1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met dit soort opmerkingen verspeel je je geloofwaardigheid volledig. Verwacht dan ook niet dat ik hier serieus op inga.

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Er zit verschil tussen afzeiken en in de zeik nemen. Mensen hebben het wel eens over mij gehad, wat voor de een afzeiken was, voor de ander in de zeik nemen was, dus daar weet ik alles van en meerdere mensen in deze discussie ook.

BK heeft misschien idd wat regels overtreden, maar zijn acties vind ik niet goed genoeg voor een directe ban. Dat is mijn mening en ik heb alle recht om deze te verkondigen. Eerst een OW was een betere optie geweest, IMO.

En je laatste zin, triest hoor :{, zie verder de post van DW.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Mee eens dude, maar de ex admin Darkwing is bekeerd tot een persoon die ie vroeger graag een ban gaf. Triest is het maar waar...en idd het zijn bilmaatjes dat is algemeen bekend...en dat ze het nu ontkennen bewijst het alleen maar meer. :)

4. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan niet. Het is ook ironisch bedoelt. Maar dat zullen we wel aan het niveauverschil te verwijten hebben, waar het hier uiteindelijk om gaat.

Precies, doe dit soort dingen dan ook niet, als je weet dat iemand anders het zo op kan vatten. Zoals ik het bekijk is het gewoon iemand afzeiken. Tis gewoon kinderachtig treiteren.

edit: Overigens hoop ik dat het een temp BAN is geweest voor balleknieper, zodat hij ook kan lezen, hoe anderen er over denken. Want hij komt me wel een beetje over als de clown van de klas > Ik wil leuk gevonden worden)

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wat voor dingen? Ik heb hier wat aan te merken op de wijze waarop BK geband is, niet dat BK geband is, waarmee ik niemand afzeik. Ook zeik ik niemand af met mijn grijze avatar, dus ik snap niet op wat voor soort dingen je doelt.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoor ik nu een gevalletje pot verwijt de ketel? Jij noemt balleknieper en iedereen die er hetzelfde over denkt bilmaten, je noemt mij en anderen triest, maar ondertussen keur je het wel af dat anderen mensen in de zeik nemen? I rest my case.

7. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dikgedrukt staat... :+

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, daar zeg ik dat ik ook eens afgezeikt bent, een tijdje. Maar ik zeik met dat bericht niemand af en dat is wat ik uit je post kan opmaken.

9. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt helemaal, wat wil je ermee zeggen dan? Ik zet je toch niet in de zeik?
    Bilmaat heeft meerdere betekenissen dan alleen maar homosexueel zijn...

(offtopic: Ben jij de Darkwing van vroeger wel echt of heeft zijn kleine broertje zijn account over genomen?)

Ik bedoel daarmee te zeggen dat het ook verkeerd opgevat kan worden door de gene die in de zeik wordt gezet. M.a.w. doe dat dan ook niet...

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer dringt het nou tot je door? Jezus zeg. Nu zeg je voor de zoveelste keer dat ik iemand afzeik, terwijl ik al meerdere malen heb gezegd dat ik niemand afzijk. Quote jij maar iets waarin ik iemand afzeik.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Meestal is het andersom bij jouw. :+

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, precies, dat probeer ik em ook duidelijk te maken, maar hij snapt het niet.

13. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk Lucky!
    Lars komt met dit:
    Ruud word met de dag zieliger, altijd maar klagen over anderen terwijl je zelf om aandacht SCHREEUWT (volkomen terecht)
    En dat komt BK met dit:
    En jij bent homo: Dit valt onder Discriminatie, en nog niet eens een waarschuwing. Die gast heeft flink mazzel.
    Komop Darkwing. Als ex-admin zou je toch moeten weten dat het zo niet moet. Loop je zelf te blaten dat iedereen loopt te zeiken en dan start je zelf zo'n anti-humor topic. Dan vraag je erom toch? BK weet dondersgoed wat ie fout doet en dat de mods dat niet accepteren. Hij mag zelfs nog blij zijn. Hij zou normaal al veel eerder een ban gehad moeten hebben. DW: Je loopt nu zelf lekker zielig mee met de mensen die voorheen zou bannen. Echt wel zwak vind ik.

14. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat dan niet" is een algemene opmerking naar iedereen toe gericht (en met name BK) die het handelen van BK wel goedkeurt. Want hij zeikt gewoon mensen af... en als jij het oneens bent dat hij o.a. hiervoor een ban heeft gekregen, dan keur jij zijn akties gewoon goed. _0/

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Als je dat homo-gedoe zo extreem serieus neemt, zou ik toch eens in de anti-humor thread gaan kijken.

EDIT:

@ Lucky13: Dat ik vind dat BK eerst een waarschuwing/OW had moeten krijgen voor zijn ban, wil nog niet zeggen dat ik al zijn acties goedkeur.

16. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dan? Moet iemand hem nu nog normen en waarden bijbrengen?
    Een instant Ban is op zijn plaats...

17. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: BK zou dan al een stuk of 30 ow's gehad moeten hebben. En ten 2e. Ja dat neem ik serieus. Ik vind het niet leuk om als homo uitgescholden te worden op een forum al ben ik homo of niet. Dat maakt niet uit. Het is discriminatie... En nee hoor, BK en Lars zijn dikke vriendjes... :{

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, gelukkig heb je een mensenkennis waar je u tegen zegt. Je kent me niet eens en dan met een stellige zekerheid zeggen dat ik moet lachen van poep en pisgrappen. Ik ben het niveau van Hans Teeuwen al een aantal jaartjes geleden ontstegen. Mijn leeftijd? Vandaag 18.

En dan dit:
    Oh mijn fokking god, hoe kun je dat zo hier neerzetten zonder je te schamen voor dit über vertoon van arrogantie. mensen lachten om jou maar niet om je grappen.

Humor is er in alle soorten en maten en iedereen vind iets anders leuk. Hou je niet van de gebruikte humor in die threads? Fijn, ga dan maar Freek de Jonge kijken ofzo. Ik vind Hans Teeuwen niet leuk, moet ik nu opgeknoopt worden omdat de rest van de mensheid hem wel grappig vind. tuurlijk is de humor in die threads een beetje tot erg puberaal maar zeg niet dat je nooit hebt gelachen om een flauwe grap. dat zijn die topics ook, een flauwe grap die even leuk blijft en langzaam sterft. Maar tot die tijd lachen mensen erom en jij hoeft mensen niet te vertellen wat ze leuk moeten vinden.

19. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dit is in ieder geval wel humor :+

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sjongejonge... Ik ben 2 dagen niet aanwezig op het forum en dan gebeurd dit allemaal. Ik heb een hoop gemist merk ik...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina