1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mee eens. Een stukje verdraagzaamheid is iets wat elke mod wel kan gebruiken. Maar je ziet ook in het uitvoeren van het moderatorbeleid een schommelende lijn: er zijn periodes van verdraagzaamheid en los modereren en ook periodes waar heel weinig getolereerd wordt. En natuurlijk verschilt het ook per persoon; de ene mod is redelijker dan de ander, en ook per persoon kan zijn aanpak van tijd tot tijd veranderen. Ik heb zelf ook wel eens een wat strengere periode gehad, vaak gevolgd door een periode waarin ik wat meegaander probeerde te zijn. Of dat laatst zo goed gelukt is laat ik me niet over uit ;)

Wat betreft mijn anti-humor topic: dat zie ik niet zozeer als vergelding maar meer als een sarcastische blik met een vette knipoog. Niet te serieus nemen dus, al heeft niet iedereen dat door...

2. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook verstandig is dat als een Mod sig rot voelt ofzo zich beter niet zo actief kan begeven op dit forum, tenminste niet als mod. Je uit je emoties gauw op iemand anders, wat natuurlijk heel erg logisch is, maar een mod zou er naar mijn mening toch rekening mee kunnen houden...

Maar het moet natuurlijk niet alleen van de mods komen, de members tegen elkaar veroorzaken soms ook al een grote rommel op dit forum. En dan moet er weer een mod Vadertje of Moedertje spelen. En dat gaat soms op een te harde manier. Dus een tip aan alle Mods en admins:

ZIE DE MEMBERS ALS UW KINDERS!

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En alles werd weer rustig en alles is hier stil ( sarcastische humorvolle opmerking na een hele flamewar te hebben moeten doorlezen) . O-)
    Het spijt mij persoonlijk de opmerking van darkwing te moeten lezen , waarin hij zich eerst veronschuldigd omdat hij als moderator waarschijnlijk ook zo zou reageren als de huidige moderators , maar even later stelt hij dan vast dat je als gewone member het gevoel krijgt dat de huidige moderators willekeurig reageren net als of ze oogkleppen op hebben .
    Dus darkwing geeft het onbewust toe dat hij toen hij moderator was , de forummembers hier vanuit de hoogte heeft bekeken en altijd zijn macht die hij had als administrator onbewust heeft gebruikt of misbruikt om hier iedereen binnen zijn normen te laten reageren.
    En nu hij een gewone forummember hier is , krijgt hij eigenlijk een juist beeld van de machteloosheid van de forummember tegenover de moderator/administrator die handeld vanuit eigen oogpunt en wiens woord wet is zonder enige kans op discutie.
    Sommige krijgen een weekban voor wat in mijn ogen een apart gevoel voor humor is , maar anderen die sommige treads helemaal verneuken door hun tegenstanders persoonlijk aan te vallen en in de grond te boren zonder zelf enige substantiele bijdrage tot de tread te leveren worden hier dan weer ongemoeid gelaten en mogen ongestoord hun gang blijven gaan tot ze er zelf genoeg van krijgen. |:-

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je goed had gelezen had je gezien dat ik dat volkomen bewust toegeef ;) Ik geef dus toe dat ik als admin waarschijnlijk ook een ander beeld had van het forum en de members, en daar ook naar handelde.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik heb het goed gelezen , het gaat mij op het moment dat je administrator was dat je zo handelde , en niet op nu omdat je nu pas beseft dat je toen onbewust je eigen normen aan iedereen oplegde , en diegene die erbuiten sprongen werden door jou lekker aan de ketting gelegd .
    Weet je nog wel slotjeskampioen. ;)

6. ik doe lekker niet mee met de avatar gekte :cool:.

Iemand zin om de gele avatar groep te joinen? _O_ *) :p O-) :D 8) :cool: _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2005
  7. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Grijze avater groep, darkwing aanvoerder??? zegt al genoeg.

Waarschijnlijk kent darkwing mij niet eens op het forum, maar ik word zo moe van je reacties. Het niveau is niet gedaald, maar het plezier op dit forum is gedaald. Ik heb nog nooit zo'n strict forum als xbw forum gezien, en dit komt door mods (Kuch tegenwoordig wannabemod) als DWD.

dit moest er even uit. :)

We moeten terug naar de oude dagen XBW forum , HET PLEZIER MOET TERUGKOMEN!

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mirik bemoeid zich niet met het forum .. wel vind ik het vaag dat jij 1 maand krijgt en BK 1 week

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ik schreef dat hij een week zonder xbw moest, omdat wij als moderators zijn gedrag niet door de beugel konden gaan, en dat die over een week weer mocht komen als zijn gedrag goed was, that's all.

10. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHA... Was dit ook van toepassing toen jij nog de dictatoriale klootzak uithing? De touwtjes uit handen geven om er zelf een puinhoop van te maken zeker. Hoppa, je wordt met de dag triester, samen met die 2 andere mannetjes.....

/Mod Anders ga je even leren normaal te reageren? - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2005
  11. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onnodige haat allemaal hier!
    ik vind de green mile ook het minst leuk op het forum,daarom lees ik het ook niet en erger me niet,en laat verder iedereen in z'n waarden.
    en wat ik hier lees zoals iemand een dictoriale klootzak te noemen.....nee dit niveau hier is erg hoog zeker

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  12. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd jammer dat het niveau zo erg gedaalt is het laatste half jaar. Eindelijk eens iemand die het aan de man brengt! Respect Being-Xboxed...

@Darkwing: Erg triest dat jij zo veranderd bent (van negatieve mod naar negatieve user) Ik denk dat als ik zeg dat ik geen hoogte van jou kan krijgen, ik voor meerdere mensen spreek. Beetje jammer! Maar goed, zoals al werd aangegeven het niveau daalt hier met de dag, neem nou die trieste grijze avatars van Ruud... Pffff....

edit:
    En weet je ook hoe dat komt? Door die gemaakte, trieste humor wat daar gespamt wordt.

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  13. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0

daarvoor vond ik het ook al niet leuk dus daar ligt het niet aan.
    de onderwerpen hebben me daar nog nooit aangesproken.

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    als het jouw niks intereseert waarom ga je er dan zo tegen protesteren..

woooot!!! 19 pagina's in 2 dagen _O_ _O_ _O_ _O_

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je zou ook eens kunnen proberen om ergens de lol van in te zien in plaats van overal het negatieve in te zien? Als jij het niet grappig vind, fair enough, maar om het dan maar triest te noemen en anderen 'bilmaten' te noemen. Ik denk dat jouw avatar boekdelen spreekt. Die is namelijk wél hilarisch :{

16. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn avatar is niet grappig bedoelt, zoals jullie trieste "humor" wel is bedoelt...
    En met bilmaten bedoel ik iedereen die Volkoren tegenspreekt, wat hij heeft gedaan is 100% terecht > trieste humor waar je mee wordt doodgesmeten + andere users belachelijk maken... (Om die topics/opmerkingen had jij vroeger al laaaaang een BAN gegeven of een slotje gezet...)

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Als iemand het gewoon niet eens is met VK ben je nog geen bilmaat, dan ben je gewoon iemand die gebruik maakt van het recht op vrije meningsuiting. Als iedereen het hier met elkaar eens zou zijn over het hele forum, saaie boel word het hier dan.

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    wat een hypocriet gelul.Aan de ene kant alleen maar kritiek spamme over het beleid dat geen lol toestaat om daarna zelf het forum tot 2 groepen te dwingen met een zielige avatar actie neeh dat komt de sfeer tengoede.Vrije menings uiting is leuk maar op het moment dat het beledegend word moet je daar verantwoordelijkheid voor nemen en je niet verschuilen achter dingen als "humor" en "sarcasme" .

*zoekt dekking voor de hoorde grijze avatars die ongetwijfeld roepen dat mijn humor meter en sarcasme chek kapot zijn en ik natuurlijk er compleet naastzit

19. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij keurt b.v. het afzeiken van andere members goed? En ook als mensen het over jou zouden hebben? Dit soort dingen vind ik niet kunnen op een forum. (Je hoeft de FAQ niet eens door te lezen om te begrijpen dat dit gewoon niet kan) Enne van iemand die zichzelf balleknieper noemt kan alleen maar bilmaatjes hebben...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina