1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruud

Ruud Guest

Weer zo'n wazige actie van Volkoren, het gaat lekker!

TS zegt niet dat hij om BK alleen gaat, maar ondertussen ben je wel bezig met 'm af te branden tot aan de grond. BK z'n topics zijn parodien op de hele uitmelk-cultuur die helemaal hip lijkt te zijn.
    Ik weet ig nu wel dat je geen kinderen modrechten moet geven, want de impulsieve wanhoopsacties vliegen je om de oren.

2. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Laat ook maar.

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  3. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Miss moeten jullie keer een onzin forum maken (zoals Fok! dat ook heeft) waar alle users rustig kunnen spammen, zodat de rest van de foras niet volgespammed worden?

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het toch niet laten om even mijn verbazing te uiten : DW ruud en balleknieper staan meestal als eerste in de rij mmet :"sarcastische" commentaar jegens de gemiddelde member omdat ze vinden dat het topic zinloos is (dw heeft zinvollere topics gesloten) Maar op het moment dat 1 van hun een reeks van zinlose en achterlijke topics openen enb daar iets over gezegt worden kunnen ze niet snel genoeg een groepsknuffel geven aanmekaar om elkaar daarna de reet vol te steken met veren (en imo ander niet nader te noemen dingen) Wat ik hiermee wil zeggen is dat de objectiviteit ontbreekt beetje jammer.

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit me ook te ergeren aan de threads de laatste tijd, het lijkt eigenlijk meer of je een chat-gesprek aan het volgen bent. En dan ook nog die rare soort humor (vb: snikkel topic; roep zo vaak mogelijk 'snikkel' in 5 minuten). Iedereen heeft natuurlijk z'n eigen soort humor. Dat is ook helemaal niet erg, maar zo'n topic is natuurlijk wel 100% spam.
    Als Volkoren BK een ban heeft gegeven, heeft ie mijn support.

6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook een goed idee.

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ook terecht, die onzin topics zijn erg vervelend. Het idee om een centraak onzin topic te openen vind ik dus een goed idee.

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat de GreenMile al zo'n forum is....
    Maar goed je komt hier toch over games te praten, en dan voornamelijk xboxgames ?
    Waarom zo'n zinloos Spam Forum openen ?

De Greenmile is voldoende lijkt me, en als je kinderachtig wil gaan doen ga je toch naar het Fok! forum ?

9. Ruud

Ruud Guest

Waarom verbaast het me niets dat je er weer eens compleet naast zit? Er is een verschil tussen nutteloze topics die geinspireerd op 'n ander topic toch hun best doen om serieus over te komen & zinloze topics die orgineel en grappig (ook in de vorm een parodie, zegt je dat wat?) zijn.

Ik zal voor jou speciaal herhalen wat hier boven als staat en ik zal voor mezelf spreken: de laatste tijd stikt het hier van de onorginele topics die een rip-off zijn van een topic dat of hier --of op een ander forum-- het ooit goed hebben gedaan. In de wanhopige drang van een groot gedeelte van de user om zelf ook een 'gaaf' topic te 'hebben' is 'goed gejat is beter dan slecht verzonnen' helemaal DE trent.
    Het niveau was om te janken, BK opent een heerlijk flauw topic (niet nutteloos, want zo veel members die hardop moeten lachen achter een PC noem ik niet nutteloos meer maar leuk) dat loopt als een tierelier.

Einde BK voor deze week. Vermelden waarom, op welke grond of verder consequenties zit er niet in (zal wel teveel werk zijn). Wat heeft het dan in godsnaam voor een nut om iemand te bannen als je er geen 'leer'moment van maakt? Iemand corrigeren is ok, maar een ban zonder er ook maar één woord verder aan vuil te maken werkt niet. Ja, het werkt wel, het werkt namelijk averechts.

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Niet iedereen komt om te praten over xboxspellen. Ik ben tegenwoordig bijna nooit meer actief in de xboxfora omdat de interesse in computerspellen gedaald is tot rond de 0. (Uitzondering daarop zijn de Elder Scrolls Topics).
    Ik kom gewoon voor de gezelligheid. En de laatste tijd was die gezelligheid soms ver te zoeken. Ik was blij dat er eindelijk weer eens wat leven kwam. :eek:

11. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, we mogen toch ook wel eens "fun" hebben op dit forum? toch niet alles is serieus, en om nou elke keer mee te doen aan het "raad het plaatje van weet ik veel wat deel 378" is ook niks.

En je hoeft hier niet te komen, als je het kinderachtig vindt;)

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    parodie moet niet zinloos zijn Waarom moeten jullie atlijd haantje de voorste zijn met het uite van over het algemeen negatieve kritiek in de richting van een andere member (die wel of niet een ripp of topic post ed) ? als of dat de sfeer ten goede komt wil je zeggen ?. nutteloos is nutteloos of je der nou om kan lachen of niet een mod gaat niet turvend door de memberslist : hm die gaat er zeker om lachen das 1 die niet hm das ook 1 he die 2 wel dat zijn er 3 tot dat ie tot een conclusie komt.En denk je nou echt dat er nog 1 topic bestaat dat origineel is? come on geloof je zelf toch niet ? liever een topic dat een discussie op gang brengt dat gejat das dan een nutteloze poging tot originaliteit.En een leer moment waarom bk gebanned is ? bril nodig ofzo? beetje overduidelijk vind je niet

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hahahaha ja het is de laatste tijd zo rustig hiero, heb eigenlijk wel gelache om veel forums die geopent werden door balleknieper :)

14. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat bk gebant is vindt ik totaal onterecht opminst dan een waarschuwing.

en wat dw zegt klopt volledig hij probeert hier inderdaad wat leven in de brouwerij te brengen.

en ja je hebt ook gelijk over sommige topocs ben ik volledig met je eens maar toch verdient die het niet om gebant te worden:mad::mad::mad:.

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach god Ruud mist zijn 'butt' maatje nu al....

*zucht ik kan het niet laten....

Hij past wel in het Grootsche Geniaalste Forum Quotes Topiquee van z'n billenmaatje 'Ruud' vind je niet?! En zegt ook gelijk genoeg over zijn intelligentie.

daaaag schattebout!

Liefs, Schijnheilige Sukkel.

Ps. En mods kom nou niet aan met 'los dit maar op via PM' want ik ben niet gediend van zulke PM's, en je hebt LoL en je hebt gewoon weg geen humor dat laatste is hier het geval.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oh my .... :eek: ... ik heb in mijn leven vele slotjes gezet op xbw O-) ... maar op de green mile was het meestal een no go zone ... balleknieper kan soms irri zijn ... maar zijn ezel thread was weer eens geniaal gevonden ... de snikkel thread was imho inderdaad minder.... Boem!!! topic sloeg nergens op (maar deze was niet van balleknieper) ..... onderschrift ken ik niet :eek:

IMHO zijn er in de GM threads die iemand leuk kan vinden en een ander niet ... inplaats om je dan met die thread te bemoeien ... post er dan niet .... en ga elders kijken ... maar probeer ook geen andere threads te verzieken ... zoals wat er is gebeurt in de Fashion thread...

Maar ach we blijven Nederlanders ... he .... en we gunnen elkaars licht niet.

Nooit gedacht dat ik BK zou gaan verdedigen

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @Excess Denied

Heb je ook gelezen waarom het topic over Lars was geopend? :{

Als je het 'Fashion' topic doorleest (een topic waar niks mis mee was) kom je vanzelf tegen waarom Balleknieper een beetje geergerd raakte aan Lars.

20. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik wat gemist? Kom doe nu niet zo stoer, geef elkaar een handje en zeg sorry. Die frusty taal hierboven kan me niet bevallen, in mijn favo forum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina