andere topics geen reden waren voor een ban, dan sluit ik me helemaal aan bij jullie.

Of heb ik me toch vergist in de crew en bannen ze members om één enkel draadje?

8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ikdacht dat je BK allang gebanned zou hebben? :{

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk bannen we niet zomaar iemand, balleknieper zat al een hele tijd te flamen, loos te posten en zich onbehoorlijk te gedragen. Die snikkel en die andere topics waren de druppel, hij wist de regels en hij misbruikte ze. Hij is al vaker gewaarschuwd en hij zat ons te testen hoever die kon gaan, nou hij heeft het antwoord gehad.
    De admins en de mods staan achter de ban, dat is de waarheid, en niet zoals eerder in deze thread werd beweerd dat ik de ban in mijn 1tje uitdeelde zonder dat iemand ermee eens was.

10. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zou hem gebanned hebben.

Maar niet om het snikkeldraadje, maar om het geheel. Niet voor een week voor het hele fora, maar ik zou hem voor 2 dagen bannen voor de GM zodat hij kan indenken of hij op deze manier zijn rechten tot de GM niet te veel op het spel zet.

Misschien dat ik ook een beetje te hard van stapen had gelopen. Maar na jullie argumenten begin ik wel in te zien dat ik hem teveel als slecht bewschouwde, daarvoor iig mijn excuus.

Maar ik blijf nog steeds van mening dat hij een ban wel verdiend heeft.

11. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een hele vergadering over geweest?

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Nee hoor, er is geen moment onenigheid geweest in de crew.

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Logisch in mijn ogen, een ban die door velen (members) als onterecht beschouwd werd en beweringen dat het een impulsieve actie van Volkoren was, zonder dat de rest van de crew het daar mee eens was. Dan is een vergadering logisch, lijkt me.

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk logisch Freeloader... Maar het is iig logisch dat het merendeel voor de ban was.

15. ik vind dat het allemaal ballekniepers schuld is! ik ben het ook helemaal eens met de mods en de admins..

NEE!

/Mod De hele forum layout verneuken is niet echt de bedoeling.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2005
  16. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in de crew zat zou ik ook voor de ban tekenen, alleen vind ik dat de crew hier niks meer kan doen zonder 17 pagina's aan commentaar en zonder respect.

@ Mod: Doe er dan ook wat aan.

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dankje, wordt er eindelijk eens goed gediscusseerd, komen er dit soort posts.

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij niet, ik heb geen zin om alle stemmen te tellen, maar ik denk dat er meer members tegen waren, maar goed, daar hebben we niks aan. Als de crew het met elkaar eens is, moeten we, sommigen met tegenzin, ons daaraan houden. Een weekje afzien en daarna groot feest :+. Ow, shit, dan ben ik al op vakantie :mad:

19. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of het verstandig is om over 1 week te feesten, ik neem aan dat hij dit niet over zijn kant laat gaan dus zal hij ook zeker zijn mening geven en ik vraag me af of die manier de correcte zal zijn.

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    damn ongelovelijk weer dit...

zoals sommigen van jullie hebben gemerkt kom ik al een aantal maanden niet meer op dit forum, sinds de ban van ruud en het daarbij opkomende dictatoriale sentiment van de crew.

Ik zie dat het niveau steeds meer aan het dalen is nu ik weer even rondkijk hier en dat de crew nog steeds niet weet hoe een forum als dit te moderaten. Ik hoopte dat onder leiding van orcrist en dioga er een frisse wind door XBW zou waaien, maar dit is dus duidelijk niet gebeurt. Ik weet overigens dit keer niet precies te zeggen waar de fout precies ligt (simpelweg door het feit dat ik niet actief meer ben), daarom spreek ik de hele crew hier aan:

Jullie moeten toch begrijpen dat er in een forum met deze hoeveelheid members naast regels ook ruimte moet zijn voor plezier. Jullie zijn uit het oog verloren met welke reden de Green Mile is gemaakt, een forum waar veel meer vrijheid is dan op de rest van het forum om hierdoor ruimte te maken voor allerlei soorten vermaak (onderbroekenlol if you will).

Wat ik nu zie is een forum waar de regels het vermaak weghalen en daarmee de aantrekkingskracht voor veel members, ik snap niet dat ik dit keer op keer moet zeggen en dat het nog steeds niet tot jullie door is gedrongen. De Green Mile is een forum geworden waar de regels zo strikt zijn geworden dat niemand meer iets spontaans DURFT te doen. Come on, jullie begrijpen toch ook wel dat dat niet de bedoeling is.

een goed voorbeeld hiervan is de bikkelthread, ooit het mooiste draadje op XBW, tegenwoordig een saaie nutteloze thread geworden door de huidige dictatuur.

mensen als balleknieper die nog wel spontaan zijn en het plezier terug proberen te brengen worden gebant, en werkelijk voor geen enkele goede reden.

ik vind alles best, do as you please, ik hoop dat jullie ooit nog bij jullie verstand komen want het niveau van de crew is tegenwoordig lager geworden dan dat van het merendeel van de members. Niet iets om trots op te zijn dunkt me zo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina