1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel bijna zeker dat het merendeel voor de ban was. Wie zit er nu nog steeds op loze topics en een grote bek te wachten? Ik niet hoor.

2. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het feit dat wij zo'n beetje de enigsten members waren voor de ban, blijkt het aantal tegen de ban toch echt een stukje groter.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Of mischien hebben die geen zin meer in zich druk te maken, om personen die simpel weg de regels overtreden en dus 'gestraft' mogen worden. ;)

4. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk en daar zit een verschil, tussen mogen en moeten...

mogen is als er een beslissing wordt gemaakt,
    moeten is als er geen twijfel mogelijk is.

En in dit geval was het een mogen en veel mensen waren het niet met de beslissing eens.

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Het is belangrijk te onthouden dat je hier nog steeds geen mod bent.

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Mocht je (tijdelijk) gebanned zijn, mag je geen nieuwe account aanmaken. Dit leidt tot een permanente ban. Mocht je het oneens zijn met je ban, kun je gaan emailen met Orcrist.

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heel sneu, maar stop je dan wel met het spammen van mijn inbox?

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Whoe, strak, ik zit volgende week ook in Turkije.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mirik heeft bar weinig te maken met het forum. De algemene richtlijnen stammen nog uit de beginjaren van het forum en zijn destijds opgezet door WouteR. In de loop van tijd is er weinig aan veranderd, al wordt door de jaren heen steeds inconsequenter toegepast. Dat merkte ik al toen ik zelf nog admin was, en daar was ik hoogstwaarschijnlijk zelf ook schuldig aan. Pas nu ik me weer als member op het forum begeef besef ik me hoe scheef bepaalde dingen op dit forum eraan toegaan, dat het beleid zeer verouderd is en eigenlijk from scratch opnieuw gemaakt zou moeten worden, zowel het algemene beleid als het moderatorbeleid. Ik weet echter niet of de huidige admins in staat zijn om deze klus te klaren (no offence). Ik heb het destijds ook meerdere malen overwogen, maar omdat het zo'n helse klus is heb ik me er nooit aan gewaagd. Maar dat veranderingen in het beleid nodig zijn staat voor mij buiten kijf.

10. Ruud

Ruud Guest

@Eventesten: kap nu met dit topic te vervuilen, zelfs ik zag de waarschuwingen die jij kreeg.

Alex, ik weet niet precies wat je probleem is en waarom je mij probeerd op te fokken, maar goed. Even voor de duidelijkheid: in jouw topic was ik de eerste die reply-de en als jij de stront uit je ogen zou halen zou je zien dat ik exact aangaf wat jij nu als de oplossing ziet. Niet dat ik dat niet eerder al zei in dit topic, maar blijkbaar lees je nogal makkelijk over dingen heen.

Volkoren, moet ik het uitschrijven en opsturen? Jullie hebben balleknieper geen enkele duidelijke waarschuwing gegeven, loop hier dan niet de boel te belazeren dat je dat wel hebt gedaan.

11. Ruud

Ruud Guest

Jij bent niet al te snugger of wel? Je blijft koppig doorposten na duidelijke en officiele waarschuwingen, dan zit er niets anders op dan een ban.

Met Mirik wens ik je veel succes, die typed langere verhalen dan jij en terwijl ze nog minder inhoud hebben.

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klein vraagje volkoren, mag ik weten wat je hem geschreven hebt?, lijkt me namelijk niet helemaal terecht, maar ik ga geen conclusies trekken voordat ik beide kanten weet.

Ik vind het zo vervelend dat ze hun fout niet willen toegeven, in normale termen zou ik dit machtmisbruik willen noemen, omdat ze mods/admins zijn kunnen ze ook fouten maken, is ook niet erg, de ban van bk is voor een deel terecht, voor een deel niet, de GM is er voor dat soort onzin, daar zijn geen richtlijnen voor gemaakt, er moeten hier eens zoals darkwing zegt een veranderingen komen!

13. Ruud

Ruud Guest

Ga daar maar niet van uit, het is niet voor niets een Privé Bericht en balleknieper deed er goed aan 'm niet te citeren.

Had wel begrepen dat het een belerend bericht was met een toontje dat nogal uit de hoogte was.
    Gek dat Volkoren zo stug vol blijft houden dat er waarschuwingen zijn geweest, misschien dat hij ipv 'slechte' berichten van balleknieper maar eens een van de waarschuwingen die hij heeft gegeven moet quoten? Ben bang dat het akelig stil blijft...

14. Ruud

Ruud Guest

Je haalt dingen nogal door elkaar. Lees dit topic nog maar eens, ik neem aan dat jij beter weet wat jij hebt gepost dan ik. Uit mijn hoofd ging je na een waarschuwing van (ik geloof) Orcrist nog twee keer door, daarna heb ik er niet meer op gelet. Een citaat van hem met de vraag of je misschien wilt stoppen de thread te vervuilen quoten en mededelen dat je gewoon doorgaat is ook niet echt tactisch, denk je wel?
    Deze ban heb je toch echt aan jezelf te danken vrees ik en in dit geval zijn er toch echt wel duidelijke waarschuwingen geweest.

Dus nogmaals het verzoek om te kappen deze thread te vervuilen...

15. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik denk dat ook alle Moderators/admins zelf eerst members zijn geweest, daarom zouden ze zich ook moeten kunnen verplaatsen in de huid van een huidige member...

maar ik denk misschien dat het toch wel wat moeilijker is dan het lijkt. Die verleiding van die slotjes en bans zijn moeilijk te weerstaan (denk ik)... ;)

16. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Over jou posts lees ik gelukkig heen.

17. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou ook kunnen komen doordat sommige lui al een tijdje mod zijn geweest en de tijden zijn veranderd. Misschien zijn ze wel te ouderwets :+.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Makkelijker gezegd dan gedaan. Geloof me, ik weet waar ik over praat. Uitzonderingen daargelaten kun je vaststellen dat macht wel degelijk corrumpeert (natuurlijk moet je dit in perspectief zien met de 'macht' die mods en admins hebben op dit forum). Daar was ik zelf ook net zo hard schuldig aan besef ik me nu. En het is ook lastig, je fouten toegeven als je aan de top staat van een dergelijk forum terwijl je van alle kanten kritiek en bakken stront over je heen krijgt. Daarom heb ik nog steeds grote respect voor de crew, vooral omdat ik in hun schoenen heb gestaan. Feit blijft wel dat de crew heel anders tegen zaken aankijkt dan members, en dat dat soms leidt tot vertekende beelden en conflicten zoals nu.

19. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je merkt de laatste tijd ook dat nu opeens veel mods/admins, meestal wel met een goede reden en goede bedoelingen, er mee stoppen. Ik denk gewoon omdat dat werk niet meer leuk is om te doen...

Ik denk ook dat de Mods zichzelf heel veel tijd kunnen besparen als ze wat verdraagzamer zouden zijn. Als er snel opgetreden wordt krijg je ook snelle reacties, wat vaak uitloopt op vergeldingthreads, (waar de übersaaie thread er ook een van is (geef toe ;))).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina